VIITOSET viikko 6
Täällä ollaan ihmeissään tämän viikon tuloksesta, sillä taas paino putosi...
Aloituspaino 61,2kg (2.1.2007 nykyisellä uudella vaa' alla)
Paino viime viikolla 58,4 kg (29.1.2007)
Paino nyt 58,2 kg (5.2.2007)
Nyt on alusta asti yhteensä lähtenyt senttejä vyötäröltä 5 cm ja mahasta 4,5 cm (ei mitään muutosta viime viikosta)
Pituus 160cm
Tavoitepaino 55kg (toivottavasti jo pääsiäiseen mennessä!)
Viikko sittenhän raportoin jopa -900g pudotusta ja olin varma, että se oli joku satunnainen heilahdus, sillä koko viime viikollakaan se ei näyttänyt enää 58,4kg - saatikka eilenkään vielä viikonlopun herkuttelujen jälkeen. Sitten tänä aamuna yht' äkkiä paino olikin jopa vähemmän kuin viikko sitten?!?
Viikko sujui ruokailuissa ok, mutta pe-su meni TAAS lipsumiseksi. Söin jätskiä ainakin yli puoli litraa yhteensä lauantaina ja sunnuntaina ja lisäksi aivan liian paljon hiilihydraatteja (pastaa ja riisikakkuja). Onneksi nyt nuo riisikakut on loppu enkä todellakaan osta niitä lisää! Mies ei edes tykkää niistä, joten käytännössä ne olivat kaapissa vain odottamassa mun repsahtamista... Olivathan ne kyllä hyviä, mutta selvästi on parempi, ettei meidän kaapissa ole mitään ylimääräistä, johon sortua. Ja sen jälkeen kun olen sortunut edes vähänkään liian isoon määrään hiilihydraatteja (esim. otan liikaa pastaa), niin sen jälkeen menee koko ilta naposteluksi. Ja sehän on ihan tieteellisestikin todettu, että hiilihydraatit muuttuvat sokeriksi nostaen verensokeria, joka vain entisestään lisää sokerin (hiilihydraattien) himoa. Eli mun on parempi pysyä ruodussa tai muuten en lopeta ennen kuin on kaapit tyhjänä :-P Tänään tai huomenna käyn ruokakaupat taas viikoksi eteenpäin enkä tosiaankaan osta minkäänlaisia herkkuja, edes " terveellisiä" herkkuja, koska nekään eivät ole enää terveellisiä, jos niitä syö kasapäin... Muuten jatkan valitsemallani ruokalinjalla, sillä määrät ovat ihan sopivia ja noi herkuttelut on oikeesti ihan ylimääräistä ja johtavat ähkyyn tai vähintäänkin tukalaan olotilaan. Teille tekemäni lupaukseni ansiosta jätin irtokarkit ostamatta leffaan mentäessä, mutta kotiin päästyä tosiaan sitten söin jätskiä (ehkä se on kuitenkin parempi kuin ne karkit?)...
Liikuntatavoitteissani pysyin juuri ja juuri, nimittäin sen toisen " pakollisen" punttiskerran sain suoritettua vasta eilen illalla! Mies sanoi lähtevänsä kuntoklubille, joten sen inspiroimana lähdin mukaan, mikä sentään vähän lieventää tätä mun morkkista pe/la/su-herkutteluissa. Tulevan viikon tavoitteiksi otan jälleen sen vähintään 3 liikuntakertaa ja riittää, jos saan edes yhden punttiskerran. Yritän tietysti saada 5 liikuntakertaa, joista 2 olisi tuota punttitreeniä lihasmassan lisäämiseksi ja sen kirotun rasvaprosentin pienentämiseksi, mutta vähempikin riittää, jotta voin helpommin olla tyytyväinen saavutuksiini ja ettei tämä hyvin alkanut liikunta vain muutu pakkopullaksi, niin kuin usein aikaisemmin mulla on käynyt. Tavoitteenanihan on muutenkin sitten jatkossa 55 kiloisena jatkaa 3*viikossa-liikuntatahtia, joten sehän on se paras tavoite nyt laihdutettaessakin. Mutta tietysti sitä haluaisi päästä näistä ylimääräisistä kiloista (ja varsinkin senteistä) eroon mahdollisimman pian, joten siksikin pyrin liikkumaan mahdollisimman ahkerasti. Onneksi miehelläkin on edelleen kuntoiluinto päällä, niin se kannustaa muakin lähtemään hikoilemaan! Silloin myös antaa itselleen helpommin anteeksi nuo repsahtamiset ruokailuissa, vaikka naisten laihdutuksen kannalta onkin tärkeintä nimenomaan järkevä ruokailu eikä niinkään liikunta... Miehillähän riiittää laihtumiseen usein pelkkä liikunnan lisääminen, vaikka välillä sitten herkuttelisikin sipseillä ja karkeilla. Epäreilua, että naisten pitää karsia sitä ruokailua niin paljon :-(
