IL: Suomalaismuusikot julkaisivat pilkkalaulun Orposta ja Purrasta Videosta rapsahti 10 vuoden pääsykielto Tiktokiin
Kelatkaa, että ne sananvapauden puolustajina esiintyneet ja kaikenlaista paskaa netin täyteen laukoneet persut masinoivat Maanpetturi-kappaleen julkaisseen levy-yhtiön Mörssi Recordsin Tiktok-julkaisusta niin paljon valituksia, että levy-yhtiö sai kymmenen vuoden porttikiellon Tiktokkiin, Julma Henri kirjoittaa Facebookissa.
https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/c01ec845-8783-4d50-a428-7723524a9af5
Kommentit (943)
Vierailija kirjoitti:
Maanpetteri ja valtakunnan virallinen lapanen luikertelee taas karkuun takavasemmalle. Kyllä vastuu on Kokoomuksen. Heidän eduskuntaryhmässään on kuitenkin pari aivan normaaliälyistä ihmistä. Vastuu on heidän. Mutta miksi valtakunnan vanttuu edes on päästetty pj:ksi? EK:ko todella on määrännyt hänet hommiin? Esim. Valtonen olisi aivan eri sataluvuilla ÄO-pinnoissa.
Uli-Veetillä on näköjään dosetin luukku taas jumissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maanpetteri ja valtakunnan virallinen lapanen luikertelee taas karkuun takavasemmalle. Kyllä vastuu on Kokoomuksen. Heidän eduskuntaryhmässään on kuitenkin pari aivan normaaliälyistä ihmistä. Vastuu on heidän. Mutta miksi valtakunnan vanttuu edes on päästetty pj:ksi? EK:ko todella on määrännyt hänet hommiin? Esim. Valtonen olisi aivan eri sataluvuilla ÄO-pinnoissa.
Uli-Veetillä on näköjään dosetin luukku taas jumissa.
Tämä on sitä pervopersujen parempaa vihapuhetta. Mutku mutku muut 🤮 🤮 🤮
Hei sä petit kaikki, jopa omat fanit
Nyt on pettyneet ras5i5titkin kääntämässä takin
Paris vuodes sä tuhoot koko Suomen
Riikka Purra, mä toivot et sä...
Se maanpetturi ei edusta mua
Vierailija kirjoitti:
Hei sä petit kaikki, jopa omat fanit
Nyt on pettyneet ras5i5titkin kääntämässä takin
Paris vuodes sä tuhoot koko Suomen
Riikka Purra, mä toivot et sä...
Se maanpetturi ei edusta mua
Riikka Purra, mä toivon et sä saat luomen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta. Missä se persujen niin kunniottama sananvapaus nyt on?
Alusta kieltää kuolemalla hekumoinnin ja sinä syytät siitä persuja? Et taida käydä ihan täysillä.
Tässä ei muuten hekumoitu kuolemalla yhtään enempää kuin persut hekumoi rasismilla. Jos itse satuit kuvittelemaan tähän jotain kuolemaan viittaavaa, niin oletpas luulotautinen. (Tätä samaa viestintätapaa persut itse käyttää koko ajan). Muut vaan kuvittelee että tarkoitetaan jotain. Eiks niin?
"Jos orpojen pitää kuolla, niin mä toivon et sä oot eka."
Asiallista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikös Persut Tynkkynen ja mitä ne muut pellet tehneet pilkkalaulun vasemmistosta, miksi heille ei tullut banneja?
Kukaan ei ole niin kova uhriutumaan kuin pervopersut. Säännöt koskee aina muita, ei heitä. Säälittävää sakkia 🙄
Koko ketju on kitinää siitä, että vasemmiston biisi poistettiin sääntöjen vastaisena jostain. Ihan tosissaan nyt. Ei maailma yksiin bänneihin kaadu. Ensi kerralla sitten onnistunut satiiri.
Vierailija kirjoitti:
Empatia on huono ohjenuora politiikkaan.
Katsohan, kun sinun pahoinvointisi ja kärsimyksesi on minulle täysi merkityksetöntä, koska minä hädin tuskin pidän sinua edes ihmisenä.
Terveys on velka, jonka voi aina periä ja me tulemme senkin sinulta leikkaamaan.
Muista, tämä on kaikki sinun syytäsi.
- R. Purra
Oli nautinto leikata ja rasseilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alusta kieltää kuolemalla hekumoinnin ja sinä syytät siitä persuja? Et taida käydä ihan täysillä.
Tässä ei muuten hekumoitu kuolemalla yhtään enempää kuin persut hekumoi rasismilla. Jos itse satuit kuvittelemaan tähän jotain kuolemaan viittaavaa, niin oletpas luulotautinen. (Tätä samaa viestintätapaa persut itse käyttää koko ajan). Muut vaan kuvittelee että tarkoitetaan jotain. Eiks niin?
Asiallista?
Niin? Huomaa jos.
Kappaleesta voisi tulla uusi kansallislaulu 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiallista?
Niin? Huomaa jos.
Niin, toivotaan orpon kuolemaa. Se on vihapuhetta. Tajuatko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiallista?
Niin? Huomaa jos.
Niin, toivotaan orpon kuolemaa. Se on vihapuhetta. Tajuatko?
Eikä toivota. Siinä toivotaan ettei Orpo tapattaisi orpoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiallista?
Niin? Huomaa jos.
Persut on päässyt vasemmiston cancel-listoille huomattavasti vähemmillä vihjauksilla. Päivi Räsänen korkeimpaan oikeuteen, koska siteerasi pari tuhatta vuotta vanhaa tekstiä. Menee täysin samaan kategoriaan tämä. Paitsi että kyse ei ole hienovaraisesta vihjeestä eikä pari tuhatta vuotta vanhasta teoksesta.
Ketju täynnä katkerien persuleitten whataboutismia.
Vierailija kirjoitti:
Sananvapaus on hyvä, mutta pitää muistaa myös sananvastuu - vihapuheelle jyrkkä EI!
PUrran Vaalilupaus oli hyvä, mutta pitää muistaa myös vaalilupausvastuu - pettureille jyrkkä EI!
Meiän palstapersu meni rikki, nyt se vsan sylkee ulos syytöksiä eri mielikuvitusvihollisten niskaan, sen aivot tilttas kun sen retoriikka ei pysy enää töppäyksien tahdissa.
Äidin pikku punikkeja kommareita vasemmistolaisia wokettajia oomme kaikki oomme kaikki, kaikki!
Siinä ja miinä!
Joulu on tulossa, tää katkeruus kääntyy vielä iloks kun Suomalaiset tajuaa et niillä ei ole varaa jouluun! : )
Hyvä laulu, kuuntelin! Käykää kuuntelemassa Youtubessa! 👍
Vierailija kirjoitti:
Hyvä laulu, kuuntelin! Käykää kuuntelemassa Youtubessa! 👍
Joku soittaa sitä talossamme parvekkeellaan juuri nyt.
Vassaripalsta. Onhan rappi paskaa noin genrenakin, mutta missä on vasemmiston vastuu näistä biisin valheista? Irtisanoutuuko Tuppurainen tästä väkivaltaan kiihottamisesta? PS. Valokuvatkin oli manipuloitu
Vierailija kirjoitti:
Ketju täynnä katkerien persuleitten whataboutismia.
Byhyy, mun vihapuhetta sisältävä biisi poistettiin tiktokista byäää
t: aivoton vasukki
vasemmistoradikaalit toivoo pääministerin kuolevan tuossa videossa. nuo ihmiset pitäisi pidättää, jotka teki tuon videon.