Jos joutuisit valitsemaan ammattisi sen perusteella mikä oli lempiaineesi koulussa
Kommentit (35)
Ei tainnut olla mitään lempiainetta enkä ollut oikein missään hyvä. Ehkä voisin olla kirjailija... Nyt olen arkkitehti.
Saksa, Englanti, tulkki tai kilenkääntäjä paitsi en ole
Kemia, prosessi-inssi. Työnimike erikoistutkija.
Äidinkielestä tykkäsin eniten, mikä lie sitten olisin - opettaja en ainakaan haluaisi olla. Käytännössä olen teknisellä alalla, jolle en sovellu ollenkaan, ei ole lahjoja eikä intoa.
Liikunta oli ehdottomasti lempiaine ja on edelleen. Rakennusnainen tuli.
Vierailija kirjoitti:
Liikunta oli ehdottomasti lempiaine ja on edelleen. Rakennusnainen tuli.
Liikunnan opettaja olis ollut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No just niinhän mä tein.
t. Hissanope
Sama!
Kuin myös
Vierailija kirjoitti:
Ymmärräthän sä, että viiskymppinen ei ole enää 18-vuotias. Ei, vaikka miten yrittäis vääntää ja kääntää.
Tietenkään ei ole. Toisaalta en myöskään kuulu kummankaan ikäluokan edustajiin.
Liikunta
Salibandy ja jalkapallo lemppari lajini kouluajoilta.
Jos mä jompi kumpi olisin ammatiltani, niin en uskoisi olevani huippuja. Joskus pelasinkin salibandya, jossa yksi pelaajista oli alan huippuja ja hän oli tajuttoman nopea, ketterä ja taitava verrattuna muihin pelailijoihin. Siis kerran hän oli vain pelaamassa tuossa porukassa.
Huiput urheilussa ihan Suomi tasollakin ovat todella kovia.
Lempiaineet oli biologia ja fysiikka. Olisin biologi, tutkija. Oikeasti olen maanviljelijä, onhan sekin tavallaan biologiaa.
Lempiaineeni koulussa olivat äidinkieli ja matematiikka. Molempia olen tarvinnut kaupalliseen tutkintooni ja työhöni pankkimaailmassa.
Haaveilin kyllä jossakin vaiheessa kirjailijan ammatista.
Puutyö oli lempiaineeni joten puusepäksi ryhtyisin.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärräthän sä, että viiskymppinen ei ole enää 18-vuotias. Ei, vaikka miten yrittäis vääntää ja kääntää.
Ei olekaasn, mutta iässä kuin iässä voi vaihtaa ammattia niin halutessaan. Toisaalta en kuulu kumpaankaan ikäryhmään, joten sinällänsä näkemykselläsi ei ole minulle merkitystä.
Kielenkääntäjä tai psykologi. En oo kumpaakaan.