Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viettele mut viestillä

Vierailija
02.08.2024 |

No niin, sana on vapaa, parhaat viettelyviestit tähän. Peukku ylös tai alas toimiiko

N45

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolen sulle ekaksi orgasmin ja sitten sormetan vielä niin, että sguirttaat. Siten panen rajusti takaapäin ja läiskin kädellä su ihanaa pyllyä ja lopulta laukean syvälle sun sisään. Sitten suihkussa laitan sut polvilleen ja virtsaan sun suuhun.

Vierailija
2/56 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annakko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, Mitä kuuluu?

Palasit lomilta maanantaina töihin. On raskaita ekat viikot. Lähdettäisiinkö kävellyllle metsään. Siellä rauhoituu kivasti ja on hyvä jutella. Voidaan puiden varjossa vaihtaa samalla muutama suudelma ja helliä kosketuksia. Saada kipinä kytemään illaksi.

Vierailija
4/56 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanattomouduin, t burgerpoika

Vierailija
5/56 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihoittuuko nainen tosiaan vai sanoista ja teksteistä. Ei voi ynmärtää

Vierailija
6/56 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakkaus on nolo juttu, akkamaista heikkoilua. Hikiä ja työntekoa täytyy olla

Vierailija
7/56 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää enemmän mistä pidät. Kysymyksestä voi ainakin päätellä että viehätyt fantasioivista miehistä. Yritätkö saada miehet haaveilemaan sinusta samalla kiihottuen? Haluaisitko tietää jos useat miehet fantasioivat kalu kovana siitä millainen nainen siellä on?  Luulen sinun kostuvan ajatuksesta missä joukko miehiä hyväilee itseään sinusta fantasioiden. Tuollaisen naisen pitäisi näyttää mille kiihottunut pillu näyttää ja miten sinä pidät omaa kivaa.

Vierailija
8/56 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistuisko kuohuva, hieman meloonia, mansikoita ja ilmakuivattuasavustettua kinkkua.

Jutellaan kepeitä, katsotaan silmiin toisiamme, nautitaan kesäpäivästä rannalla ja jos siltä tuntuu, niin nähdään taas, elämä on seikkailua...

Vierailija
9/56 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde mun kaa oluelle ja sitten yökävelylle loppukesän kaupunkiin...

Vierailija
10/56 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisitkö kanssani Savonlinnaan katsomaan oopperaa? Maksan toki liput.

Esityksen jälkeen parinkymmenen kilometrin ajon jälkeen (minä toki ajan)

huvilalla, puusauna päälle ja yöuinnille. Skumppa kylmässä. Jatko on sitten

Sinusta kiinni.

Vierailija
11/56 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emt teen sut kiimaseks jne

Vierailija
12/56 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Vierailija
13/56 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulta, koko päivän olen miettinyt sun vartalon kaaria. Sitä, kun sun kaunis rintasi kohoilee, kun hengität kiivaasti ja hiki helmeilee sun otsalla ja hiukset on sekaisin. Haluaisin laittaa sut sängylle ja riisua housut ja paidan. Alkaisin hieroa sun jalkapohjia, suudella nilkkoja ja sääriä. Ensin toinen jalka, sitten toinen. Etenisin reisille, puhaltaisin kuumaa hengitystä jalkojesi väliin. Näitä ajatellessa minussa herää halu tavata sinut tänään.

Vierailija
14/56 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan sinut väen keskeltä, erotut heti joukosta, hiuksesi kimaltelevat kuin järven pinta auringon valossa. Kuka omistaa hiukset kauneimmat, silmäni odottavat, Odotus palkitaan, käännät kasvosi suoraan minuun ja varastan katseesi. Sen pienen hetken katseemme kohtaavat, tiedämme sen molemmat, katseesi oli kuin auringon säde joka pureutui minuun tuoden kaipaamaani lämpöä ja onnellisuutta. Käännät katseesi pois vienosti hymyillen. 

Lämmin olo valtaa minut, se ei ole kesäinen auringonpaiste vaan silmäsi ja hymysi, jotka sinussa näin. Aiheutit minuun kipinän, sytyin. En ole enää yksin, minulla on kipinä. Saanko vielä katseesi, silmäsi, hymysi, minulle vielä hetkeksi, sekunniksi.

Lapseni keskeyttää hetken, käännyn ja annan aikani hänelle. Lapsi juoksee pois ja käännyn takaisin sinuun, huomatakseni, että käännyit juuri pois, mutta jäit kiinni, ehdin nähdä vilauksen kauniista silmistäsi ja loisteen niissä. Kipinä vahvistuu ja tuli syttyy sisälläni, miten yksi katse voi sytyttää jotain, olisitko se sinä, loppuelämäni liekki, seikkailu ja rakkaus. Toivon, että sama liekki asuu sisälläsi. Ihmiset häviävät ympäriltäni ja näen vain sinut. Oletko minun, aina, intohimoisesti, loppuun saakka?

Vierailija
15/56 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt ja ytimekäs kysymys. Koska mentäis treffeille. En edes pysty kirjoittaan mitään imeliä lässytyksiä. Eiköhän sen ymmärrä jokainen että ne on ihan keksittyä sontaa eikä anna mitään oikeaa kuvaa henkilöstä. Kasvotusten tietää parhaiten kiinnostaako vai ei.

Vierailija
16/56 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti, vauvafii tason on kyllä...

Vierailija
17/56 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä laidasta laitaan kirjoituksia. kiitos kaikille, hymy tuli huulille työpäivän jälkeen. Peukuttelin, piristyin, elämä on kivaa just nyt. 😊

N45

Vierailija
18/56 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei AP,

Ajattelin sinua tänään ja en voi lakata miettimästä, kuinka erityinen olet. Haluaisin viettää kanssasi enemmän aikaa, tuntea lämpösi ja läheisyytesi. Mitä sanoisit, jos tapaisimme ja antaisimme hetken viedä meidät mukanaan?

Odotan innolla vastaustasi

-Lämmöllä nro18-

Vierailija
19/56 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, Mitä kuuluu?

(Palasit lomilta maanantaina töihin. On raskaita ekat viikot.)

TÄMÄ: Lähdettäisiinkö kävellyllle metsään. Siellä rauhoituu kivasti ja on hyvä jutella. Voidaan puiden varjossa vaihtaa samalla muutama suudelma ja helliä kosketuksia. Saada kipinä kytemään illaksi.

HALUAN MUKAAN! Monenko kimppaa tästä nyt sitten tulee? JOKAISELLE YKSI OMA MIES? AINAKIN MULLE. EN HALUA JAKAA KENENKÄÄN KANSSA. OLEN VANHANAIKAINEN. SITTEN OLEN. En välitä!

Vierailija
20/56 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

7,8,18 ovat sellaisia joista tykkään tosi paljon. Kyllä täältä muillekin naisille riittää 😊

N45

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi