Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viettele mut viestillä

Vierailija
02.08.2024 |

No niin, sana on vapaa, parhaat viettelyviestit tähän. Peukku ylös tai alas toimiiko

N45

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisitko leikkiin kanssani? Tarvitsisin oman kameramiehen ja myös puutarhurin - kamera jo odottaa ja sakset on terotettuina... laitettaisiin makkariin taulut... minä piirtäisin... mitäs sanot, kultaseni? Otetaan monta kuvaa... muistoksi tältä ajalta... Tämä on VAIN meidän juttu ja salaisuus ja VAIN sinulle... ei kerrota kenellekään...    

Vierailija
22/56 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei AP,

Ajattelin sinua tänään ja en voi lakata miettimästä, kuinka erityinen olet. Haluaisin viettää kanssasi enemmän aikaa, tuntea lämpösi ja läheisyytesi. Mitä sanoisit, jos tapaisimme ja antaisimme hetken viedä meidät mukanaan?

Odotan innolla vastaustasi

-Lämmöllä nro18-

Tämä on ylivoimaisesti lämminhenkisin

ps. en ole AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7,8,18 ovat sellaisia joista tykkään tosi paljon. Kyllä täältä muillekin naisille riittää 😊

N45

Kiitos, lämmitti vanhan mieltä, hyvää lämminhenkistä viikonloppua sinulle ja muillekkin.

Nro 8

Vierailija
24/56 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heruuks heruuks tänään saletisti natsaa!

Vierailija
25/56 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7,8,18 ovat sellaisia joista tykkään tosi paljon. Kyllä täältä muillekin naisille riittää 😊

N45

Mukava kun tykkäsit ja arvaus osui edes hieman mieltymyksiisi

- pohdiskellen 7 -

Vierailija
26/56 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osui kyllä, sait puettua sanoiksi jotain mitä en ollut tarkemmin ajatellut, mutta kuin luin sen niin jotain loksahti kohdalleen. Kiitos 7.

Vierailija
27/56 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoa löytyy kyllä kun ajattelen sinua 7. kuvaamalla tavalla saa kyllä ajatukseni ja kehoni villiin mielentilaan. Olisiko tästä hyvä jatkaa ?

M.

Vierailija
28/56 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään tyylistäsi kirjoittaa, oletko tehnyt sitä enemmänkin? 

Vierailija
29/56 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään tyylistäsi kirjoittaa, oletko tehnyt sitä enemmänkin? 

Jos olen saanut mielenkiinnon heräämään niin kuin sinä teit minulle.

M.

Vierailija
30/56 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä nyt tapahtuu? 

Vierailija
31/56 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä nyt tapahtuu? 

Ajatukset sinussa oletko jo lämmennyt fantasioihin täältä lämpö ja jokin muukin nousussa siis suihkuun menossa

M.

Vierailija
32/56 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla rohkeampi kuin minä, nyt alkaa ujostuttaa

Vierailija
33/56 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suihkussa vesi valui kehoa pitkin hyväillen sinua ajatellen käteni levittivät suihkusaippuaa iholleni liukkaan hyväillen vartaloaälla liukuen ja nautintoa antaen.

Vierailija
34/56 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, olen 32-vuotias amerikkalaiskenraali Lagosista. Tarvitsen rahat matkalippuun kiireesti ja olen sinun. Kiittimoi.

Vierailija
35/56 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko rahaa tarvitset? 😄

Vierailija
36/56 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko rahaa tarvitset? 😄

Noin 10 prossaa isältäsi tulossa olevasta perinnöstä näin alkuun. Parempi kun et viivyttele, täällä on jo irtisanomisneuvottelut täydessä vauhdissa.

Vierailija
37/56 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kentsu eri kuin minä.

M.

Vierailija
38/56 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut epäilystäkään

Vierailija
39/56 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi. Tarvitsetko elämääsi turvasataman? Olen sinua hieman vanhempi, kaikin puolin hyvin toimeentuleva, pitkä ja hyvin varustettu mies. Eroni jälkeen olen ollut tyytyväinen elooni ilman naista, mutta nyt tämä vaihe alkaa olla tiensä päässä. Tule ja tutustutaan. Osaan paljon ja mielelläni opin lisää.

Vierailija
40/56 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi. Tarvitsetko elämääsi turvasataman? Olen sinua hieman vanhempi, kaikin puolin hyvin toimeentuleva, pitkä ja hyvin varustettu mies. Eroni jälkeen olen ollut tyytyväinen elooni ilman naista, mutta nyt tämä vaihe alkaa olla tiensä päässä. Tule ja tutustutaan. Osaan paljon ja mielelläni opin lisää.

TÄH! Miksi tästä puuttuu allekirjoitus? Etkö uskalla paljastaa itseäsi? No miksi et? Minä en enää yritä soittaa enkä kutsua luokseni vaan ne saat tehdä ihan itse. Miksi viivyttelet? Ajattelin äsken toi yhden ketjun 'inspiroimana' että eihän me edes olla koskaan kokeilut meidän suhdetta vaan täysin ulkoiset asiat panivat kaiken täysin paskaksi. Tällä perusteella olemme ihan vapaita kokeilemaan että toimisiko meidän suhde. Ne 'jutut' siinä välissä voi tietysti olla kompastuskivi mutta se on toinen juttu. Ei olla koskaan asuttu yhdessä ja katsottu minkälaista kivaa se vois olla... Siispä pallo on sulla... ymmärrän jos on vaikeita asioita ylipäästävinä - onhan mullakin... mutta olen kuitenkin ollut se passiivinen osapuoli... ainoa missä olen ollut aktiivinen oli että ehkä osasin=? höpöttää / höpötin bullshitiä puhelimessa... kuin joku päästään täysi pikkutyttö...  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän