Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehesi Jyväskylän rallissa?

Vierailija
02.08.2024 |

Jos miehesi on kavereidensa kanssa katsomassa Jyväskylän rallia, kannattaisi ehkä kysyä mitä siellä tehdään. Kaupunkiin on tullut läjäpäin prostituoituja. Miksiköhän? Kaupunkiin on tullut myös ihan tavis naisia hauskanpitoon. Terasseilla on täysi meno päällä. Joidenkin miesten käytös naisia kohtaan on aika ala-arvoista.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mun mieheni ei ole kiinnostunut mistään penkkiurheilusta.

Vierailija
2/41 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ole mikään huoramarko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on töissä ja minä olen ralleissa. Hieno päivä ja hauskaa on ollut.

-n45v

4/41 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vanhana enää jaksa. Itse olin 90-luvulla 00-autona.

Vierailija
5/41 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi epäilet että mies hakisi ralleista seksiä?

Kuinka tyytyväinen oma miehesi on seksielämäänne?

6/41 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Mun mieheni ei ole kiinnostunut mistään penkkiurheilusta. 😂

Vierailija
7/41 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja en ole mustis, jos nyt jonkun nuoren tyttösen tai maksullisen saa telttaansa roudattua. Oisin voinut mennä mukaan, mutta mieluummin nukun omassa sängyssä, kuin telttapatjalla. Huomaa että palstalla on äärimmäisen mustasukkaisia puolisoita. Se ei ole minulta pois jos nyt kun en ole mukana harrastelee jotain hiprakassa teltassa. Voisihan minullakin olla täällä "seuraa" ja paljon paremmissa puitteissa.

Vierailija
8/41 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät ymmärrä miehen seksuaalisuutta.

Vierailija
9/41 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ja en ole mustis, jos nyt jonkun nuoren tyttösen tai maksullisen saa telttaansa roudattua. Oisin voinut mennä mukaan, mutta mieluummin nukun omassa sängyssä, kuin telttapatjalla. Huomaa että palstalla on äärimmäisen mustasukkaisia puolisoita. Se ei ole minulta pois jos nyt kun en ole mukana harrastelee jotain hiprakassa teltassa. Voisihan minullakin olla täällä "seuraa" ja paljon paremmissa puitteissa.

Samaa mieltä, varmaan 99% av palstan kirjoittajista ottaisi eron, jos puoliso kävisi pikkujouluissa naimassa ilman tuntdita tai mitään jatko suunnitelmia jotain työkaveriaan.

Vierailija
10/41 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
11/41 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin yhdessä katsomassa ralleja. Kumpikaan ei käyttänyt prostituoitujen palveluita eikä kohdellut naisia ala-arvoisesti. 

N40

Vierailija
12/41 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai mies on nauttimassa rallin kuhinasta. 

Vierailija
13/41 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ralli on kyllä juntein laji seurata paikan päällä.

Vierailija
14/41 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jyväskylä kyllä kierretään todella kaukaa suomen saasteisin kaupunki .yrittivät ralli kuppaansa levittää kanta hämeeseenkin EI TODELLA ONNISTUNUT. kutsukaa elokapina paikalle johan turha saastutus loppuu. mikähän on lopulta todellisuus viivan alla jos se lasketaan ilman valheita.

Vierailija
15/41 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on miestä varten ralli pako valmiina. Kun tule kotiin, nautin täysin rinnoin rallin kuhinasta. 

Vierailija
16/41 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jyväskylä kyllä kierretään todella kaukaa suomen saasteisin kaupunki .yrittivät ralli kuppaansa levittää kanta hämeeseenkin EI TODELLA ONNISTUNUT. kutsukaa elokapina paikalle johan turha saastutus loppuu. mikähän on lopulta todellisuus viivan alla jos se lasketaan ilman valheita.

Tuolla se Elokapina käppäili kirkkopuistossa. Ei estänyt millään tavalla rallien ajamista. 

Vierailija
17/41 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä jos maksulliset hoitavat nämä minuutinmunat. Eivät tuhlaa sitten meidän muiden energiaa ja aikaa turhan takia. 

Vierailija
18/41 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jyväskylä luulee että erittäin runsaalla hiilen tuotollaan on haluttu opiskelu kaupunki glopaalisti. ralli pellet ajavat ohi muut kammoksuvat saasteita

Vierailija
19/41 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jyväskylä luulee että erittäin runsaalla hiilen tuotollaan on haluttu opiskelu kaupunki glopaalisti. ralli pellet ajavat ohi muut kammoksuvat saasteita

Mita sina hopotta? Mina ei ummarra sinu hoonosoomi. 

Vierailija
20/41 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään ole, voit vaikka saada jotain. Taudin tai satiaiset.