Nyt on siis paino 58,2kg eli tavoitteeseeni on 3,2kg matkaa. Jos laihdun edes -0,2kg viikkotahdilla, mulla menisi siis vielä 16 viikkoa laihduttaessa eli viikkoon 22 asti (toukokuun loppu). Kunpa saisi tuota tahtia nopeutettua, sillä pääsiäinenkin on jo 8 viikon päästä ja olisi kiva edes vähän herkutella, jos olisi jo saavuttanut tavoitepainonsa... Se vaan edellyttäisi semmoista -400g viikkotahtia, mikä on kyllä tosi kova tahti, kun vaikeammaksihan tämä koko ajan käy... Noh, ei pidä masentua. Onhan näitä kiloja tähän vyötärölle kertynytkin pikku hiljaa, niin eihän niistä eroonkaan voi päästä ihan silmänräpäyksessä :-/ Miltäs muiden aikataulut näyttävät?
Missäs kaikki muut Viitoset luuraa? Äkkiä raportoimaan mittoja ja viikonlopun jälkituntemuksia! Alkoiko helmikuu hyvin? Ja päättyikö tammikuu suotuisasti? Otetaankos nyt oikea tehoviikko päälle, niin sitten voidaan vähän herkutella vaikka Ystävänpäivän kunniaksi ensi viikolla? Lähteekö joku sinnittelemään " nollatoleranssi" -linjalla eli ei yhtään herkkua koko viikkona? Voisin lähteä vetoon mukaan, jos se pitäisi edes mut kaidalla tiellä...
Kommentit (12)
Välillä menee hyvin, välillä huonosti. En muista pinouduinko viime viikolla kun olin reissussa koko viikon. No joka tapauksessa paino taisi olla viikon alussa 59,5kg (62, jotain oli lähtöpaino). Olin koko viikon reissussa ja söin kaksi kertaa päivässä ravintolassa. Lisäksi eilen käytiin kaksilla synttäreillä. Siitä huolimatta olen ihan tyytyväinen. Olen löytänyt tavan herkutella pitäen samalla painon kurissa.
Paino tänään 59,5kg (kävin jo kerran 59,3kg:ssa, tavoite 58kg)
Minulta muuten mitattiin edellis viikolla työterveydessä vyötärön ympärys. Se oli 70,2cm ja ainakin hoitsun mukaan todella vähän kolmen lapsen Äidille. En sitten tiedä kun en ole koskaan ennen mitannut!
Saas nähdä miten käy tämän viikon kun taas on tiedossa kokouksia ja viikonloppuna tulin flunssaan. En ehdi tai pysty nyt liikkumaan joten täytyy syödä kohtuudella. Tänään jouduin herkuttelemaan lounalla pizza palalla kun muuta ei ollut tarjolla. Hirveä moraalinen krapula tuli, samoin kun eilen syödystä 4kpl suklaakonvehteja. Täytyy taas hillitä itseään!
Tsemppiä kaikille!
ja ollaan vielä kaukana :-( Sulla on siis oikeesti tosi kapea vyötärö, mutta eihän sulla ole enää paljoa painotavoitteeseenkaan matkaa! Eli siis mulla vasta tänään oli vyötärö 79cm ja ennen laihdutusta olin selvästi riskirajan (80cm) yläpuolella, kun olenkin aina ollut tämmöinen omenalihava ja varmasti juuri tuo mahaläskikerros sitä mun rasvaprosenttiakin nostaa niin hurjasti. Noh, on ainakin jotain, mistä laihduttaa ja juuri pahemmaksi ei enää pitäisi päästää tätä tilannetta ;-) Lantio on mulla sentään ihan kohtuullinen eli " vain" 92cm ja reidetkin on ihan kelvolliset (52-53 cm).
Missäs mitoissa te muut Viitoset liikutte?
Mulla on viikko mennyt TODELLA huonosti, olen ollut kipeä koko viikon ja vielä jatkuu tämä yskä ja nuha eli en ole päässyt liikkumaan ja siitä masentuneena olen myös repsahdellut pitkin viikkoa :( Juuri äskenkin meni aivan liian monta kaurakeksiä mahaan...
