Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen takuulla maailman rumin nainen

Vierailija
02.08.2024 |

Sanon tämän ihan realistisesti.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varmasti rumempi. Lisäksi olen niin ruma, että olen 49 v:nä neitsyt, koska kukaan mies ei ole koskaan huolinut mua edes seksiin.

Mutta joo, olen siis sairaalloisen lihava, koko 56. Ohentuneet, harmaantuneet hiukset. Ikääntynyt rumasti, silmien ympärillä on tummat syvät kuopat ja ryppyistä kreppipaperi-ihoa. Leukaperät ja kaula roikkuu, suupielet on luonnostaan alaspäin. Munan muotoinen pää, jossa kapea otsa ja levenee kohti leukaa. Leveä mutta lyhyt "apinannenä". PIenet tihrusilmät jossain siellä läskin keskellä, tässä iässä vieläpä roikkuvan ja ryppyisen läskin keskellä. 

Kroppa nyt on sitä mitä tässä painossa voi odottaa: tynnyrimaha jonka päällä riippuu 100H-koon riipparit.

Vierailija
22/36 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena luulee että on ruma. Ja ehkä on silti joku väri joka sopii huulipunaksi tai joku luonnollinen tyyli hiuksiin tms. Silmien väri voi olla hyvä.

En ole nuori. Viisikymppinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko...kukaan ei ole niin ruma kuin minä silloin kun minulla on aknea ja ihottumia naamassa...

Myös työkaverini kasvot ovat tuhoutuneet pahan aknen takia. En ole koskaan nähnyt niin pahoja arpia... :( onneksi hän on naimisissa.

Entäs esim pallovammapotilaat, joiden koko ihon liki tuhoutunut ja nenä puuttuu?

Susta voi tuntua rumalta, mutta et ole rumin. Sulla varmaan on kaikki hampaatkin tallella?

Niin, mutta erona on toi onnettomuudessa vammautuminen. Enhän minä ole ollut tulipalossa, silti pitää ottaa toi vertailukohta. Ei monella ole näin pahoja iho-ongelmia. Myös minulla on ollut aikoja elämässäni kun ihoni on voinut hyvin ja ollut "normaali" ja elämäni oli silloin ihan erilaista...

Vierailija
24/36 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseään ei tarvitse tutkia suurella tunteella jokaisen suihkussakäynnin yhteydessä. Hyvä terveyden- ja ihonhoito sekä kivat vaatteet ja tukka kunnossa ovat riittävästi ja aika paljonkin.

Vierailija
25/36 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen varmasti rumempi. Lisäksi olen niin ruma, että olen 49 v:nä neitsyt, koska kukaan mies ei ole koskaan huolinut mua edes seksiin.

Mutta joo, olen siis sairaalloisen lihava, koko 56. Ohentuneet, harmaantuneet hiukset. Ikääntynyt rumasti, silmien ympärillä on tummat syvät kuopat ja ryppyistä kreppipaperi-ihoa. Leukaperät ja kaula roikkuu, suupielet on luonnostaan alaspäin. Munan muotoinen pää, jossa kapea otsa ja levenee kohti leukaa. Leveä mutta lyhyt "apinannenä". PIenet tihrusilmät jossain siellä läskin keskellä, tässä iässä vieläpä roikkuvan ja ryppyisen läskin keskellä. 

Kroppa nyt on sitä mitä tässä painossa voi odottaa: tynnyrimaha jonka päällä riippuu 100H-koon riipparit.

Samankaltainen olet kuin minä. Minä olen vain ollut lihavimmillani kokoa 52 ja miehiä on toki ollut. Nytkin naimisissa. ap

Vierailija
26/36 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseään ei tarvitse tutkia suurella tunteella jokaisen suihkussakäynnin yhteydessä. Hyvä terveyden- ja ihonhoito sekä kivat vaatteet ja tukka kunnossa ovat riittävästi ja aika paljonkin.

En tutkikaan... Välillä kun ihoni on pahana mietin kyllä, uskallanko mennä suihkuun...

Vierailija
27/36 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ylipainoinen, mutta kasvonpiirteet rumat, liikaa karvankasvua ja ikuinen raskausvatsa ilman raskautta. Kaiken yllä huokuu syvä stressi, ylirasitustila ja kortisoliylimäärä. 

Vierailija
28/36 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa. Sun pitää sitten päivittää tilanne Lizzie Velasquezille, joka itse on kanssa mielestään maailman rumin nainen

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000000893860.html

Oletko vakavissasi häntä rumempi?

Esimerkkinä aiemmin käytetty Piia ei ole missään nimessä lähelläkään ruminta naista, jonka olen nähnyt. Ei kävisi mielessäkään lähteä arvioimaan häntä sillä listalla. Myöskään tuo Lizzie ei ole. Menee ohi todella monesta oikeasti rumasta.

T. Nelikymppinen mies 

Vierailija
29/36 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa ap.  Voisit yrittää pyrkiä  sirkusfriikiksi vaikka jonnekin ulkomaille. Suomessa tuskin enää sillä hommalla tienaisi mutta jossain vielä voi hyvinkin.  otapa selvää!

Vierailija
30/36 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kuinka pitkä takuu?

Vierailija
31/36 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientä liioittelun makua ilmassa?

Vierailija
32/36 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii. Mulle ei nuorena ja laihanakaan ollut juuri tarjokkaita. Miehet sanoo suurinpiirtein, ettei sun naamassa oo vikaa. Joo, hyvältä kuulostaa.

Vierailija
33/36 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sittenkään maailman rumin nainen vai olisko sun itsevarmuudessa kohennettavaa? Oletan että et oo heitä epäonnekkaimpia, jotka on syntyneet esim epämuodostuma, suuri syntymämerkki tai paksu mustakarvainen jättiluomi keskellä naamaa, kun et moisesta ainakaan maininnut? Ulkonäkö on valitettavasti kovaa valuuttaa maailmassamme, mutta kyllä kaikenmaailman oman elämänsä danny devitoillakin vientiä riittää jos vaan itsevarmuutta löytyy eikä pyytele turhaan anteeksi olemassaoloaan. Mun itsesäälissä kierimisen ulkonäöstä lopetti aikanaan video tytöstä joka oli joutunut pahaan onnettomuuteen ja sen seurauksena naamansa ei voi enää koskaan palata entiselleen. Oli ihan kaunis ennen onnettomuutta, mutta tajusi vasta jälkikäteen. Nauti siitä mitä sulla on nyt, aina voisi olla vielä paljon pahemminkin.

Vierailija
34/36 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto. Ammattivalittaja on lopultakin päässyt "kivalle kesäreissulle" ja sitten viettää sen syytämällä toinen toistaan älyvapaampia aloituksia vauvapalstalle.

Vierailija
35/36 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaaton heikkolahjainen ei petä!

Vierailija
36/36 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti oletkin jos kysytään joltain pinnalliselta ulkönäkökeskeiseltä kuten nico lingmanilta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan