Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joku kertoo sinulle ettei nykyinen kumppanisi ole sinulle se oikea niin mitä mietit?

Vierailija
02.08.2024 |

Kysymys otsikossa. 

Minulle on kaksi eri tyyppiä tullut näin kertomaan ja hämmentää kovasti. Itse voisin ehkä tosi läheiselle ystävälle noin sanoa jos tosiaan kokisin asian niin olevan mutta en kovinkaan heppoisin perustein omaa mielipidettäni toisen parisuhteesta kysymättä kertoisi. Mutta nämä kertojat eivät ole ihan lähipiiristäni ja ovat vastakkaista sukupuolta. Onko heillä ns. oma lehmä ojassa vai ajattelevatko minua auttaakseen mielipiteensä kertoa? Jäi kyllä tosi kummallinen fiilis jutusta.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaan vaikuta kovin onnelliselta ja koittavat kertoa että saisit paremman suhteen jonkun muun kanssa? 

Vierailija
2/21 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun kumppani on niin paska, että oikeassa ovat. Sitten jos ei olisi näkynyt mulle niin vähän ihmettelisin. Tietääkö ne vaikka enemmän, pettämisistä, pahoinpitelyistä tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on parisuhde. Eikä mikään ryhmäsuhde. 

Mitä se kenenkään parisuhde ulkopuolisille kuuluu tai edes kiinnostaa? 

Vierailija
4/21 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistattaisin pitkän pazkan.

Vierailija
5/21 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aika röyhkeää tuollaista heittää varsinkaan jos et ole asiaa kysynyt. Ehkä ne pitävät itseään parempana vaihtoehtona sinulle.

Vierailija
6/21 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan millekään puolitutulle tuollaista sanoisi ellei takana olisi joku agenda. Joko saada sinut ymmärtämään oma arvosi tai sitten saada sinut itselle. Mutta uskon että joillakin voi toki olla pokkaakin käydä kertomassa oma mielipiteensä ja kuvitella että siitä on jotain apua.

Vierailija
7/21 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lehmä ojassa.

Vierailija
8/21 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli kysyä: kuka heistä? 😂

Ylipäätään kaikki "se oikea" -harhailu on niin kaukana omista parisuhde- ja rakkauskäsityksistäni, etten osaisi sanoa tuollaiseen yhtään mitään. En taida tosielämässä tuntea ketään, joka uskoisi tuollaisiin Disney-satuihin.

Vierailija
9/21 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan noita pelureita on ollut. Istuttavan päähäsi ajatuksen ja sinä rupeat asiaa miettimään, saat siitä kunnon ongelman kehitettyä. Sitten ilmaantuvat paikalle ja esittelevät itsensä maanmainiona vastauksena ongelmiisi. Riippuu sinusta uskotko.

Vierailija
10/21 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipäätään kaikki "se oikea" -harhailu on niin kaukana omista parisuhde- ja rakkauskäsityksistäni, etten osaisi sanoa tuollaiseen yhtään mitään. En taida tosielämässä tuntea ketään, joka uskoisi tuollaisiin Disney-satuihin.

Harmi, kun et ole kokenut oikeaa rakkautta parisuhteessa. Minäkin olin nuorena kyynikko. Mutta elämä onneksi toi jotain upeaa, jota toivoisi kaikille.

Vierailija
11/21 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävätär sanoi niin kun olin seurustellut mieheni kanssa vuoden. "Kaksoset on kaksinaamaisia tyyppejä, tulet vielä näkemään sen"

28v myöhemmin odotan edelleenkin koska tuo rakas mies paljastuu huijariksi:)

Vierailija
12/21 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin miksei kertonut tuota mulle jo 30 vuotta sitten. Nyt on tullut pidettyä hauskaa 30 vuotta väärän henkilön kanssa!

Vierailija
13/21 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että oma agenda on näillä tyypeillä. Ei kai kukaan ainakaan toivottavasti heittele tuollaisia mielipiteitä ilmaan ihan tuosta vaan ja kuvittele että se auttaisi jotain. Vähän sama kuin kommentoisi kaverin kotia että onpa ruma asunto. Kyllä tuollaisia negatiivisia kommentteja kerrotaan jostain hyvästä syystä.

