Aikuinen nainen, missä vaiheessa seksiä.uuden tuttavuuden kanssa?
Treffailu ja kommunikaatio aloitettu uuden tuttavuuden kanssa. Tiedän, ettei ole mitään yleispätevää vastausta, mutta missä vaiheessa juuri sinä olisit sitä mieltä, että uuden kumppanin kanssa voisi tässä kohtaa kokeilla myös seksiä?
En koskaan ole painostanut, ennemmin tuntuu että osoitan kiinnostustani liian vähän ja olen liian etäinen. Mutta en halua myöskään vahvistaa sitä "kaikki miehet haluaa vaan pillua ja sitten ghostaa"-ajatusta.
Kummankin ikä alkaa viitosella jos sillä jotain merkitystä on.
Kommentit (20)
Sehän on ne treffit mitkä määrittelee miltä tuntuu ja mitä tehdään - eli mitä ajaudutaan tekemään. Sehän mitä tehdään riippuu taas siitä missä ollaan. JNE JNE
En ainakaan minä pysty Ap:n tämmöseen kysymykseen vastaamaan. Joku vanhempi mies kirjoitti että nuorena halusi seksiä - siis penetraatiota - mutta vanhempana haluaa enemmän leikkimistä... voi pitää paikkansakin...
Oletteko työpaikoilla vai kotona päivisin... jos istutte ravintolassa syömässä kivan aterian niin tuskin teette samaa kuin kotona... jos vaikka kokkailette jotain sapuskaa... jos kotona ja radiosta tulee joku hyvä biisi niin minä voisin tykätä että mies yhtäkkiä haluaa tanssia jonkun hitaan kanssani... sitten jatketaan kokkailua... tai päättyy johonkin muuhun - ei voi tietää... kysyt liian vaikeita asioita... Mutta ei näistä voi palstalle kirjoittaa... OMA TODELLISUUTENI MENEE PILALLE JOS KERRON LIIKAA AJATUKSIANI vaikka täällä palstalla...
Mitä teidän kommunikaatio on? Jotain pikkutuhmaa viestittelyä vai mitä? Minkälaiset piirit teillä - onko ehkä jotain yhteisiä tuttuja?
No mä olen tehnyt niin, että niiden kanssa joiden kanssa voi ajatella suhdetta, niin yleensä 2. tai 3. kerralla. Mä ehdotan yleensä itse jos siltä tuntuu. Jos joku kerjää ja vinkuu, niin sitten ei pääse mun pöksyihin.
Jos en ole saanut seksiä pitkään aikaan, niin nappaan Tinderistä mätsin jonkun sellaisen kanssa, joka haluaa vain seksiä ja silloin panen kyllä heti.
olen 51 v nainen
Kyllä me naitiin jo noin tunnin päästä siitä hetkestä kun oli treffattu. Syötiin pizzat ja mies ehdotti, että mennäänkö jälkiruoka panolle ja niin me mentiin.
Ekoilla treffeillä. Jos mies ei sytytä heti, niin ei se sytytä myöhemminkään.
Kolme Tinder treffiä ja näin ne meni:
1) Tavattiin lounaan merkeissä, jonka jälkeen naitiin hotellissa ja seuraavana päivänä uudestaan.
2) Nainen tuli suoraan luokseni, juteltiin hetki, juotiin kuohuviinit ja naitiin monta kertaa. Hän jäi yöksi.
3) Tavattiin lounaalla jossa sovittiin seksitreffit seuraavalle viikolle eli 3pv:n päähän tapaamisesta
Viestiteltiin alkuviikko ja lauantaina treffattiin+pantiin.
Edelleen tehdään.
Riippuu nyt varmaan siitä, mitä suhteelta haluatte. Seurustelusuhde, ehkä myöhemmin jopa muuttaminen yhteen, vai seksisuhde, joka kestää sen minkä kestää. Jos itse haluan oikean suhteen, tutustun rauhassa tyyppiin ja se vaatii monia tapaamisia ja ainakin monta kuukautta. Mekaanista vastausta ei oikein ole. Good luck! N
Miksi ette samaa kysy miehiltä? Hahhaa, Menin het miehen kanssa sänkyyn, ja tässä ollaan oltu 40 vuotta, ja aina palaa liekki!
