Onko Hai kumisaappaat paremmat kuin muut? Uutena kalliit, paljon kannattaisi maksaa käytetyistä mutta hyväkuntoisista jos kirpparilta löytyy
Kommentit (29)
Kirpparilta kaupanpäälliseksi kynsisieni😅
En ostaisi käytettynä, nehän voi vuotaa.
Hait on kyllä hyvät jalassa. Sopii kaupunkiin, mutta lyhytvartisina ei esimerkiksi meidän mökkireissuille, kun pitää monesti kahlata muutama askel, että saa veneen tönäistyä syvemmälle, jotta sillä pääsee lähtemään.
Hait on ihan kivat siistissä kaupunkikäytössä, mutta esim. metsässä niillä ei tee mitään. Varret eivät suojaa riittävästi, ja saappaan väljät suuaukot keräävät kaikki lehdet, varvut ja öttiäiset. Pohja ei anna pitoa liukkailla sammaleisilla kallioilla ja puun juurien päällä. Klonksuvat jalassa. Mutta on ne ihan hyvän näköiset katukuvassa ja se kai se juttu onkin.
Ei. Mulla oli lapsena Hait. Pohjat kuluivat sileiksi, olivat liukkaat sohjossa.
Hait on todella huonot jaloille. Lesti on kuin huopikas, ei anna mitään tukea jalalle, ovat liian leveät ja tasapohjaisina liukkaat ja huonot jalkapohjille. Varret on isot ja lonksuvat, vesi ja kivet ym menee niistä sisään. Ihan paskat saappaat, eikä ne siksi maailmalla olekaan pärjänneet. Ei niitä käytä kuin suomalaiset.
Jos tarkoitus käyttää esim. metsässä tai paljon kävellessä en suosittele Haita, ne ei tue jalkaa. Jotkut tiukemmin istuvat tuollaiseen käyttöön paremmat. Hait menee "pihasaappaina" eli käytössä jossa pukemisen ja riisumisen helppous on tärkeämpää kuin käyttömukavuus.
Näkemys perustuu omaan kokemukseen.
Mun mielestä ja oman kokemuksen perusteella. Hai on paljon parempi, kuin muut vastaavat. Olen erittäin tyytyväinen.
Mulla Hait Kestäneet jo lähes 10-vuotta, samoin vaimolla. En ymmärrä miten saatte saappanne rikki noin nopeasti.