Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä loman loppuessa mietin, että

Vierailija
04.08.2024 |

Taasko se alkaa samanlainen oravanpyörässä raatamisen vuosi ja kausi kunnes koittaa uusi kesä ja loma, jos elossa olen..olen jumissa työssäni jota en enää vuosiin ole oikein jaksanut, mutta elämän realiteetit eivät ole antaneet vaihtoehtoja, se tyypillinen lapset/perhe/asuntolaina/elämisen kulut jne ja toisaalta enhän edes haluaisi olla esim.työttömänä, pää leviäisi siinäkin. Olin todella monia vuosia pätkätöissä ja nyt ns vakituisen työsuhteen joitakin vuosia sitten saatuani siitä irtisanoutuminen tuntuu myöskin aivan mahdottoman ylivoimaiselta, mutta kun en vain jaksaisi tällaistakaan enää, olen työpäivien jälkeen ihan loppu eikä energiaa ole mihinkään. Ahdistaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/8 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota rauhalliesti, kyllä se siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes yritä töissä tehdä 100% työteholla töitä. Työt aina vaan lisääntyy,pitäs olla kolmessa paikassa samaan aikaan. Koulutuksia kesken työpäivän, että varsinaiseen työntekoon jää vähemmän aikaa. Lopetin stressaamisen. Teen hitaasti ja juoksematta työt. Ja se mitä en ehdi, en ehdi. Haluan jättää kotiinkin voimia. Jos vedän itseni loppuun töissä, en meinaa jaksaa edes ruokaa tehdä lapsille.

Työkaverit edelleen stressaa töissä,kun on kiire ja ei meinaa ehtiä pitämään taukojakaan, yritän niillekkin sanoa, et me ei niitä töitä ehditä tekemään se on fakta nii lopettakaa yrittämästä edes. Johto muuten lykkää vaan lisää töitä,jos ne näkee et nykyiselläänkin kaikki sujuu " hyvin". Ja senkin takia höllään, koska mun pitäs tätä työtä jaksaa vielä parikyt vuotta ennen eläkettä.

Vierailija
4/8 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä loman alkaessa 20h päästä mietin, että mitähän sitä tekisi seuraavat neljä viikkoa, vai olisiko tekemättä mitään?

Vierailija
5/8 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä loman alkaessa 20h päästä mietin, että mitähän sitä tekisi seuraavat neljä viikkoa, vai olisiko tekemättä mitään?

Onko sinulla päässä vikaa, voisit vaikka sitä miettiä. Oma lomani kesti 6vkoa.

Ap

Vierailija
6/8 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
7/8 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samat filikset kuin ap:lla. Miten tässä muka selviää hengissä ensi kesään. Oikea liike olisi ottaa lopputili ja lyödä hanskat tiskiin, mutta kun on asuntolainaa sun muita taloudellisia rasitteita, niin ei pysty. Eikä alaakaan voi noin vain vaihtaa. 

Vierailija
8/8 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samat filikset kuin ap:lla. Miten tässä muka selviää hengissä ensi kesään. Oikea liike olisi ottaa lopputili ja lyödä hanskat tiskiin, mutta kun on asuntolainaa sun muita taloudellisia rasitteita, niin ei pysty. Eikä alaakaan voi noin vain vaihtaa. 

Varsinkaan, kun ei pienintäkään käryä siitä mitä se toinen ala voisi olla😭. Ja nyt vielä vaikeuttivat uuden opiskelemista näin aikuisena työssäkäyvänä. Kuristaa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi