IL: Suomalaismuusikot julkaisivat pilkkalaulun Orposta ja Purrasta Videosta rapsahti 10 vuoden pääsykielto Tiktokiin
Kelatkaa, että ne sananvapauden puolustajina esiintyneet ja kaikenlaista paskaa netin täyteen laukoneet persut masinoivat Maanpetturi-kappaleen julkaisseen levy-yhtiön Mörssi Recordsin Tiktok-julkaisusta niin paljon valituksia, että levy-yhtiö sai kymmenen vuoden porttikiellon Tiktokkiin, Julma Henri kirjoittaa Facebookissa.
https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/c01ec845-8783-4d50-a428-7723524a9af5
Kommentit (943)
Ahaa, siis ei saa laulaa , mutta sanoa saa ja kirjoittaa, mitä???
Persut on yhtä, kuin venaja Tuleeko nyt bannii????????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Missä kohtaa löytyy se lupaus?"
>>>>>>>
Pääsyä eduskuntaan auttoi Bergbomin lupailu alle euron pumppuhinnoista: "On täysin naurettavaa vedota johonkin maailmanmarkkinahintojen muutoksiin". Ovela veto oli puhua bensan verotuksesta. Teini-ikäisille seuraajilleen Bergbom pokkana vihjailee verojen poistamisesta. Kun äänestätte oikein, Bergbom persukavereineen poistaa bensaveron.
Sä et siis tajua poliittisesta retoriikasta höykäsen pöläystä. Laitapa se liimapussi välillä pois.
Poliitikon pitäisi olla rehelliseksi tunnettu. Onko valehteleminen 100 000 työpaikasta sitä?
Sä et siis tajua poliittisesta retoriikasta höykäsen pöläystä. Laitapa se liimapussi välillä pois.
https://genius.com/Steen1-maanpetturi-lyrics
Empatia on huono ohjenuora politiikkaan
Katsohan, kun sinun pahoinvointisi ja kärsimyksesi on minulle täysin merkityksetöntä, koska minä hädin tuskin pidän sinua edes ihmisenä
Terveys on velka, jonka voi aina periä ja mehän tulemme senkin sinulta leikkaamaan
Muista tämä on kaikki sinun syytäsi
Katkerat duunarit, kyräilemäs mamuuu
Ja se on juuri sitä mitä Riikka Purra haluu
Maanpetturi ei edusta mua
No ei toi noiden poliittinen satiiri nyt ihan normaalin satiirin rajoissa selvästi ollut, kun levy-yhtiö syytti tapauksesta persuja. Siis millä perusteella? Mikä on tämä deduktiivisen päättelyn kaava, jolla nimenomaan persut ovat tässä jotenkin osallisia? Onko väitteen mukaan siis perussuomalaisten puoluetoimisto masinoinut tämän, vai tarkoittaako hän että perussuomalaisia äänestäneet ihmiset ovat tämän taustalla? Se ei oikein selviä, mutta veikkaan jälkimmäistä, vaikka retorisesti kyseinen lausahdus toki tarkoittaa ensimmäistä. Laulu oli Orposta ja Purrasta, mutta silti kokoomuslaiset eivät voi olla tässä taustalla? Koska? Niin. Ennakkoluulot jyllää vahvasti. Ja jos noin vahvat vihatunteet ja ennakkoluulot jylläävät, niin on mahdotonta tehdä aitoa poliittista satiiria, eikö vain? Kyllä se lipsahtaa tuossa tapauksessa solvaamiseksi ja vasemmiston paljon puhumaksi vihapuheeksi. Tällä perusteella totean, että ei se banni näemmä sitten turhasta tosiaan tullutkaan. Levy-yhtiö paljasti korttinsa aivan liian aikaisessa vaiheessa, ilmeisestä tunnekuohusta johtuen. Ei ehkä olisi kannattanut.
Vierailija kirjoitti:
>>>>>>>
Pääsyä eduskuntaan auttoi Bergbomin lupailu alle euron pumppuhinnoista: "On täysin naurettavaa vedota johonkin maailmanmarkkinahintojen muutoksiin". Ovela veto oli puhua bensan verotuksesta. Teini-ikäisille seuraajilleen Bergbom pokkana vihjailee verojen poistamisesta. Kun äänestätte oikein, Bergbom persukavereineen poistaa bensaveron.