Vierailija
14/21 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne ovat vastakkaista sukupuolta, ehkä ovat susta kiinnostuneita. Tai tietävät jotain. Itselleni noin sanoi aikanaan lähipiiri,  se sai vain yrittämään kovemmin. 

Vierailija
15/21 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi, kun et ole kokenut oikeaa rakkautta parisuhteessa. Minäkin olin nuorena kyynikko. Mutta elämä onneksi toi jotain upeaa, jota toivoisi kaikille.

Miksi ihmeessä luulet, että "oikeaa rakkautta" voisi kokea vain yhden ihmisen kanssa?

Vierailija
16/21 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin sanojaa vähän tyhmänä. Yhtä oikeaa rakkautta ei ole olemassakaan, naiivia kuvitella niin.

Vierailija
17/21 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisin sanojaa vähän tyhmänä. Yhtä oikeaa rakkautta ei ole olemassakaan, naiivia kuvitella niin.

Tuo on sinun näkemyksesi. 

Ap varmaan kumppaninsa kanssa siinä uskossa että on olemassa yksi oikea rakkaus. Ja samoin myös nämä ehdottelijat koska sanovat ettei nykyinen kumppani ole se oikea.

Vierailija
18/21 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää että mistä ihmeestä sen ulkopuolinen tietää onko kumppani se oikea? Kun niitä suhteita ja kumppanuutta on olemassa niin montaa eri laatua ja tapaa että muut tuskin tietävät mikä ja kuka on se oikea. Asianomaiset sen keskenään päättävät ja kokevat.

Vierailija
19/21 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoin niin eräälle  kaverilleni.  Näin heti sen miehen käytöksestä että tuosta ei mitään hyvää seuraa ja sanoin sen. Ei uskonut.  Kiiruhtivat sitten vielä naimisiinkin.

No,  neljän kuukauden päästä oli eropaperit jätetty.  Miehen oli ollut tarkoitus maksaa vuokra.   Valehteli maksaneensa mutta käyttänyt rahat johonkin omiin menoihinsa. Siitä tuli sitten tietysti karhu.

Valehteli että menee iltavuoroon töihin, oli kapakassa jonkun toisen naisen kanssa.  Teki mieli sanoa kaverilleni että mitä minä sanoin mutta en sanonut. En ole k-pää.  Hän muutti siskonsa luo ja oli täysin murtunut.  Joskus sitä ulkopuolinen näkee sellaista mitä naiivisti rakastunut ei näe eikä halua nähdä.

Tämän jälkeen hänellä oli sitten taas uusi jonka kanssa lapsenkin hankki.  Tästäkin tyypistä olisin voinut varoittaa mutta en viitsinyt enää.  Tämä mies vietti aikaansa eksänsä kanssa ja jätti vaimonsa yksin lapsen kanssa.  Raukka parka yritti viedä parisuhdetta eteenpäin mutta mies oli erittäin ilkeä puheissaan eikä kaihtanut puhua rumasti edes vieraitten läsnäollessa.  Sen tietää miten siinä kävi sitten.  Nyt tama kaverini on elänyt yksin tyttärensä kanssa jo kauan. Oppi lopulta mutta kyllä oli liian kipeä opetus.

Vierailija
20/21 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ulkopuolisena näkee suhteessa sellaista dynamiikkaa ja vihjeitä, mille on oman kumppanin kohdalla sokea. On "helppoa" arvioida ulkopuolelta tilannetta, kun ei ole tunnesidettä siinä välissä. En kyllä menisi kovin helposti kenenkään parinvalintaa arvostelemaan, mutta joillain on varmaan aika pieni kynnys avata suunsa. Voi kai myös olla, että se kommentoija on itsekäs ja haluaa eroanne jostain syystä, joko jotta pääsee itse kokeilemaan onnea kanssasi tai koska on vaan mulkero ilman taka-ajatuksia.

Vähän riippuu kuka tuon minulle sanoisi, jos omaa suhdettani noin kommentoitaisiin. Jos joku läheinen perheenjäsen tai ystävä, niin haluaisin kuulla perustelut ja tehdä niiden pohjalta omat päätelmäni tilanteesta. Jos taas joku puolituttu, niin jättäisin kommentin omaan arvoonsa ja varmaan miettisin, että mitä minun suhteeni hänelle kuuluu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan