Onko yleistä että naiset maksaa jonkin palvelun seksillä?
Onko muita naisia ketkä maksaa joitain palveluja seksillä?
Itse sinkku naisena tykkään tehdä näin joidenkin tuttujen miesten kesken. Esim. renkaiden vaihto autoon hoituu seksillä ja vaikka valaisimen laitto tai taulun asennus kotiin.. yleensä ne ovat tuttuja miehiä ketkä tekee mulle asioita joita en itse osaa tai pysty tekemään. Ois vara maksaa myös ihan rahallakin, mutta tuntuu jotenkin kiihottavalle maksaa pillulla ja se sopii myös miehille. Ja osa miehistä tietää jo lupautuessaan että seksiä on tiedossa ja heidän kanssaan ollaan pantu myös ilman mitään töiden maksua..
Ja onhan se sinkku naiselle helppoa seksiä.. Mutten rupeis oikeesti rahaa ottamaan seksistä..
Kertokaa kokemuksia ja tarinoita näistä jos on.
Kommentit (4)
Ikävä kyllä ei ole tällaisia, autettavia, naisia tuttavapiirissä. Muutenhan tuollainen olisi win-win-tilanne. Ei sitä kyllä oikein voi mennä ehdottelemaankaan, että jos kaadan ja teen polttopuiksi tuon pystyyn kuolleen kuusen pihaltasi, niin pese sinä sitten minun selkäni.
Kuulostaa kiihottavalta. Jos olisi joku sopiva mies niin voisin hyvin lähteä tällaiseen. En vaan kehtaisi ehdottaa ja miehellä varmaan vielä isompi kynnys ehdottaa nsiselle.
Itse maksoin opiskeluaikana vuokraa seksillä. 4 kertaa ~4h oli kuukauden vuokra Jkylässä. Ja kun kesäksi en halunnut luopua kämpästä niin huhti-toukokuussa "makselin" ennakkoon koko kesän vuokrat. Välillä tehtiin diilejä, et menin hänen mökilleen viikonlopuksi "seksi / koti orjaksi" ja sillä kuittautui kk tai kaksi. En tainnut neljän vuoden aikana rahalla maksaa montaakaan vuokraa, ehkä neljä ja nuokin heti alussa.
Diili alkoi juurikin lamppujen asennuksesta. Kun muutin ja hän tuli tuomaan lisä avaimia ym. niin kysyin että voisiko hän asentaa lamppujani kattoon. Hän sanoi että voi, mutta pitää hakea työkalut ja jonkun kympin hän veloittaa siitä seuraavassa vuokrassa. Rahat oli tosi vähissä, joten kun hän sitten tuli rohkaistuin ja kysyin, voisiko asennuksille saada maksu-aikaa tai hoitaa sen jollain vastapalveluksella kuten esim. siivoamisella tai muuten. Hän sanoi suoraan että "muuten" voi ja vinkkasi silmää. No ei jäänyt epäselväksi kummallekkaan mitä tuo muu oli ja niinpä hän tuli kylään noin viikon päästä saamaan lamppujen asennusmaksua 🙂
Eka vuokrankorotus oli kiva 😊 50 eur tai tunti lisää /kk
Oon tehnyt jarruremontin yh -äidille. Tarjosi homman päälle aterian ja piparia tuli jälkiruoaksi. Molemmat oltiin tyytyväisiä, olisin auttanut ilman seksiäkin.