Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi täällä vihataan kokoomulaisia?

Vierailija
04.08.2024 |

Haluamme vain alempia veroja ja suuria tuloja. Mikä tässä hiertää?

Kommentit (122)

Vierailija
41/122 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomuslaisia vaivaa sivistymättömyys. Oikein ylpeilllään sillä, että ollaan tietämättömiä, eikä ymmärretä erilaisia ihmisiä, erilaisista lähtökohdista. Kokoomuslainen haluaa elää tyhmänä tynnyrissään.

Saa olla nin erilainen kuin haluaa ja sielu sietää, KUNHAN sen tekee omalla kustannuksella eikä kuppaa kelan kautta siihen yhteiskunnan verovaroja. Siitä tässä on kyse, eikä mistään muusta.  Kukaan, ei kokoomuslainen tai perussuomalainen sen puoleen, ole ketään estänyt olemasta yhtään olemasta millainen haluaa, ainoa mitä on estetty ja tullaan estämään myös tulevaisuudessa on tuo yhteiskunnan varoilla l o i s i m i n e n. Mikä on lajityypillistä käytöstä demareille ja muille vasureille.

Niitä veroja EI nettomakseta sen vuoksi, että läpilaiskat ja työhaluttomat vasemmistopaskat saisi lojua muiden selkänahoista revityillä rahoilla ja muiden maksamilla kämpillä, ja "puuhailla" päivät päästään esim. tuikkukuppien tönimistä. Tönikää niin v i t u s t i niitä tuikkukuppeja kuin haluatte, tai lojukaa siellä luteita kihisevissä sohvissanne, KUNHAN ITSE MAKSATTE SEN!

Vierailija
42/122 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä jää tätä ketjua lukiessa epäselväks miks oikeistolaisia vihataan, pelkkää ilkeää valhetta muista jonka tueksi ei ole näyttää mitään eikä ne osaa olla edes hauskoja tai nokkelia että ne valheet ois ees viihdyttäviä.

Tää on teidän ikioma oikeiston itsesäälissä vellomisketju ja senkin onnistuitte pilaan keskittymällä valehtelemaan muiden tekemisistä.

Tun idiootit luuseri, oikeesti, pystyttekö te enää edes kokeen häpeää vai saatteko te häpeästä jotain seksuaalista mielihyvää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/122 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokoomuslaisia vaivaa sivistymättömyys. Oikein ylpeilllään sillä, että ollaan tietämättömiä, eikä ymmärretä erilaisia ihmisiä, erilaisista lähtökohdista. Kokoomuslainen haluaa elää tyhmänä tynnyrissään.

Saa olla nin erilainen kuin haluaa ja sielu sietää, KUNHAN sen tekee omalla kustannuksella eikä kuppaa kelan kautta siihen yhteiskunnan verovaroja. Siitä tässä on kyse, eikä mistään muusta.  Kukaan, ei kokoomuslainen tai perussuomalainen sen puoleen, ole ketään estänyt olemasta yhtään olemasta millainen haluaa, ainoa mitä on estetty ja tullaan estämään myös tulevaisuudessa on tuo yhteiskunnan varoilla l o i s i m i n e n. Mikä on lajityypillistä käytöstä demareille ja muille vasureille.

Niitä veroja EI nettomakseta sen vuoksi, että läpilaiskat ja työhaluttomat vasemmistopaskat saisi lojua muiden selkänahoista revityillä rahoi

Valtion ainoa duuni on huolehtia omistaan käyttämällä yhteisiä verovaroja, se että sinä korvamerkitset ne kaikille muille kun niille joiden et koe niitä omasta mielestäsi ansaitsevan on äärimmäisen epärehellistä ja de facto maanpetos.

Sä olet niin tyhmä että mun sielua särkee.

Vierailija
44/122 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kokoomuslainen (n21) ja mielestäni suvakkipunikkianarkistipaskat voisi viedä itärajalle ja ampua.

Nykyään kokoomus on samaa nazzi porukkaa kuin persut. Sivistysporvareita ei enää ole.

Nykyään ainoat sivistyneet puolueet on vasemmisto ja vihreät. 

Tutkitusti sekä vasemmiston että vihreiden kannatus laskee ikääntyneempien äänestäjien parissa.

Sivistys yleensä yhdistetään vanhenemiseen ja tiedon lisääntymiseen ja viisastumiseen.

Vierailija
45/122 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kokoomuslainen (n21) ja mielestäni suvakkipunikkianarkistipaskat voisi viedä itärajalle ja ampua.

Nykyään kokoomus on samaa nazzi porukkaa kuin persut. Sivistysporvareita ei enää ole.

Ideologioihin uskominen on yksinkertaisten ja nuorten kokemattomien ihmisten heikkous.

Vierailija
46/122 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkitusti sekä vasemmiston että vihreiden kannatus laskee ikääntyneempien äänestäjien parissa.

Sivistys yleensä yhdistetään vanhenemiseen ja tiedon lisääntymiseen ja viisastumiseen.

Muistisairauksien lisääntyminen korreloi myös äärimmäisen vahvasti oikeistoarvojen kanssa.

Minäkin voin alkaa ilkeästi valehteleen.

Vierailija
47/122 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa, vihaan demareita ja yleensä vihervassareita, en muita.

Vierailija
48/122 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ideologioihin uskominen on yksinkertaisten ja nuorten kokemattomien ihmisten heikkous.

Ah, nyt vika on nuorisossa!

Onko mitään ihmisryhmää jotka ei ois sun vihollisia joille tarvii kostaa ja joista sopii valehdella?

Tun pycca oikeesti, Suomalainen mies sinä et ole, läpimätä kusimulkku.