Vierailija kirjoitti:
Riippuu nyt varmaan siitä, mitä suhteelta haluatte. Seurustelusuhde, ehkä myöhemmin jopa muuttaminen yhteen, vai seksisuhde, joka kestää sen minkä kestää. Jos itse haluan oikean suhteen, tutustun rauhassa tyyppiin ja se vaatii monia tapaamisia ja ainakin monta kuukautta. Mekaanista vastausta ei oikein ole. Good luck! N
Tämä on se polku, jota itse ajattelin haluavani kulkea.
Ap
No varmaan riippuu aika pitkälti toisen seksuaalihistoriasta. Mun kanssa vois joutua odottelemaan verrattain pitkäänkin, koska aiempia kumppaneita ei ole, joten en voisi kuvitella että alkaisin vain äkkiä säätämään jonkun kanssa jotain.
Heti vaan seksiä ja paljon. Se loppuu kuitenkin kun alkuhuuma ohi. Sit voikin katsella uutta uhria jonka kanssa voi tuhmailla avoimesti taas alkuhuuman
Mä tykkään tutustua ihan rauhassa. Ehkä 3-4 treffit, sit pussailua, halimista. Sitten taas paljon tapaamisia. Ehkä 2 tai 3kk intensiivisen tapailun jälkeen.
Se vasta on ihanaa, odottaa ja kasvattaa himoa ja tunnetta. Silloin seksikin on monin verroin parempaa.
Toista se oli nuorena, suhde alkoi ekasta baaritapaamisesta ja kesti 5v, vähän sama pitkän avioliiton alkama suhde.
N42
Vaikka ensitreffeillä, jos siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Avioliitossa :)
Ei oikein validi vastaus, koska en enää ajatellut meneväni naimisiin yli 20v avioliiton päätyttyä.
Nuorempana seurustelin muutaman kuukauden, kunnes harrastimme seksiä. Nyt keski-ikäisenä sanoisin että kolmannet treffit voisivat olla leffailta kotona, ehkä vähän viiniä (ei liian vahvaa), jos ei seksi kiinnosta siinä vaiheessa, niin se ei tule kiinnostamaankaan.
Poikkeus toki on se, jos on menkat. Mutta sanoisin sen kyllä kun tilanne etenee, mies saa sitten päättää säästetäänkö seuraavaan kertaan vai menemmekö kylppäriin...
Sitten kun on riittävästi kipinää. Joskus se syttyy nopeasti, joskus vaatii aikaa. Aina ei syty ollenkaan vaikka muuten mukava mies, ja sitten vaan jää kaveritasolle. Riippuu ihmisestä ja suhteesta. Ei tuohon voi sanoa mitään sääntöä.
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana seurustelin muutaman kuukauden, kunnes harrastimme seksiä. Nyt keski-ikäisenä sanoisin että kolmannet treffit voisivat olla leffailta kotona, ehkä vähän viiniä (ei liian vahvaa), jos ei seksi kiinnosta siinä vaiheessa, niin se ei tule kiinnostamaankaan.
Poikkeus toki on se, jos on menkat. Mutta sanoisin sen kyllä kun tilanne etenee, mies saa sitten päättää säästetäänkö seuraavaan kertaan vai menemmekö kylppäriin...
Kiva jos näin on. Mutta sitten taas koko ajan saa lukea sitä, että miehet on vaan pillun perässä. Edellisessä suhteessa odotettiin kolme kuukautta ennen seksiä, tosin oltiin kokemattomia kuitenkin. Nyt 20v vanhempana en oikeiin miehenä tiedä, mikä olisi oikea aika. Enkä usko mihinkään kiveen hakattuihin aikamääreisiin. Sitten seksiä kun siltä tuntuu ja nainen näyttää vihreää valoa. Pussailla voidaan vaikka ekalla kerralla.
Sanoisin että muutama viikko menee tutustuessa ennen intiimimpää kanssakäymistä, toki muuta läheisyyttä pitää olla ja aito halu koskettaa ja suukottaa toista, olla lähellä, pitää sylissä. Näytä rohkeasti kun haluat olla lähellä ja koskettaa, se on ainakin minulle naisena tärkeää.
Olen ollut kahdesti kihloissa, yhden yön juttuja tai muuta säätöjä ei ole ollut, sellainen ei kiinnosta. Lisäsin viestiini vähäisen seksihistoriani, koska voi olla, että olen hitaudessani vähemmistöä. Deiteillä olen ollut kymmeniä kertoja. Oikeaa ja sytyttävää miestä on aikuisena +40 vaikea löytää.
Minä haluan, että mies painaa minua heti ekalla kerralla ja haluan kunnon kyytiä.