YLE2 - mitä v***
Ketä kiinnostaa joku ihmeen naisten kärpässarjan nyrkkeily riskaotrelu?!
Yleisurheilu eli kunnon urheilu käynnissä ja YLE2 vaihtaa sisältöä tv lähetyksessä. Ihan järkyttävää sontaa.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Ehdittiin näyttää suomalaisen ottelu ja perään naisten 100
Ei ollut suora
Kuulen ininää. Oletko se sinä, Pasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdittiin näyttää suomalaisen ottelu ja perään naisten 100
Ei ollut suora
Ei oo itelläskään housuissa suora.
Ap:n telkku ei kykene näyttämään jaettua kuvaa? Onko edes HD-ready.
Varmaan 12 tuuman mv-kuvaputkitelkku digiboksilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LOL. Turpaan tuli. Ei kiinnosta ketään muutenkaan.
Tyhmä täytyy olla jis katsoo tuommoista so taan 100m naisten finaalin sijaan mikä tuli samaan aikaan.
Eipä tullut. Katsoin molemmat. Mutta sulla on paha vika päässä ja suhteessa naisiin, ressukka.
YLE näytti naisten 100 m nauhoituksena. Finaali alkoi 22.20 ja tulos oli nähtävissä netissä lähes heti tämän jälkeen. Ylellä tuli vielä 22.20 tätä nyrkkeilyä, vaikka TV:n ohjelmiston mukaan olisi pitänyt näkyä suorana 100 m finaali.
Vierailija kirjoitti:
Onhan siinä suurimpia suomalaistoivoja. Mutta itsekin nyrkkeilijänä en välitä näistä kärpässarjoista, varsinkaan naisten puolella missä eivät käytännössä edes voi vahingoittaa toisiaan.
Olen siis itse superrasakaan sarjan mies missä jokainen lyönti voi tarkoittaa aivovammaa tai leuan/nenän murtumista.
Sumopainija sinä olet.
Mene nukkumasn pentu. Jäät alle 170-senttiseksi nysäksi jos et nuku.
Vierailija kirjoitti:
Urheilun palvonta on sairasta.
Sun lihavuus on sairasta, Pasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LOL. Turpaan tuli. Ei kiinnosta ketään muutenkaan.
Tyhmä täytyy olla jis katsoo tuommoista so taan 100m naisten finaalin sijaan mikä tuli samaan aikaan.
Eipä tullut. Katsoin molemmat. Mutta sulla on paha vika päässä ja suhteessa naisiin, ressukka.
YLE näytti naisten 100 m nauhoituksena. Finaali alkoi 22.20 ja tulos oli nähtävissä netissä lähes heti tämän jälkeen. Ylellä tuli vielä 22.20 tätä nyrkkeilyä, vaikka TV:n ohjelmiston mukaan olisi pitänyt näkyä suorana 100 m finaali.
ÖHö öhö ohjelmatiedot nöf nöf.
Siellä on kaikki myöhässä sateen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan siinä suurimpia suomalaistoivoja. Mutta itsekin nyrkkeilijänä en välitä näistä kärpässarjoista, varsinkaan naisten puolella missä eivät käytännössä edes voi vahingoittaa toisiaan.
Olen siis itse superrasakaan sarjan mies missä jokainen lyönti voi tarkoittaa aivovammaa tai leuan/nenän murtumista.
Sumopainija sinä olet.
Hän on oman elämänsä huippu-urheilija ja äitin mielestä niin komea poika että. Aina yks pullapitko mahtuu.
Muista lölleröpoika peitellä finnit yöksi.
Konkretia alkaa olemaan jo käsin kosketeltavaa,