Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos pitäisi valita näistä joku ammatti, mikä sinusta tulisi? Sähköasentaja, taloyhtiön isännöitsijä, perhepäivähoitaja, turvatarkastaja

Vierailija
31.07.2024 |

Mikä sinusta tulisi?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hoitoalalla ja voisin vaihtaa turvatarkastajaksi.

Mistä hitosta tiedät summassa, mitä turvatarkastaja tekee?

JA MILLÄ ALALLA HÄB TURVATARKASTAJANA TOIMII ?

Samoin. Mikä tämä turvatarkastaja on ja mitä käytännössä tekee? Kuka näitä palkkaa ja millä palkalla?

Vierailija
22/27 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti? En ole tarpeeksi fiksu tai kätevä sähkötöihin. Ei-fiksuuden takia en voi olla turvatarkastajakaan. En hirveästi välitä lapsista, joten perhepäivähoitajaksikaan en alkaisi. Isännöitsijä voisin ehkä olla, jos noista pitää valita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiinteistösihteeri ja opiskelen paraikaa työn ohessa isännöitsijäksi.

Vierailija
24/27 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hoitoalalla ja voisin vaihtaa turvatarkastajaksi.

Mistä hitosta tiedät summassa, mitä turvatarkastaja tekee?

JA MILLÄ ALALLA HÄB TURVATARKASTAJANA TOIMII ?

Samoin. Mikä tämä turvatarkastaja on ja mitä käytännössä tekee? Kuka näitä palkkaa ja millä palkalla?

Eikös ainakin lentokentällä ole turvatarkastajia.

Vierailija
25/27 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköasentaja. Ainoa jossa ei tarvitse tapella hankalien ihmisetn kanssa. Ja tekniikan parissa kyllä parjään.

Vierailija
26/27 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä vaihtoehtona olisi isännöitsijä, sen varmaan hanskaisin helpoimmin, koska olen vähän samankaltaisessa työssä ollutkin. Olen hyvin järjestelmällinen ja aikaansaava. Isännöitsijöistä tulee eläköitymisten takia pulaa lähitulevaisuudessa. Varjopuolena olisi taloyhtiöiden hallitusten kokoukset, joita en ehkä kestäisi sekoamatta.

Toisena vaihtoehtona sähkäri. Pitäisi opiskella alalle, mutta matematiikka ja fysiikka ovat hallussa, joten ainakaan teorian ymmärtämisestä ei jäisi kiinni. Olen myös kätevä käsistäni ja hahmotan kokonaisuuksia. Varjopuolena olisi yrittäjyys, koska varmaan perustaisin oman firman.

Kolmantena turvatarkastaja. Joutuisin myös tässä opiskelemaan, muttei olisi ongelma. Opiskeluaika on lyhyt ja helppo. Varjopuolena matalahko palkka ja epäsäännölliset työajat.

Viimeinen vaihtoehto, perhepäivähoitaja. Ei koskaan, ei ikinä milloinkaan eikä missään olosuhteissa.

Vastaan siis isännöitsijä.

Vierailija
27/27 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähköasentaja. Ainoa jossa ei tarvitse tapella hankalien ihmisetn kanssa. Ja tekniikan parissa kyllä parjään.

Ei tarvitse tapella hankalien ihmisten kanssa? Kellekäs luulet, että näitä sähkötöitä pääasiassa tehdään?