Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sektion jälkeen uusi raskaus pelottaa

Vierailija
03.08.2024 |

Olenko ainoa joka miettii tällaisia? Sektiosta on jo 3 vuotta. Pelkään kamalasti että raskaudessa tulee arvesta johtuvia ongelmia, arpi repeää viimeistään synnytyksessä, vauva ja minä joutuisimme hengenvaaraan.. Onhan niitä vaaroja vaikka ei sektiota olisi takana, mutta silti. Toivoisin kovasti toista lasta mutta en tiedä vieläkään uskallanko ryhtyä siihen raskauden ja synnytyksen pelon takia. Voiko jossain neuvolassa tai pelkopolilla käydä vaikka ei olisi vielä raskaanakaan? Osa peloista voi johtua tuosta edellisestä synnytyksestä joka oli pitkä ja vaikea ja päätyi sektioon. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sektioihin erikoistunut gyne voisi olla hyvä ajatus. voisit hänen kanssaan löydä noi pelot läpi ja hän pystyy antamaan sulle faktaan perustuvaa tietoa. Itsellä kolme sektiota takana ja 3. leikannut gyne totesi, että sun kohtusi kestää vaikka kaksi leikkausta vielä, on niin hyvässä kunnossa. Mä olin 36v tuossa vaiheessa

Vierailija
2/2 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sektioihin erikoistunut gyne voisi olla hyvä ajatus. voisit hänen kanssaan löydä noi pelot läpi ja hän pystyy antamaan sulle faktaan perustuvaa tietoa. Itsellä kolme sektiota takana ja 3. leikannut gyne totesi, että sun kohtusi kestää vaikka kaksi leikkausta vielä, on niin hyvässä kunnossa. Mä olin 36v tuossa vaiheessa

Kiitos vinkistä. Kyllä haluaisin puhua tästä etukäteen. Jos tulen vielä raskaaksi ja pelot vyöryy sitten päälle kun en ole niitä käsitellyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla