J. K. Rowling möläytti taas Väitti olympialaisissa nyrkkeilevää algerialaismiestä mieheksi
Kommentit (1368)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Khelifillä tuskin on ollut murrosikää kuten muilla, kuukautisia ei ole eikä ole kyvykäs lisääntymään.
Toki samaa kuulemma esiintyy kovasti treenaavilla tai laihduttavilla naisilla. Toisaalta mitä sitten, jos hänellä ei ole ollut murrosikää? Miten se vaikuttaa asiaan?
Se on lähinnä itsestäänselvyys, että miehillä ei ole kuukautisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitän, että Khelif itse tietää oikein hyvin olevansa mies ihan ilman mitään testejäkin. On tiennyt viimeistään murrosiästä asti. Khelifin valmentaja tietää, Khelifin koko tiimi tietää, todennäköisesti koko Algeria tietää, mutta kun se mitali on saatava millä keinolla hyvänsä niin onhan se hienoa, että algerialaiset pääsevät hurraamaan kun algerialainen mies hakkaa länsimaisia naisia nyrkkeilykehässä.
Edelleen Algerian laki ei mahdollista sukupuolen muuttamista. Mistä sinä tiedät millainen murrosikä Khelifillä on ollut?
Jos Algeria ei mahdollista sukupuolen vaihtamista tai ristiinpukeutumista, niin on kyllä jännä, että Khelif vetelee menemään miesten vaatteissa päivät pitkät. Verrattain konservatiivisissa muslimimaissa kun ei maailma makaa niin, että kuka tahansa voi käyttää ken
En nyt edes ymmärrä mikä argumentti tuo maan oma suhtautuminen asiaan on? Kyseessä on olympialaiset eikä siellä noudateta maiden omia sääntöjä vaan olympialaisten yhteisiä. Joskus nää on aika lailla ristiriidassa joidenkin maiden käytäntöjen kanssa.
Mä en vaan käsitä tätä takinkääntöä. Samat ihmiset, jotka on julistaneet, että sukupuolen näkee kurkkaamalla housuihin ja that's it, onkin nyt sitä mieltä, että tää urheilija on vastakkaista sukupuolta, kuin mitä se housuihin kurkkaaminen kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Mä en vaan käsitä tätä takinkääntöä. Samat ihmiset, jotka on julistaneet, että sukupuolen näkee kurkkaamalla housuihin ja that's it, onkin nyt sitä mieltä, että tää urheilija on vastakkaista sukupuolta, kuin mitä se housuihin kurkkaaminen kertoo.
Ei tässä mitään takinkääntöä ole tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä. Kukaan ei ole missään kehottanut kurkkimaan kenenkään housuihin.
Vierailija kirjoitti:
Sukupuolielimillä ei urheilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Khelifillä tuskin on ollut murrosikää kuten muilla, kuukautisia ei ole eikä ole kyvykäs lisääntymään.
Toki samaa kuulemma esiintyy kovasti treenaavilla tai laihduttavilla naisilla. Toisaalta mitä sitten, jos hänellä ei ole ollut murrosikää? Miten se vaikuttaa asiaan?
Mikä on pointtisi?
Vierailija kirjoitti:
Ketkäs tuollaista ovat julistaneet? Taitaa tulla tuokin argumentti vain omasta päänupistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, minä kun olen kuullut kyllästymiseen asti sellaisia kommentteja kaikissa keskusteluissa esim. transsukupuolisista. Kuulemma pojilla on pippeli ja tytöillä pimppi. Ja nyt nämä samat tyypit on sitä mieltä, että tämä pimpillinen on mies eikä missään nimessä nainen.
Kansainvälisen nyrkkeilyliiton IBA:n odotettu tilaisuus, jossa piti saada vastauksia sukupuolikohuun, oli farssi. Todisteiden sijaan tuli pelkkää propagandaa. Hämmentävä tilaisuus meni huuteluksi, haukkumiseksi ja väittelyksi. Maanantainen ei ainakaan vähentänyt epäilyjä, että IBA:n testit ovat pelkkää huuhaata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, minä kun olen kuullut kyllästymiseen asti sellaisia kommentteja kaikissa keskusteluissa esim. transsukupuolisista. Kuulemma pojilla on pippeli ja tytöillä pimppi. Ja nyt nämä samat tyypit on sitä mieltä, että tämä pimpillinen on mies eikä missään nimessä nainen.
