Naiset. Oletteko loukkaantuneet syvästi, kun mies on kertonut muille intiimejä yksityiskohtia teidän seksin harjoittamisesta?
Tapailin pari kertaa 32-vuotiasta miestä. Jälistäpäin tämä kertoi minusta intiimiä asioita ex-naisystävälleen, uudelle naisystävälleen ja kavereilleen. Hetken päästä koko kaupunki oli kuullut asiasta. En enää luota miehiin.
Kommentit (8)
Miehistä ihminen oppii, sano E Kilpi. Toki koko kaupunkia ei kiinnosta sun elämä.
Kuinka monta kertaa tällä palstalla on saatu lukea kuinka kuuluu olla avoin entisistä suhteistaan uudelle kumppanille? AP:n ex on toiminut juuri näin. Mikä siis on ongelma?
Sivullisenakin halveksin suuresti kyseistä miestä ja hänen käyttäymistään.
Määrätynlaiset miehet ja naiset kateuksillaan loukkaavat ihmisiä. Heidät kannattaa jättää omaan arvoonsa.
Niinhän se on että yksi mätämuna pilaa koko korin. Mut tuskin silti kaikki on tollaisia :) Tsemppiä!
Olen todellakin! Edellinen miesystäväni kertoi kaikki meidän intiimiasiat kavereilleen. Ihmettelin kun he rupesivat naureskelemaan minulle. Olen todella kiltin oloinen ja ujo, mutta sängyssä täysin estoton ja varmaan jonkin sortin nymfo, niin oli heillä varmaan ihmettelemistä, kun otan suuhun loppuun asti, sguirttaan ja haluan että minua piiskataan ja naidaan rajusti takaapäin.
Vierailija kirjoitti:
Määrätynlaiset miehet ja naiset kateuksillaan loukkaavat ihmisiä. Heidät kannattaa jättää omaan arvoonsa.
Huonokäytöksisiä ehkä, ja typeriäkin, mutta miten kateus liittyy asiaan? Vai onko tämä taas se peruskateuskortti joka kaivetaan esiin kun pahastutaan mutta ei jakseta miettiä miksi.
Kuka vielä väittää että suomalainen mies ei puhu?!!? AP:n ex-poikaystävä puhui, mutta ei kuulosta kelpaavan sekään.