Vein roskienkeräys paikalle hyväkuntoisia lastenleluja. Kesti noin tunti ja joku oli jo hakenut pois. Siis isokokoisella tarkoitan, että
juuri ja juuri mahtui auton takapenkille. Kiva, että joku sai ilmasia kamoja, mutta olin yllättynyt nopeudesta!
Voi olla, että kesti allekin sen tunnin kun en ollut vieressä vahtimassa. Heitin tavarat, kävin kaupassa ja takaisin tullessa huvikseni vilkaisin ja kaikki oli hävinnyt.
Toivottavasti meni jollekin lapselle eikä millekään trokarille.
Kommentit (6)
Siis vein hyväkuntoisia ja isokokoisia leluja. Olin huolissani miten niille käy jos alkaa satamaan, mutta eipä ehtinyt edes sataa :D
Kiva olla rikas ja lahjoittaa köyhille yllätyslahjoja. Muistan kyllä itsekin joskus aikoinaan miten kivaa oli kun löysi jostain ilmaiseksi jotain kivaa.
Toisaalta mitä väliä, jos meni Torille? Koska joka sen vaiva näkee, luultavasti ihan oikeasti tarvitsee rahaa, ja Torilta sen taas löytää joku lapsiperhe helpommin, eikö?
Pääasia, että tavara kiertää ja joku sai hyvän mielen.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta mitä väliä, jos meni Torille? Koska joka sen vaiva näkee, luultavasti ihan oikeasti tarvitsee rahaa, ja Torilta sen taas löytää joku lapsiperhe helpommin, eikö?
Pääasia, että tavara kiertää ja joku sai hyvän mielen.
Ok totta. Monesti ajattelen, että jos joku multa jotain varastaa, niin se on niin puutteessa, että meni varmaan tarpeeseen. Tietenkin varastaminen on inhottavaa eikä ole kiva jos joku käy kodista tai pihasta viemässä. Turvallisuuden tunne katoaa. Mutta jos nyt jonkun pienen jutun joku pöllii niin ei voi mitään.
Itse vien Vida, kierätyskeskus minulle tarpeetomat materiallit ja hyvät.Ilman että tällä julistan mitä vein tai vien.
Joo ja sori yhdyssanavirheestä.