Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmeessä juhlissa esim. häissä on "pakko" pitää puhe (tai useampia)?

Vierailija
03.08.2024 |

Olen ainakin itse saanut sen vaikutelman, että harvempi pitää puheista -olipa sitten puheen kuuntelijan tai puheen pitäjän roolissa- ja että puheiden aikana juhlissa yleensä ihmiset vain kyllästyneinä peittelevät haukotuksiaan odotellessaan ruokailun tai tanssin tms. alkamista.

Joten miksi niitä puheita pidetään, jos ilmeisesti kukaan ei niitä halua kuunnella?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vaan ollut juhlissa joissa on ollut huonoja puheita. Hyvää puhetta kuuntelee oikein mielellään, ikävää vaan että niitä kuulee harvoin. 

Vierailija
2/5 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri myötähäpeän tunne tulee näistä " puheista". Sama tunne, tai oikeastaan alkaa ärsyttää kaikenmaailman hääleikit. Tietokilpailut, sun muut muka hauskat " visailut". Pitäkööt kakkunsa. 🤣. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pidetään puheita kaikissa juhlissa. Puheita on kiva pitää, minutkin kasvatettiin siihen. Mutta ei se pakko ole

Vierailija
4/5 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän häissä ainoastaan vihkijä puhui kaikille. Oli juuri oman näköiset juhlat.

Vierailija
5/5 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän samaa mieltä. Usein puheen pitäjää lisäksi jännittää niin paljon, että esim. lähisukulaisen tärkeästä juhlasta ei pysty paljon nauttimaan. Puheethan ovat joskus vasta juhlan loppupuolella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi