Tajusin vasta nyt, että suomen presidentti on vaihtunut, huomasin sen googlesta.
Katsoin suomen tietoja, ja näin. Aloin miettiä, että milloin oli vaalit ja muistin, kun keväällä sain sen kirjeen, mutta en ole avannut sitä vieläkään. Koko vaalit meni ohi minulta enkä seuraa mediaa.
N47
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään tiennyt mikä Coldplay on ennen viime viikkojen kohkausta. En ollut koskaan kuullutkaan siitä. Musiikki ei vaan kiinnosta yhtään.
Minä en tiedä vieläkään. Ja tämäkään ei ole vitsi. Nyt kuulin eka kertaa. Googlaan.
Ap
ÄLÄ tee sitä
Itse en ymmärrä miten joku viitsii katsoa uutisia.
No koska se sitten vaihtu? Onko se pitkään ollut? Mitä väliä jos vaihtuu, sama meno siellä kuitenkin jatkuu. Sama jos laitettaisiin sinne vahanukke tai robotti. Ihan sama.
Ukrainassa laitettiin näyttelijä pressan rooliin. Halvemmaksi tulisi kyllä robotti laittaa. Sehän vaan ottaa vastaan määräyksiä weffiltä ja unescolta ja mitä näitä nyt on abc-firmoja, global liider-diktaattoreita.
Minäkään en tiennyt/muistanut varmaan kuukausiin! En muista mistä alunperin kuulin, mutta jossain oli puhetta Suomen presidentistä, ja minä tottakai automaatiolla ajattelin Niinistöä. Järkytyin kun jossain sitten lukikin Stubb!! Jouduin itsekin googlettamaan, ja luulin vielä seuraavanakin päivänä vain nähneeni unta.
Seuraan itsekin niin vähän uutisia, mediaa, ym., etten osaa esimerkiksi sanoa olivatko ne vaalit tänä vai viime vuonna.
Ah! Et ole menettänyt mitään. Minäkään en katso uutisia koskaan, mutten välttynyt tuolta pressavaalilta. Sen jälkeen kyllä unohdin jo välillä että pressa on vaihtunut. Yhhh, yäk. En ymmärrä miten joku muka jaksaa seurata noita asioita. Hirveätä rahanhaaskausta, kallista teatteria.