Uskalsin sentään vaakassa käydä ja näytti VAAN +100grammaa eli 58,7kg. Kunhan tämä tauti nyt menisi ohi niin pääsisi taas kunnolla treenaamaan :)
Noista muista mitoista, mittasin viimeksi viikko sitten ja tulos oli tämä;
Lantio 94,5cm
Vyötärö 75cm
Reisi 48cm
Löysin muuten viime helmikuussa mitatut mitat myös ja tulos on aika häikäisevä;
Lantiosta lähtenyt 2,5cm
Vyötäröstä lähtenyt 13,5 cm
Reidestä lähtenyt 4,2 cm
Ja tosta vyötäröstä olen erittäin tyytyväinen sillä mahaan kertyy minulla KAIKKI ylinmääräinen.
Eipä tässä muuta kuin tsemppiä kaikille tulevaa viikkoa varten :)
Hitaasti, mutta ¿varmasti¿ alaspäin painoni vie, daidadimdamdaa... ;)
Tunnustan, viime viikko meni aika plörinäksi. Siis syömisen kannalta. Söin kyläillessä pullaa ja maistelin kaapista vähän karkkiakin. *kädet kasvojen eteen laittaa hän* Mutta ei hätiä mitiä, nyt on taas sellainen reipas olo kun ne päivät kuukaudesta ovat ohi. On se vaan kumma, että kuukautisten aikaan se syömistuska kasvaa, enkä kehdannut sitten itseäni oikein kiusata, kun olin muutenkin äreänä. *hieno tekosyy*
Vaan aurinko paistaa ja pakkastakin -20 eli ulos ei viitsi taaskaan lähteä. Lauantaina kyllä olin reippaana ja laskin esikoisemme ja hänen serkkunsa kanssa oikein liukurimäessä monta kertaa. Ja olihan se kivaa. Ennen lapsia olikin vähän sellainen jäykkis, mutta lasten myötä saa itseäkin lapsettaa ihan vapaasti. Ja tuo lasten kanssa touhuaminen kyllä kuluttaa kummasti kaloreita!
Kiinteäksi 36 päivässä; Jumppatahti on pitänyt. Eilen olisi mittapäivä ollut, vaan vasta nyt muistin. Pitää tuossa illan päätteeksi mittailla, jos vaikka onkin tullut ¿lisää¿. Olen nyt sen verran hyvällä tuulella, että enpäs kehtaa tehdä mitään joka voisi mieltä madaltaa.
Lähtötilanne: 66,5
Tänään: 64,8
Painoa on siis KOKONAISET 100 grammaa lähtenyt viikossa, hih, hih. Noh, suunta on oikea! Kun vain malttaisin tämän viikon pitää taas reilassa. Vaan kun esikoisen syntymäpäivät on sunnuntaina, leivontaa ja mm, mitä kaikkea edessä onkaan. Koetan olla kuitenkin kovana ja syödä sitten vasta sunnuntaina niitä leivonnaisia.
Jäin kuukauden painonpudotustavoitteesta 300 grammaa vaille 2 kiloa. Mutta tyytyväinen olen tähänkin. Eilen selailin yhtä katalogia ja siellä oli kivoja vaatteita, joita päätin tilata sitten kun kesä lähestyy. Se olkoon minun palkkioni ja porkkanani!
Äiti: tässä mietin itsekin, että koskahan malttaisi ottaa tuollaisen koko viikon ilman ylimääräisiä syömisiä.
Mutta tosiaan tällä viikolla esikoisen syntymäpäivät, ensi viikolla yhdet 60-v.juhlat jne. Vitsi, koko helmikuu täynnä syntymäpäiväjuhlia. Onneksi ne ovat kuitenkin viikonloppuisin, jolloin mutustelu minulla sallittua!
Suunnittelemani kävelylenkkeily edelleen aloittamatta, hyi minä laiskimus! No josko tämä kevät tästä pääsee aluilleen ja sää paranee eli lauhtuu täällä päin...
Täälläkin on hyviä uutisia! Olen ollut viime viikon aika tiukkana ja yrittänyt myös liikkua, joten sain yhtä hyviä uutisia kuin edelliselläkin viikolla eli yksi kokonainen kilo on tipahtanut.
En olisi ikinä uskonut tätä.
