Onko suutelu seksin aikana merkki tunteista?
Jos on pelkkä seksisuhde ilman sen syvempiä tunteita, kuuluuko siihen kielareiden vaihto? Tai yleensä suuteleminen?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Minun osalta suutelu kuuluu lähes aina seksiin. Olisi aika ankeata ilman. M39
Itse voisin jotain kevyttä pussailua vain, jos kyseessä joku pelkkä pano.
Vierailija kirjoitti:
Nainen pystyy suutelemaan miestä yhdenillan jutuissa ja omaa miestään silloin kun ei ole kuvioissa salarakasta.
Miten sinä miehenä näin päättelet?
Vierailija kirjoitti:
Kyl, mutta miten se tunne, josta aloittaja kysyi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin onko sinulla mahdollisesti myös tunteet mukana?
Ihanan kiimaista, kun nainen valuttaa suustaan limaa omaa suuhuni!
Suutelen paljon sekä kumppania että rakastajaa (avoin suhde), ei mielestäni liity tunteisiin mitenkään. Tunteet syntyy elämän jakamisesta ja välittämisestä, ei pelkästä seksistä.
Jos on oikeasti ihan joku random yhdenillan pano, tuskin suutelen, mutta joissain pidemmissä panosuhteissa voi sen verran kehittyä tunteita, että suutelua on enemmän. En kuitenkaan itse seksiltä kaipaa sitä vaan ihan pelkkä akti riittää.
Kyllä minun miehenä pitää päättää pannaanko me , vai tultiinko me pussailemaan . Sitä kun on niin vaikea keskittyä moneen asian yhtäaikaa.
Mutta niin, jos ei olis yhtään tunteita naista kohtaan, niin tuskimpa tulisi suudeltua.
Totta kai suukottelu kuuluu seksisuhteeseenkin, vaikka se olisikin pelkkien fyysisten tarpeitten tyydyttämistä. Kuka pystyy vetämään tarkan rajan fyysisten ja tunneasiotten välille.
olin kerran eräälle parille apumiehenä, kun perheenlisäystä ei muuten kuulunut. Mies oli evästätänyt vaimoaan tapaamisiamme varten, että olkaa kuin kuin rakastunut pari, niin ei jää kummallekkaan kaivelemaan asia. Mehän tietysti noudatettiin ohjetta ja tapaaminen alkoi aina kiihkeillä suudelmillla, edeten siitä kuin olisimme aina kaivanneet toistemme syliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihan ilman sen kummempia tunteitakin suutelen, koska se on kivaa ja kiihottavaa sopivan vastakappaleen kanssa :) M39
Suutelu kuuluu seksiin. Se lisää pimpsan liukkautta ja koventaa erektiota.
Kyllä mä olen ainakin yhden yön jutuissa suudellut. Tavallanhan niissä feikataan syvempiä tunteita puolin ja toisin. Ja onhan se himokin tunne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen pystyy suutelemaan miestä yhdenillan jutuissa ja omaa miestään silloin kun ei ole kuvioissa salarakasta.
Miten sinä miehenä näin päättelet?
Kokemusta vaimoni käytöksestä: Tiedän koska oli joitakin vuosia, koska ei halunnut suudella ja sitten olikin oppinut suutelemaan. Monta muutakin outoa oli vaimon käytöksessä, mutta tämä ketju koski suutelua ja vastasin suutelun osalta.
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä vaan tykätä suutelusta. Miksi se koetaan jotenkin intiimimmäksi kuin perus yhdyntä, oraali- tai anaaliseksi?
Samaa mieltä. Jos asento sen sallii, tulee tietenkin suudeltua naista jo ihan hyviin tapoihin kuuluvana kun molo on kuitenkin työnnettynä pimpsaan tai peppuun. Mieluummin en suutelisi. M42
Kyllä suutelu kuuluu mun mielestä osana seksin harrastamiseen, vaikka olisikin kyseessä pelkkä seksisuhde. Suutelu virittelee tunnelmaan ja sillä voi myös vähän tunnustella, millaista seksiä on luvassa, herkkää ja intiimiä vai tulista ja rajua. Olen kerran harrastanut seksiä erittäin hermostuneen nuoren miehen kanssa, joka jostain syystä ei halunnut suudella ollenkaan vaikka kaksi kertaa yritin tehdä siihen aloitteen. Tuli todella torjuttu olo, vaikka päädyimmekin harrastamaan suuseksiä, mutta tunnelmaa ei ollut yhtään ja homma lässähtikin kesken kaiken. Suutelu kuuluu seksiin.