Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Henkisesti aivan lopussa

Vierailija
02.08.2024 |

Ei tahdo jaksaa tätä elämää, nukkuminen huonoa, terveys huono, raivostuu lähes kaikesta ja hajottaa paikkoja sekä kokoajan mielessä lopullinen ratkaisu. Terapiat, lääkkeet ym. ei mitään apua. En näe missään valoa enää.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allah auttaa. Kannattaa jutella imaamin kanssa.

Vierailija
22/24 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo oireet menee melkein järjestäen huonon nukkumisen piikkiin. Se tuhoa mielen ja vie kaiken jaksamisen. Ajatus ei kulje ja pinna on kireällä. Pahimmillaan siitä tulee kierre, joka ruokki tse itseään. Pitäisi päästä hetkeksi irti omasta arjesta ilman aikataulua ja pelkoa siitä saako unta tai muuttuuko ikinä mikään. Jo pari päivää paineettomassa tilassa, jossa ei näe oman kotinsa seiniä ja tekemättömiä kotitöitä auttaa paljon. Suosittelen viikonloppua hotellissa, kylpylässä, rantahuvilassa tai vastaavassa. Myös kävely luonnossa ilman mitään taustamusiikkia voi auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat oireet. Syytkin tiedän. Siksi en luovuta. Kysymys on omasta tahdostani ratkaista asiat.

Vierailija
24/24 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa osaa huolehtia henkisestä terveydestään ihan itse. Miksi maksamme heidän kustannuksensa, jotka eivät osaa?

Muistathan tämän myös itse jos ja kun palat työelämässä loppuun ja tukea et saa. Tosin taidat kirjoitella sieltä tukiluukustasi näitä provoja.

Mitä se muistaminen auttaisi? Luuletko, että luopuisin hoidosta johon olen oikeutettu, koska mielestäni hoidot pitäisi maksaa itse?En tosin pala loppuun, osaan pitää huolta itsestäni.