Saa nähdä miten tämä jatkuu. Olen kyllä välillä herkutellut, mutta ehkä kokonaiskalorimäärä suhteessa liikuntaan on jollain ihmeen tavalla kunnossa.
Muistaakseni otin alkuvaiheessa mittoja, mutta en ole sen jälkeen mittanauhaan koskenut, joten en voi kertoa teille sellaisia uutisia. Mutta ehkä tässä joku päivä saan senkin tehtyä. Sitä ennen pitäisi varmaan tehdä vähän vatsalihasliikkeitäkin, kun tuo maha pömpöttää niin paljon. Tuntuu vaan että kaikki energia menee tähän painonpudotukseen.
Nyt pitäisi pikku hiljaa alkaa tekemään päätöksiäkin tämän pudotuksen suhteen. Kun tulin tähän porukkaan oli tavoitteeni 3-5kg, nyt tuo 3 kg on puolen kilon päässä. Silti tuntuu että omenavartalossani on ylimääräistä, ihan kuin painoa ei olisi pudonnut kuin tosi vähän. Enkä saa jalkaani vieläkään housuja, joiden ajattelin oelvan hyvä tavoite. Onko jollekin muulle käynyt näin?
Miten saisin alaosaani pienemmäksi ilman suurta painonpudotusta?
Mutta jatketaan tästä, en varmaan voi olla kokonaan herkuttelematta niin kuin äiti ehdotti, mutta rasvaisimmista herkuista aion kieltäytyä ja yritän jatkaa muutenkin terveellisellä ruokavaliolla liikunnan kera.
Tässä kaikille tavoitetta näin uuden kuukauden alussa:
Herkutellaan hedelmillä helmikuussa!
Omani on tällä hetkellä 87 SENTTIÄ, kauheaa!!! Missä teillä nuo " ylimääräiset" kilot ovat. Minun vissin on kertyneet vyötärölle, heh, heh.
Saako kysyä synnytystapojanne? Jos ei ole liian henk.koht. Itselläni on ennen raskauksia tehty yksi tähystysleikkaus ja yksi avoleikkaus vatsan alueelle. Molemmat lapset on saatettu maailmaan sektiolla.
Mietin vain noiden leikkausten osuutta vatsani muhkeaan kokoon. Kun " pitäähän" sitä syytä löytää muustakin kuin omasta mässäyksestä. Ei vain, kun tosissani mietin. Että tuleekohan vatsani jäämäänkin tällaiseksi. Vatsassa on myös viimeisen sektion jäljiltä sellainen kumma kynnys...
Hmm... Kun noita lähteneitä senttejäkin katselin. Rinnan alta on peräti 6 senttiä pois, mutta vyötäröltä " vain" 3 senttiä.
Kuoriainen kyseli synnytyksistä. Mä olen synnyttänyt molemmat lapset alakautta. Mullakin oli vyötärö ennen laihdutusta 85cm tienoilla ja tosiaan vieläkin on 10cm tavoitteeseen (70cm). Tiedän kyllä, että ihan rasvaa se on ja varmasti pääsen tavoitteeseen samalla, kun saisin sen mun järkyttävän rasvaprosenttinikin normaaliksi (33% => max 25%). Varmasti sektiot vaikuttavat vatsalihasten palautumiseen synnytyksen jälkeen, mutta eihän se taida siihen itse rasvan määrään vaikuttaa ;-) Sori!
Eli täytyy tässä itse kunkin vain sinnikkäästi sulattaa se rasvakertymä pois ja sen jälkeen sieltä alta voi paljastua ehkä vähän lihastakin, jos niitä jaksaa treenata. Sektion jälkeenhän on ainakin 6kk kielto tehdä suoria vatsalihaksia (istumaannousuja), mutta syviä vatsalihaksiahan pitäisi treenata melkeinpä heti - niiden treenaus on vaan niin saakutin vaikeeta ja tylsää. Ehkäpä siinä myös syy, miksi mulla myös maha on se pahin ongelmakohtani, kun muiden lihasten treenauskin on jotenkin kivempaa. Vatsalihakset on ne vihoviimeiset :-/ Jos saisi vyötäröä kapeemmaksi edes 0,5cm viikossa niin nuo viimeiset 10cm saisin pois " jo" 20 viikossa eli kesällä... Kuulostaa houkuttelevalta!!!
Tsemppiä siis Kuoriaiselle - pikku hiljaa me kaikki saadaan se kadonnut uuma esille!!!