Mikä näistä oli Bergbomin omia sanoja? Mikä oli sinun fantasiaasi? Laitatko oikein lähteen?
Jep!
Täällä köyhäl ei oo varaa edes kirjoihin
Kirjastot on tyhjii, kansalaiset tyhmii
Sivistys vaihtunu v*tun someryhmiin
Lupaukset feikattiin, heikoimmilt leikattiin
Ku kirstunvartija fanittaa Reaganii
Paris vuodes sä tuhoot koko Suomen
Riikka Purra mä toivon et sä
Vierailija kirjoitti:
Hienoa! Muistakaa mikä meteli nousi kun heitti kommenttia jauhojengistä ja Sannan viivoista.
Vihervassuilla on parempaa naisvihaa. Vihervassut hyperventiloivat, jos kritisoitiin festaritekstareista ja jauhobileistä, mutta roimivat täysin estoitta työnsä esimerkillisesti hoitavaa Purraa. #eriasia #kahdetrattaat #kaksoisstandardit
Koskaan kukaan ketään kusettanut yhtä lailla kuin Riikka v*tun maanpetturin Purra!
Hys hys. Ei saa arvostella. Pitäis suomeenkin saada tiukemmat lait hillitsemään mitä saa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta. Missä se persujen niin kunniottama sananvapaus nyt on?
Alusta kieltää kuolemalla hekumoinnin ja sinä syytät siitä persuja? Et taida käydä ihan täysillä.
Tässä ei muuten hekumoitu kuolemalla yhtään enempää kuin persut hekumoi rasismilla. Jos itse satuit kuvittelemaan tähän jotain kuolemaan viittaavaa, niin oletpas luulotautinen. (Tätä samaa viestintätapaa persut itse käyttää koko ajan). Muut vaan kuvittelee että tarkoitetaan jotain. Eiks niin?
Vierailija kirjoitti:
Koskaan kukaan ketään kusettanut yhtä lailla kuin Riikka v*tun maanpetturin Purra!
Amen!
Vihervassuille tuottaa vaikeuksia kantaa sananvastuu kuin miesoletetut. Osoittelevat sormella muita, vaikka saivat juuri porttarin suosittuun somepalveluun vihapuheen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Erinomainen biisi. Stenkkaakin pitkästä aikaa. Kansa puhuu - kuuleeko Riikka ja Pete?
Naurettavaa, että persut tämänkin spammasivat poistoon tiktokista - yhteiskunnallista kritiikkiä ylimpiä päättäjiä kohtaan luovan taiteen keinoin.
Itse toki kritisoivat tuomioita ja haluavat sananvapautta, mutta eivät kestä itse kritiikkiä lainkaan. Huutavat cancel-kulttuurista, mutta ovat itse pahimpia. Jopa itse pääuber-puhemies - sananvapauden suurtaistelija haastoi pari tavista rosikseen. Mistäpä muustakaan, kuin nettikommentista - ironian huipentuma.
Tämä!
Pervopersuille nauraa jo kaikki, mutta ne idiootit ei sitä tajua 🤣🤣🤣
Maanpetteri ja valtakunnan virallinen lapanen luikertelee taas karkuun takavasemmalle. Kyllä vastuu on Kokoomuksen. Heidän eduskuntaryhmässään on kuitenkin pari aivan normaaliälyistä ihmistä. Vastuu on heidän. Mutta miksi valtakunnan vanttuu edes on päästetty pj:ksi? EK:ko todella on määrännyt hänet hommiin? Esim. Valtonen olisi aivan eri sataluvuilla ÄO-pinnoissa.
Vierailija kirjoitti:
Hys hys. Ei saa arvostella. Pitäis suomeenkin saada tiukemmat lait hillitsemään mitä saa sanoa.
Kai sä ymmärrät, että sananvastuu koskee myös kommareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
>>>>>>>
Persujen poliittinen retoriikka = valehtelu & takinkääntö
Mitä hän on valehdellut?
Köyhiltä emme leikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Wokeltajien parempaa naisvihaa.
Sananvapaus on hyvä, mutta pitää muistaa myös sananvastuu - vihapuheelle jyrkkä EI!
Äänestitkö sinä heitä halvan bensan toivossa, idiootti?