Viettele mut viestillä
No niin, sana on vapaa, parhaat viettelyviestit tähän. Peukku ylös tai alas toimiiko
N45
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Hei AP,
Ajattelin sinua tänään ja en voi lakata miettimästä, kuinka erityinen olet. Haluaisin viettää kanssasi enemmän aikaa, tuntea lämpösi ja läheisyytesi. Mitä sanoisit, jos tapaisimme ja antaisimme hetken viedä meidät mukanaan?
Odotan innolla vastaustasi
-Lämmöllä nro18-
Tämä on ylivoimaisesti lämminhenkisin
ps. en ole AP
Vierailija kirjoitti:
7,8,18 ovat sellaisia joista tykkään tosi paljon. Kyllä täältä muillekin naisille riittää 😊
N45
Kiitos, lämmitti vanhan mieltä, hyvää lämminhenkistä viikonloppua sinulle ja muillekkin.
Nro 8
Heruuks heruuks tänään saletisti natsaa!
Vierailija kirjoitti:
7,8,18 ovat sellaisia joista tykkään tosi paljon. Kyllä täältä muillekin naisille riittää 😊
N45
Mukava kun tykkäsit ja arvaus osui edes hieman mieltymyksiisi
- pohdiskellen 7 -
Osui kyllä, sait puettua sanoiksi jotain mitä en ollut tarkemmin ajatellut, mutta kuin luin sen niin jotain loksahti kohdalleen. Kiitos 7.
Mielenkiintoa löytyy kyllä kun ajattelen sinua 7. kuvaamalla tavalla saa kyllä ajatukseni ja kehoni villiin mielentilaan. Olisiko tästä hyvä jatkaa ?
M.
Tykkään tyylistäsi kirjoittaa, oletko tehnyt sitä enemmänkin?
Vierailija kirjoitti:
Tykkään tyylistäsi kirjoittaa, oletko tehnyt sitä enemmänkin?
Jos olen saanut mielenkiinnon heräämään niin kuin sinä teit minulle.
M.
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä nyt tapahtuu?
Ajatukset sinussa oletko jo lämmennyt fantasioihin täältä lämpö ja jokin muukin nousussa siis suihkuun menossa
M.
Taidat olla rohkeampi kuin minä, nyt alkaa ujostuttaa
Vierailija kirjoitti:
Suihkussa vesi valui kehoa pitkin hyväillen sinua ajatellen käteni levittivät suihkusaippuaa iholleni liukkaan hyväillen vartaloaälla liukuen ja nautintoa antaen.
Hei, olen 32-vuotias amerikkalaiskenraali Lagosista. Tarvitsen rahat matkalippuun kiireesti ja olen sinun. Kiittimoi.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko rahaa tarvitset? 😄
Noin 10 prossaa isältäsi tulossa olevasta perinnöstä näin alkuun. Parempi kun et viivyttele, täällä on jo irtisanomisneuvottelut täydessä vauhdissa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo kentsu eri kuin minä.
M.
Moi. Tarvitsetko elämääsi turvasataman? Olen sinua hieman vanhempi, kaikin puolin hyvin toimeentuleva, pitkä ja hyvin varustettu mies. Eroni jälkeen olen ollut tyytyväinen elooni ilman naista, mutta nyt tämä vaihe alkaa olla tiensä päässä. Tule ja tutustutaan. Osaan paljon ja mielelläni opin lisää.
Vierailija kirjoitti:
Moi. Tarvitsetko elämääsi turvasataman? Olen sinua hieman vanhempi, kaikin puolin hyvin toimeentuleva, pitkä ja hyvin varustettu mies. Eroni jälkeen olen ollut tyytyväinen elooni ilman naista, mutta nyt tämä vaihe alkaa olla tiensä päässä. Tule ja tutustutaan. Osaan paljon ja mielelläni opin lisää.
TÄH! Miksi tästä puuttuu allekirjoitus? Etkö uskalla paljastaa itseäsi? No miksi et? Minä en enää yritä soittaa enkä kutsua luokseni vaan ne saat tehdä ihan itse. Miksi viivyttelet? Ajattelin äsken toi yhden ketjun 'inspiroimana' että eihän me edes olla koskaan kokeilut meidän suhdetta vaan täysin ulkoiset asiat panivat kaiken täysin paskaksi. Tällä perusteella olemme ihan vapaita kokeilemaan että toimisiko meidän suhde. Ne 'jutut' siinä välissä voi tietysti olla kompastuskivi mutta se on toinen juttu. Ei olla koskaan asuttu yhdessä ja katsottu minkälaista kivaa se vois olla... Siispä pallo on sulla... ymmärrän jos on vaikeita asioita ylipäästävinä - onhan mullakin... mutta olen kuitenkin ollut se passiivinen osapuoli... ainoa missä olen ollut aktiivinen oli että ehkä osasin=? höpöttää / höpötin bullshitiä puhelimessa... kuin joku päästään täysi pikkutyttö...
Tulisitko leikkiin kanssani? Tarvitsisin oman kameramiehen ja myös puutarhurin - kamera jo odottaa ja sakset on terotettuina... laitettaisiin makkariin taulut... minä piirtäisin... mitäs sanot, kultaseni? Otetaan monta kuvaa... muistoksi tältä ajalta... Tämä on VAIN meidän juttu ja salaisuus ja VAIN sinulle... ei kerrota kenellekään...