Miten on kesä mennyt?
Onko ollut hyvää seksiä ja riittävästi?
Itse erosin keväällä todella pitkästä suhteesta ja olo on vielä aika ristiriitainen. Olen saanut mennä ja tehdä mitä huvittaa ja ainakin riittämiin omaa aikaa. Toisaalta näin vähän seksiä kuin tänä vuonna on ollut viimeksi silloin kun olin armeijassa.
Miten muiden seksikesä on mennyt?
Kommentit (16)
Päin persettä. Sinkkukesä, mut ei riittävän kiinnostavaa miestä seksiin. Parin eksän kanssa pahimpia paineita purkanut.
Vierailija kirjoitti:
Puutteessa.
N43 naimisissa.
Puutteessa minäkin. Seksiä tainnut olla kaksi kertaa tänä vuonna, tammi-helmikuussa.
Päädyimme vaimon kanssa eroamaan ja sovimme, että kummallakin on nyt oma elämä ja teemme mitä tahdomme, tai mitä tarvitsee tehdä. Vaimolla oli jo miesystävä ennakkoon hankittuna ja minäkin luulin, että kyllähän sitä nyt pian itsekin ainakin seksikaverin itselleni löydän. Mutta baareissa kun en ole juossut, eikä kukaan ole tullut kotoakaan hakemaan, niin omin käsin on joutunut "seksiä harrastamaan".
Treffimies on ehtinyt pari kertaa käydä. Onneksi teki yllätysvisiitin pari päivää sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puutteessa.
N43 naimisissa.
Puutteessa minäkin. Seksiä tainnut olla kaksi kertaa tänä vuonna, tammi-helmikuussa.
Päädyimme vaimon kanssa eroamaan ja sovimme, että kummallakin on nyt oma elämä ja teemme mitä tahdomme, tai mitä tarvitsee tehdä. Vaimolla oli jo miesystävä ennakkoon hankittuna ja minäkin luulin, että kyllähän sitä nyt pian itsekin ainakin seksikaverin itselleni löydän. Mutta baareissa kun en ole juossut, eikä kukaan ole tullut kotoakaan hakemaan, niin omin käsin on joutunut "seksiä harrastamaan".
Miten olit omassa päässäsi sen seksikaverin löytymisen ajatellut? Facessa joku tuttu huomaa, että olet eronnut ja alkaa pommittaa kuumilla viesteillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puutteessa.
N43 naimisissa.
Miten olit omassa päässäsi sen seksikaverin löytymisen ajatellut? Facessa joku tuttu huomaa, että olet eronnut ja alkaa pommittaa kuumilla viesteillä?
Ei mielellään mitään tuttuja, joten Facebookin varaan en laske. Tinderiin loin profiilin, mutta siellä luulisin olevan niin vähän seksiseuraa hakevia naisia, että ajattelin kohdistaa huomioni pidempiaikaista kumppania hakeviin. Eri yhteyksistä tuttuja naisia olen Tinderistäkin bongannut jo kymmenkunta, joten ehkä sitten viestiä muuta kautta jollekin heistä.
Toki pitemmällä tähtäimellä haen jotain pysyvämpää ja syvällisempää kuin pelkkä seksikumppani. Mutta nyt on ihon kosketuksen ja hellyyden kaipuu niin polttava, että kaikkea täytyy kokeilla. Tai no, ei sentään. Maksullisiin en kyllä aio koskaan mennä.
Tässä on jännä homma. Itse olen nainen, ja voisin kyllä harrastaa pelkkää seksiäkin jos siihen oikea mies tulisi vastaan. Mut noi Tinderin seksiseuraa hakevat sivuutan täysin, koska mun päässäni asia kääntyy niin että he haluavat vain Käyttää naista, sellaisella huonolla tavalla ja itsekkäästi ja jotenkin vaan spermaämpärinä. Ja se ajatus ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on jännä homma. Itse olen nainen, ja voisin kyllä harrastaa pelkkää seksiäkin jos siihen oikea mies tulisi vastaan. Mut noi Tinderin seksiseuraa hakevat sivuutan täysin, koska mun päässäni asia kääntyy niin että he haluavat vain Käyttää naista, sellaisella huonolla tavalla ja itsekkäästi ja jotenkin vaan spermaämpärinä. Ja se ajatus ahdistaa.
Näin itsekin ajattelen, vaikka olen mies. Mikään hyväksikäyttäjä en ole.
Ap
No eipä nyt oikeastaan merkittävästi talvesta ole poikennut, seksiä on ollut keskimäärin kerran viikossa, ja saman verran suunnilleen itsetyydytyskertoja loppuun asti. Pientä hyväilyä käytännössä joka päivä, ja ehkä enemmänkin kun ei aamuisin ole ollut kiire lähteä. Tosin erilaisia menoja kesällä riittää, joten vähän pitempiä taukoja on osunut kerran pari, kun menot ja menkat ovat sattuneet huonosti yhteen.
Itsetyydytysrintamalla mukavaa vaihtelua on mahdollisuus nakuilla ulkona luonnon rauhassa ja samalla tyydyttää siinä itseään, jos sellainen olo tulee, ja onhan tuo tullutkin.
M54
Ihan kohtuu hyvin on vaimon kanssa seksiä tänä kesänä ollut.
Ei ole tarvinnut runkata niin usein.
Vierailija kirjoitti:
Voisin osoittaa, etten halua käyttää naista spermaämpärinä vaikka niin, että ensimmäiset viisi kertaa ainoastaan keskittyisin naiseen ja hänen nautintoonsa ilman penetraatiota. Ellei nainen itse vaatisi, että nyt mies sitä munaa. Laitanko siis ilmoitukseeni tekstin "Haen mukavaa, tervettä ja sopusuhtaista naista nuoltavaksi."?
Kaksi nättiä kassaneitiä on hymyillyt nätisti ei-asiakaspalvelijahymyä, eli tosiaan äksöniä on ollut tavallista enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Onhan siellä semmosiakin miehiä ketkä kieli ulkona odottaa että pääsee työntymään pilluun..mutta on myös meitä ketkä ensin haluaa tutustua ja kertoa kenties mieltymyksistä ja edetä rauhassa..tämä onnistuu meiltä kenellä on jo naisesta jonkin verran kokemusta..itselläni ainakin tuollainen lisää mukavalla tavalla kutinaa alakertaan..edellyttäen että naisen kanssa synkkaa..ja sitten kun pääsee itse asiaan niin johan on intoa ja kiihkoa ilmassa..
#14 Tyhjensi pajatson. Ehdottomasti haluan tutustua ensin ja antaa jännityksen ja vatsanpohjan kutkutuksen kasvaa ennen kuin mennään pitemmälle.
M51 Old school
Olisin toivonut muutakin kuin seksiä, mutta on nyt ollut ainakin sitä sitten. Rouvaa vaan ei kiinnostanut. Ehkä olen liian tunnetyyppiä.
Hiljaista täälläkin. Kerran kävin treffeillä. Jatkosta ei tietoa, koska nainen on koko ajan reissussa jossain päin maailmaa.