Eilen hyppäsin vaakaan ja paino oli noussut 1kg!!! Arvatkaa iskikö masennus? Voihan tuo olla selitettävissä sillä että tosiaan olen syönyt paaaaljon enemmän kuin edellisinä viikoina, eikä elimistö vielä ehtinyt käyttää " ylimääräistä" ruokaa (noin olen sen koittanut ajatella oman motivaation vuoksi..)
Illalla käytiin Kärkkäisellä, piti hakea lahja isäni 60v. synttäreihin. Osaksi lahjaa oli määrä ottaa kilo irtosalmiakkeja ja -lakuja (isäni lemppareita) ja en tietenkään voinut olla ottamatta omaa pikku pussia myös. No tuo pari sataa gr tuli sitten eilen mässytettyä karkkia, kun masensi niin tuo tulos. Näyttää olevan sama mitä syö paino vain nousee tai jumii...
Tänä aamuna sitten oli pakko kipaista vaakaan ja täh! paino oli 55,8kg, eli vain +200gr viime viikosta. Mutta en siis todellakaan enää tajua mikä mättää tai missä vika. Kaiken järjen mukaanhan pitäisi mennä niin että liiku enemmän kuin syöt, niin laihdut. Mutta tämä alkaa jo tuntua joltain salatieteeltä.
Niin ensi viikonloppuna on nuo isäni 60v. synttärit. Vähän jänskättää lähteä tuon tytön kanssa ajelemaan yli 400km. Päiväuniaika pitää painaa pysähtelemättä eteenpäin ja sitten loppumatka tauottaa jotenkin niin että tuo vilpertti ei tylsistyisi autossa istumiseen..
Tein nyt sellaisen päätöksen että vaaka saa hetkeksi jäädä ja syömisen tarkkailut myös. Otan hiukan " lomaa" ja etäisyyttä tähän urakkaan, muuten hajoaa pää ;) Yritän siitä huolimatta syödä terveellisesti ja monipuolisesti ja tarpeeksi ja jättää herkut muille, mutta nyt on sellainen olo että tosiaan pitää hiukan mennä jäähylle.
Viime viikon liikunnat olivat: hiihtoa 5km, lenkkiä n.29km kävelyä ja n. 4km hölkkälenkki. 45min stepperiä, 1h ratsastusta ja 1h lihaskuntopiiriä. Eli ihan tavoitteen mukaan.
Tänään olikin niin paljon pakkasta (-26 astetta) että tyttö nukkui päikkärit sisällä ja lähdin lenkille vasta kun mies oli tullut kotiin. Koirat tarkenivat kyllä, mutta minä en =) Siksi mentiin vain tuo 3km lenkki, mutta erittäin reippasti kävellen.
Huomenna olisi taas ratsastustunti, mutta jos on näin kova pakkanen edelleen, niin pitää päivällä soitella tallilla ja kysyä onko siellä pakkasrajaa. Luulisin että saattaisi ollakin ja sitten tämän viikon tunti jää kokonaan pois, kun en viikonloppuna sinne pääse. Eli tälle viikolle lenkkiä ilmojen mukaan, stepperiä tänään (käsipainoilla osa)30min-1h ja viikonlopulle istumalihasharjoittelua autossa ;)
Ostin muuten jumppapallon ja löysin tuolta tuuli.netistä tosi hyviä jumppaohjeita pallolle tai ilman. 30min pallojumpan voisin siis lisätä tämän viikon tavoitteisiin mikäli sen pakkaamisilta ehdin tehdä.
Tulossa on kolmannet synttärit peräkkäisinä viikonloppuina. Siitä olen ylpeä että olen suoriutunut niistä ihan kunnialla =) jotain hyvää sentään.. Sitten ensi viikonloppuna onkin miehen synttärit (ja tavallaan minunkin). Se voikin olla pahempi paikka, kun herkkuja pitää ostaa kotiin. Ja kukas ne jämät täältä tuhoaa ellen minä?
Lähtötilanne mitoissa oli (siis 11.9): vatsa 78cm, lantio 98cm ja reisi 58cm
Mittaanpa tähän uudet tulokset...
Nyt tilanne näyttää olevan: vatsa 70cm, lantio 88,5cm ja reisi 50cm
Ja noista kaikista yhteensä sen muutaman kilon saisi vielä löllöä irroitettua helpolla.. Mutta siis mittoina näyttää kuitenkin siltä että vaikka paino on jumissa, niin senttejä on lähtenyt tammikuussa(maha -1cm, lantio 1,5cm, reisi 1,5cm
JEE!!!
