Epäreilua, että yksi stailataan " seksikkääksi blondiksi" ja
toiselle istutetaan kypärä päähän jne... Kyse eilisestä Idolsista... Kyl ainakin rasvaisten ukkojen äänet sai Kristiina. Tosin kyl ehkä muutenkin pärjännyt, mutta silti...
Kommentit (9)
Ääni oli ehkä erikoinen mutta kyllähän tuo ulkonäkö toi voiton!
Siis hirmu herttasen olonen tyttö kyllä muuten, luonnollinen, sievä ja niin ees päin MUTTA ääni ei ollut kovin hyvä. Ja ääntäminen kusi eikä oo hirmu kauniskaan. Sievä kyllä mutta ei " sillä lailla" . Olin aidosti yllättyny että meni jatkoon. kaikkea hyvää sulle Krissu mutta MINUN mielestäni et ole ansainnut Idolsin jatkopaikkaa.
Stailisti ehdottaa jotain ideaa, mutta kilpailijan ei todellakaan ole pakko hyväksyä sitä.
sellaiseksi se oli yritetty tehdä minareineen ja kiharapilvineen.. Paremmin sille sopii sen oma keijukaislook... Ja on kyllä muuten kaunis tyttö.
ap
Kristiina ihan lauluäänellään pärjännyt! Lauloihan hän paljon paremmin, kuin ne muut. Ulkonäöltään hän nyt vain sattuu olemaan kaunis, mutta varmasti olisi tippunut jos ei laulaa osais. Tiukaksihan kisa meni hänen ja Mian välillä, mutta en tosiaan usko, että kaunis ulkokuori Kristiinalle voittoa toi...
Kauniskin on...ihanan värinen tukka, todella onnistunut värjäys (juu, olen kampaaja).
En usko että ulkonäöllä oli voittoon vaikutusta.
Ne potta-hiukset Emilialla oli kyl ihan kamalat!
Minusta Kristiina esiintyi parhaiten. Miakin revitti hyvin, harmi ettei bändi niin paljon hänen mukanaan, joka olisi sopinut biisiin. Sheila lauloi tosi tylsästi, Emilia taas jännitti ihan liikaa.
Mitä seksikkyyteen tulee: Minusta jokainen oli omanlaisesti seksikäs. Ei minusta Kristiina ollut sen seksikkäämpi kuin muutkaan.
Ja kristiina ei naamastaan oo mitenkään erikoinen. Luomien kirvoittama naama, höystettynä kamalilla hampailla.