Vettä sataa saatanasti Weekendin ja Kallio Block partyn niskaan 😂😂😂
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Tulee diilereille isot tappiot. Ei naurata.
Mitä veikkaatte, kummassa tapahtumassa myydään enemmän huumeita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä veikkaatte, kummassa tapahtumassa myydään enemmän huumeita?
Kovia huumeita tottakai weekendissä koska KUKAAN ei kuuntele mitään dancea selvänä.
😁🤣😆😁😂🤣😁😆😂😁🤣😁😆😂😁🤣😁😆😁😂😁🤣😁😆😁😂😂😁🤣👌😁😂😁😆😂😁🤣😁😆😁😂😁😁🤣😂
Sain iloa elämääni!
Kallio Block Party -> Woke potheads
No toistaiseksi täällä on kyllä puolipilvistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoriksella kun ei tuota omaa elämää ole, niin suurimmat kiksit tulee siitä, kun muille tapahtuu ikävää. Ei kuulosta viihtyisältä elämältä.
Täällähän nyt aina mouhoaa samat ahdistuneet mt-tapaukset. Kai se on hyvä että heilläkin on joku paikka mihin purkaa pahaa oloaan🤷
Mä en usko, että tuon pahan olon oksentaminen auttaa ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoriksella kun ei tuota omaa elämää ole, niin suurimmat kiksit tulee siitä, kun muille tapahtuu ikävää. Ei kuulosta viihtyisältä elämältä.
Täällähän nyt aina mouhoaa samat ahdistuneet mt-tapaukset. Kai se on hyvä että heilläkin on joku paikka mihin purkaa pahaa oloaan🤷
Ok, mummo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene toki sinne Weekendiin heilumaan hissimusan tahtiin. Muista ottaa nappi viimeistään portilla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene toki sinne Weekendiin heilumaan hissimusan tahtiin. Muista ottaa nappi viimeistään portilla!
Mä oon käynyt festareilla viimeksi vuonna 2003. Harva asia kiinnostaa vähemmän kuin festarit.
Eilen ennusteessa oli ukkosta(kin) mutta harmi ettei taaskaan tullut tähän pk-seudulle kunnon myräkkää.
Kallio klo 11.53: aurinko paistaa
Vierailija kirjoitti:
Kallio klo 11.53: aurinko paistaa
Ei ne vielä ole edes aloittaneet. Siinä 17-18 aikaan tulee Esterin perseestä.
Täällä idässä paistaa aurinko. Taidan suunnata Puhos Loves People -festareille Kallio Block Partyn sijaan.