Älä lähde pois! Voithan olla mukana vaikka et puntarilla kävisikään. Voit kirjoitella kuulumisia ja vaikka kertoa mitoistasi sekä muista kuulumisista.
Minulla taas on päinvastainen ongelma, eli paino laski, mutta jos mittasin oikein sentit, niin niissä ei tapahdu muutosta : )
Mutta yritetään elää terveellisesti, eihän sitä tiedä milloin saamme muutoksia kumpiinkin lukuihin. Ja toisaalta eikö lukuja tärkeämpi ole se, että itsellä on hyvä olla :)
Mietin myös sitä, että joskus jotku on täällä ollut esim pari päivää kaalikeitolla tai muulla vähäkalorisella ruoalla, saisiko se painon laskusuuntaan, josta voisi sitten jatkaa muilla keinoilla?
Viime viikko jäi kommentoimatta, koska olimme risteilyllä alkuviikosta. Kaikesta syömisestä huolimatta paino kuitenkin laskusuunnassa.
Tiukkaa tekee. Hirveästi haluttaa syödä jotain herkkuja. Karkkihimosta olen päässyt, en osta kaupasta herkkuja kaapinperälle, mutta vaihtoehtoja on helppo keksiä. Äkkiähän tässä pyöräyttää vaikka muffinit. Yritän pitää nyt taas tiukkaa linjaa siinä, että arkena ei herkutella. Viikonloppuna sitten vapaammin.
Liikuntaa olen harrastanut sen sauvakävelyä kolmesti viikossa noin tunti kerrallaan. Ihan hyvin, kun ajattelee, että aikaisempi saldo oli nolla. Jumpaaa haluasin lisätä, mutta kotona ei minun tule jumpattua. Tai jos jumppaan, on heti kolme lasta makaamassa päälläni.
Mittoja otin nyt, kun te muutkin. Äiti-1976 ainakin näytti olevan aika samoissa. Minullakin pääosa ylimääräisestä kertyy juuri tuohon mahaan ja loput sitten reisiin ja pikkasen lantiolle. En ottanut mittoja alussa, mutta tuntuu, että pari kadonnutta kiloa on hävinnyt rinnoista ja vatsa on ennallaan :(
Paino nyt meidän vaakalla 56 (lähtö 58)
Vyötärö 79
Lantio 92
Reisi 52-53
Saisimpa minäkin vyötäröstä pois kymmen senttiä!
Tähän asti olen siis ollut suht' kaidalla tiellä eli en ole herkutellut (tosin hiilihydraatteja on leivän muodossa tullut liikaa), mutta tänään mennään mummilaan ja luvassa on ruokailun lisäksi mm. laskiaispullia... Nam - ja tosiaankin aion semmoisella herkutella :-) Mutta yritän pysyä sitten muuten kohtuudessa, ettei mene ihan överiksi. Täysin herkutonta viikkoa mun on näköjään tosi vaikea, ellei lähes mahdotonta, pitää :-/
Tänään aamulla oli oikein hieno lukema puntarissa (57,9kg) eli ekaa kertaa alle 58kg!!! Toivottavasti en pilaa tuota nyt tämän viikonlopun aikana, jotta maanantaina voisin raportoida tuon lukeman... Mähän saan ekan välipalkintoni, kun olen 2 viikkoa pysynyt enintään 58,0 kg ja olisi kiva saada raportoiduksi tuo eka kerta nyt ylihuomenna :-) Noh, ainakaan se ei ole kovin kaukana eli uskoisin nyt jossain vaiheessa helmikuun aikana saavani tuon välitavoitteeni täyteen ja pääsen siis ostamaan ne tanssikengät!
Mies lähti punttisalille, mutta mä en jaksanut lähteä. Tälle viikolle saan siis vain ne 3 kertaa, mutta ihan hyvähän sekin on ja välillä on vain järkevää pitää vähän kevyempi liikuntaviikko. Ehkä sitten ensi viikolla jaksan taas liikkua enemmän?!? Toivottavasti :-)
Mitenkäs muilla?
Niin siis tuo viime viikon liikunta meni ihan nappiin: yhteensä 5 liikuntakertaa, joista 2 " pakollista" punttista ja lisäksi sain kärryteltyä ulkona sen lupaamani " vähintään tunnin" . Viime viikolla liikuntani oli siis 2 tanssia, 1 jumppapallo-jumppa (paljon tylsempi kuin se eka kerta, kun nyt oli huonompi ohjaaja!) ja 2 punttista + 1 kärryttely (nippa nappa sen tunnin).