Vierailija
49/122 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punakapinassa moni kouluttamaton tehdastyöläinen olisi välttynyt maanpetossyytteeltä ja kuolemantuomiolta ja hengenmenetykseltä jos ei olisi tyhmyyttään mennyt mukaan ideologiseen hypetykseen ja tarttunut aseeseen vaan olisi ymmärtänyt osallistuvansa laittomaan kapinaan valtionjohdon syrjäyttämiseksi.

Vierailija
50/122 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö uskot tähän? Äänestä vielä ensi vaaleissakin, niin silloin viimeistään lähtee sinultakin työt.

Vierailija
51/122 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus on vaihtanut rehellisen työn muiden lompakoilla loisimiseen.

Aivan kuten sosialistit.

Vierailija
52/122 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää töihin.

Vierailija
53/122 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"On sulle vain yksi lause sanottavana:

M E N E ________ T Ö I H I N !!!!!!!"

Kun älykäs ihminen jää alakynteen ja on väärässä, se oppii ja kasvaa.

Mulla ei ole hajuakaan mitä tää sun idio0ttitemppuilu on. : D

Sä toimit kyl täydellisenä nyrkkeilysäkkinä mulle, mä pystyn demonstroimaan kaikki väittämäni sun kautta. Sinä olet mun jälkeen tän palstan tärkein vasemmisto propaganda työkalu, älä ikinä opi tai kasva, valehtele lisää vaan, joku päivä saavutat varppina valehtelun singulariteetin etkä suinkaan vaan kuole yksin ja vihattuna täysin ansaitusti.

Vierailija
54/122 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ah, nyt vika on nuorisossa!

Onko mitään ihmisryhmää jotka ei ois sun vihollisia joille tarvii kostaa ja joista sopii valehdella?

Tun pycca oikeesti, Suomalainen mies sinä et ole, läpimätä kusimulkku.

Miksi minä mitään sinulle kostaisin. Enhän minä välitä sinusta pätkääkään. Olet valmiiksi luuseri. Sinunlaiset yritän vain kiertää.

Vierailija
55/122 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kokoomuslaiset on etuoikeutettuja empatiakyvyttömiä kusipäitä, jotka haluaa tapattaa köyhät ja sairaat tästä maasta!

Millä tavalla se on etuoikeutettua että kun sinä lorvit ja joit pussikaljaa elämäsi, minä samaan aikaan opiskelin ja tein pitkää päivää töissä maksaakseni itse oman elantoni ja vielä maksoin empaattisesti veroilla köyhien ja sairaiden elatuksen ja sinun pussikaljasi.

En edes kaipaa respektiä sinunlaisiltasi luuserivittuilijoilta.

Verojesi maksussa ei ole mitään empaattista. Et maksais ellei olis pakko.

Vierailija
56/122 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän demari emakko foorumin sisältö on 90% tuota muista ilkeästi valehtelua ilman todisteita oikeiston eduks.

On se tosiaan jännä että teitä vihataan, kuolema maanpettureille

Kokkarit on saastaa. Älä ikinä luota kokkariin. Onhan se jo nähty, että heillä on vain puheita talouskasvusta ja työpaikkojen luomisesta. Kuitenkaan mitään muuta eivät hallituskausillaan tee kuin leikkaa yhteiskuntarakenteista ja myy valtion tuottavaa omaisuutta. Toki rikkaiden verohelpotukset ja veropohjan tulonsiirrot yksityisille yrityksille siinä sivussa aina kun vain voi. 

Näin syntyy sitä kustannusvajetta jolla kampanjoida läpi vuosisadan.

Kokkarit on saastaa. Älä ikinä luota kokkariin. 

Vierailija
57/122 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina vihannut kokoomuslaisia...omahyväisiä,itseään täynnä olevia pas-i-sia..elvistelijöitä ja isosuisia egoisteja.. 

Vierailija
58/122 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kokoomuslaiset on etuoikeutettuja empatiakyvyttömiä kusipäitä, jotka haluaa tapattaa köyhät ja sairaat tästä maasta!

Millä tavalla se on etuoikeutettua että kun sinä lorvit ja joit pussikaljaa elämäsi, minä samaan aikaan opiskelin ja tein pitkää päivää töissä maksaakseni itse oman elantoni ja vielä maksoin empaattisesti veroilla köyhien ja sairaiden elatuksen ja sinun pussikaljasi.

En edes kaipaa respektiä sinunlaisiltasi luuserivittuilijoilta.

Verojesi maksussa ei ole mitään empaattista. Et maksais ellei olis pakko.

Sinulle en maksaisi mitään. Et ole mitään ansainnut.  Vanhuksille ja sairaille kyllä.

Vierailija
59/122 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"On sulle vain yksi lause sanottavana:

M E N E ________ T Ö I H I N !!!!!!!"

Kun älykäs ihminen jää alakynteen ja on väärässä, se oppii ja kasvaa.

Mulla ei ole hajuakaan mitä tää sun idio0ttitemppuilu on. : D

Sä toimit kyl täydellisenä nyrkkeilysäkkinä mulle, mä pystyn demonstroimaan kaikki väittämäni sun kautta. Sinä olet mun jälkeen tän palstan tärkein vasemmisto propaganda työkalu, älä ikinä opi tai kasva, valehtele lisää vaan, joku päivä saavutat varppina valehtelun singulariteetin etkä suinkaan vaan kuole yksin ja vihattuna täysin ansaitusti.

Laitapa takkutukka vielä toinenkin jointti käryämään. Kun on niin sekopäistä tajunnanvirtaa ettei tuosta ota pirukaan selvää.

Vierailija
60/122 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin ketju osoittaa vain sen, että kaikki sivistys ja äly on jättänyt oikean laidan jo aikoja sitten. Sivistysporvaristo on muisto vain. 

Kamalaa, vihaista ja sairasta kirjoittelua!