Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan miehen, jolla on hevonen

Vierailija
02.08.2024 |

Olen pitkäaikaissinkku, ja oikein kukaan mies ei nappaa. Nyt keksin yhden kriteerin, joka kiinnostaa. Hevosia harrastava tai työkseen hoitava mies. 

Minulla on oma suppea työni, joten olisi kivaa, jos miehelläkin olisi. 

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vermosta.

Vierailija
22/47 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan vähän avaustasi.

En tosiasiassa halua miestä ja nyt olen vihdoin keksinyt rajauksen jolla saan rajattua pois 99,9% suomalaisista miehistä, eli vaatimukseni on että mies harrastaa hevosia. Kun vielä rajaa kohtuullisen ikähaarukan (oma ikäni +/- vähän), ja naimisissa olevat pois, niin saan tulokseksi että minulle kelpaisi noin 20 suomalaista miestä. Eli tavoitteeni on joiku 20 kappaleesta suomalaisia miehiä, eli 20/2,5 miljoonasta.

Vaatimuksesi on samaa luokkaa kuin että etsisit laatikkoleukaista lentäjää, joka on toiselta ammatiltaan kirurgi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkään hevosia. T:m

Mutta kuulemma romanit tykkäävät, kokeile heitä.

Ihan suomalaista tavallista miestä etsin. 

Nyt on pieni haarukka. Onko sellaisia?

Miten minulle tulee väkisin mieleen keikarinomainen suomenruotsalainen snobi ratsastushattu ja kireät munahousut päällä..

On niitä pilvin pimein. Ravipuolella siis.

Vierailija
24/47 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korjaan vähän avaustasi.

En tosiasiassa halua miestä ja nyt olen vihdoin keksinyt rajauksen jolla saan rajattua pois 99,9% suomalaisista miehistä, eli vaatimukseni on että mies harrastaa hevosia. Kun vielä rajaa kohtuullisen ikähaarukan (oma ikäni +/- vähän), ja naimisissa olevat pois, niin saan tulokseksi että minulle kelpaisi noin 20 suomalaista miestä. Eli tavoitteeni on joiku 20 kappaleesta suomalaisia miehiä, eli 20/2,5 miljoonasta.

Vaatimuksesi on samaa luokkaa kuin että etsisit laatikkoleukaista lentäjää, joka on toiselta ammatiltaan kirurgi.

Höpöhöpö. On niitä.

Vierailija
25/47 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käviskö MIES jolla on hevosen vehje.

Vierailija
26/47 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota musta ori..!

Vierailija
27/47 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla muutakin suppeaa kuin työ.

Ja saa ollakin. Kaltaisesi minimunahan just tykkää suppeasta. 

Vierailija
28/47 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minun veljellä on kaksi ravihevosta.

Hän on eronnut pari vuotta sitten, eikä hällä ole vakituista kumppania.

Asuu maaseutumaisemissa, isohkossa peruskorjatussa talossa, jos hevosille on tallit, ja niittyjä.

Päivätyössä teknisellä alalla, hevoset ovat harrastus. 

Miinuksena se, että hänellä on yhteishuoltajuus ex-vaimon kanssa, 10 vuotiaasta tytöstään.

Kunnon kaveri on, ei alkoa ei polta. 

Vierailija
29/47 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse väsäät satakohtaisia listoja kuin kakara joulupukille, ulipoika :D

Hevosmiehiä löytynee täältä:

https://www.hevosurheilu.fi/

Vierailija
30/47 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korjaan vähän avaustasi.

Mitä ulinaa 😂

Vierailija
31/47 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Olen älykäs ja kiinnostunut monista asioista. Vaikea ihastua kehenkään. Jotenkin tuo hevosharrastus vetoaa. Kertoo empatiasta ainakin. Ja siitä, ettei välitä rahasta. 

Hevosihmisellä voi olla todella epätervekin suhde rahaan, koska siihen harrastukseen saa kulumaan todella suuri summia rahaa, jota ei välttämättä edes ole Tai voi olla velkakierteessä, koska esim hevosen sairastuessa eläinlääkärikulut saattaa olla todella mittavia, ja ne laskut pitää maksaa vaikka rahaa ei olisi

Vierailija
32/47 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uli hyvä!

Sinua ja sun leuka- ja lihasongelmiasi ei jaksa enää kukaan. Aloittajan mielihalut ja naiset ylipäätään eivät ole sun ongelma.

Sun ongelma on saada oikea psykiatrinen diagnoosi ja riittävä hoito siihen.

Vierailija
33/47 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö hevosnaama?

Vierailija
34/47 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevonen vai hevosen se wink wink?

Vierailija
35/47 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, minun veljellä on kaksi ravihevosta.

Hän on eronnut pari vuotta sitten, eikä hällä ole vakituista kumppania.

Asuu maaseutumaisemissa, isohkossa peruskorjatussa talossa, jos hevosille on tallit, ja niittyjä.

Päivätyössä teknisellä alalla, hevoset ovat harrastus. 

Miinuksena se, että hänellä on yhteishuoltajuus ex-vaimon kanssa, 10 vuotiaasta tytöstään.

Kunnon kaveri on, ei alkoa ei polta. 

Kuulostaa hyvältä. Juuri jotain tuollaista etsin. Työni puolesta voin hyvin muuttaa maalle. En ole mikään reppana, on omat taloudelliset asiat hyvin. 

Vierailija
36/47 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Olen älykäs ja kiinnostunut monista asioista. Vaikea ihastua kehenkään. Jotenkin tuo hevosharrastus vetoaa. Kertoo empatiasta ainakin. Ja siitä, ettei välitä rahasta. 

Hevosihmisellä voi olla todella epätervekin suhde rahaan, koska siihen harrastukseen saa kulumaan todella suuri summia rahaa, jota ei välttämättä edes ole Tai voi olla velkakierteessä, koska esim hevosen sairastuessa eläinlääkärikulut saattaa olla todella mittavia, ja ne laskut pitää maksaa vaikka rahaa ei olisi

Tai sitten nettoaa hyvin, pitää eläimistä, rakastaa naista eikä ole sairasta suhdetta mihinkään. Eli on palstaulin täydellinen vastakohta.

Vierailija
37/47 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääl olis, laita tietoo mulle.

t: Leif

Vierailija
38/47 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään hevosia, ja minua kiehtoo se, että joku osaa käsitellä niitä. Hevoset on kauniita ja villejä. Voisin katsella niitä tuntikausia. 

Vierailija
39/47 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, kyllä ne tuolla ravipuolella varsinkin toivoo kai saavansa hevosella sitä rahaa. Jos empatiaa etsii, niin ehkä kannattaisi katsella miehiä joilla on hamsteri tms hyödytön eläin.

Vierailija
40/47 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulia turpaan