Tässähän ei ole kyse transihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitän, että Khelif itse tietää oikein hyvin olevansa mies ihan ilman mitään testejäkin. On tiennyt viimeistään murrosiästä asti. Khelifin valmentaja tietää, Khelifin koko tiimi tietää, todennäköisesti koko Algeria tietää, mutta kun se mitali on saatava millä keinolla hyvänsä niin onhan se hienoa, että algerialaiset pääsevät hurraamaan kun algerialainen mies hakkaa länsimaisia naisia nyrkkeilykehässä.
Edelleen Algerian laki ei mahdollista sukupuolen muuttamista. Mistä sinä tiedät millainen murrosikä Khelifillä on ollut?
Jos Algeria ei mahdollista sukupuolen vaihtamista tai ristiinpukeutumista, niin on kyllä jännä, että Khelif vetelee menemään miesten vaatteissa päivät pitkät. Verrattain konservatiivisissa muslimimaissa kun ei maail
Algerian käytännöllä on se merkitys, että Khelifillä ei ole mahdollista vaihtaa sukupuoltaan. Koska kansainvälinen nyrkkeilyliitto on sekavassa tilanteessa ja KOK ottanut lajin järjestääkseen, eikä ole kokenut tarpeelliseksi määrittää sukupuolta sen tarkemmin kuin mitä kukin maa on määrittänyt. Mm-kisojen testeistä on niin epämääräistä tietoa, että niiden pohjalta on paha ulkopuolisena sanoa yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä mitään takinkääntöä ole tapahtunut.
Kyllä on. Lukemattomat ihmiset, jotka ovat väittäneet näiden sukupuoliasioiden olevan tasan niin yksinkertaisia, että sukupuolia on tasan kaksi, ja genitaalit kertoo kumpaa on, ovatkin nyt yhtäkkiä ihan eri mieltä.
Palstan persut ovat hanakastin Putinin IBA:n rinnalla. Yllättyneet: 0 hlö.
"Mikähän sitten olisi reaktio Algeriassa, jos hänet todettaisiin mieheksi? Millainen tuomio häntä uhkaisi paikallisten lakien ja tapojen puolesta?"
Saako siellä tuomion kehityshäiriöstä? Transasiahan tämä ei ole millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on pointtisi?
Miten sun on noin vaikeaa seurata keskusteluja ja löytää sitä punaista lankaa? Sinuna olisin huolissani. Pitäisikö sinun hakeutua johonkin tutkimuksiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei keskustella TRANSsukupuolisista. On kyllä ihmisillä taas vaikea pysyä aiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Kansainvälisen nyrkkeilyliiton IBA:n odotettu tilaisuus, jossa piti saada vastauksia sukupuolikohuun, oli farssi. Todisteiden sijaan tuli pelkkää propagandaa. Hämmentävä tilaisuus meni huuteluksi, haukkumiseksi ja väittelyksi. Maanantainen ei ainakaan vähentänyt epäilyjä, että IBA:n testit ovat pelkkää huuhaata.
Kuka siellä huuteli? Median edustajat. Kuka käveli ulos kesken tiedotuksen? Media.
Näissä IBA-syytöksissä pääsee aina unohtumaan, että testit tehtiin CASin suosittelemissa ja KOK:n hyväksymissä riippumattomissa laboratorioissa. Onko CAS myös Putinin pussissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Algeria ei mahdollista sukupuolen vaihtamista tai ristiinpukeutumista, niin on kyllä jännä, että Khelif vetelee menemään miesten vaatteissa päivät pitkät. Verrattain konservatiivisissa muslimimaissa kun ei maail
Vielä kaksi vuotta sitten se on esittänyt x:ssä itsestään hyvin miehisiä selfieitä. Ei taida Algeria välittää muusta, kuin että tuo tuo maalle urheilumenestystä. Ihan sama millä konsteilla
Tottakai se tietää, koska sillä ei ole ikinä ollut kuukautisia.