Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varmat merkit pettämisestä?

Vierailija
31.07.2024 |

Mitkä ovat varmat merkit, joista tietää naisen pettämisestä? Miehenä kaipaisin ajatuksia tästä. Voiko kilttikin pettää?

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä olette mieltä yhtäkkiä alkavasta kuntosaliharrastuksesta, joka aloitetaan kaverin kanssa? Kaveri ehtii vain kerran viikossa käymään, itse käy kolmesti ja lisäksi muuta treeniä ja lenkkiä. Valittanut liian kiireistä arkea ja menoja, mutta nyt ollaan neljä iltaa viikossa salilla ja saatetaan sateellakin lähteä lenkille ulos. Aikaa kuluu omissa menoissa enemmän kuin omien lasten kanssa.

Minä vaimona sanoisin, että tuossa ei ole kyse pettämisestä, vaan 99% varmuudella siitä, että nainen on syvästi tyytymätön parisuhteeseensa ja suunnittelee eroamista esim vuoden parin päästä. Hän aloittaa itsensä kuntoon laittamisen sitä silmälläpitäen nyt.

Eli sinun kannattaa miettiä rehellisesti, millainen puoliso olet. Teetkö 50% kotitöistä oma-aloitteisesti? Hoidatko lapsia 50% ajasta. Rehellisesti nyt.

Koska lapsi muuttaa silloin pois kotoa opiskelemaan. Minä muutan samalla omaan kotiin.

Vierailija
62/77 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen ei tee virheitä, eli kun oot tuossa tilanteessa olet ollut vilpillinen itse

nainen antaa seksiä ja sinä kiität rakastamalla. sellai pyörii,, kun suhteessa ei oo HUOMATTU kysyy HETI aluksi

Haluutko lapsen mun kaa NYT? nii silloin mies pitää naista leluna jonka voi JOPA aviolliiton keskeltä vaihtaa tuoreempaan.. tiede sanoo että nainen tietää ALLE 0.4 sec tavatessaan miehen et antaako seksiä,, JA SAMOIN mies

antaako lapsen.. eli kysykää HETI toi, nii ei tarvii mitää "joo casual tyylistä ei vakavaa haen.. silti salaa toivoen.. jo omaa perhettä..

tapoja testata etenkin miestä:

tässä tulee syy miksi joskus nainen laittaa oudon ruman vaatteet töihin päälle.. katsoakseen onko sulla siellä joku jonka mielipiteellä ON väliä..

toinen molemmille kiva on että OPETTELETTE RAKASTELEMAAN.. eikä sitä "in out, in out" fast as you can.. cunnes poika tulee... VAAN ollan tunteja sisäkkäin niin et sydämen lyönnit ovat ainoat liikkeet, ja suunnittelette tulevaa..

(huono näppäis ja asun ulkomailla, niin en korjaa virheitä, josset tajuu oot liian nuori aiheeseen)

etenkin kun on lapsi, nii kun se nukkuu syöttöjen välissä nii mies EI haluu tv, tai kaverit tai mennä "vaan" ulos.. koska.. JOS ET HALUU OLLA SISÄKKÄIN (just sillä tavoin sisäkkäin) niin mies on valinnut väärin.. ja ennemin tai myöhemmin löytyy toisen naisen juttusilta..

ps.. jos perheen teette.. KAIKKI miehen "tarve" tai "olin vaan kohtelias" -jutellessa Toisille naisille.. on loppu.. te ootte PARI.. joka on kaksin.. kokoajan,,. josset haluu olla, nii seura on väärä.. yleensä valittu alkoholin vaikutuksesta.. eikä siitä et todella haluut lapsen hänen kanssaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori 62. En ymmärrä ajatusvirrastasi mitään. Ehkä olen liian väsynyt ymmärtääkseni. 

Vierailija
64/77 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä olette mieltä yhtäkkiä alkavasta kuntosaliharrastuksesta, joka aloitetaan kaverin kanssa? Kaveri ehtii vain kerran viikossa käymään, itse käy kolmesti ja lisäksi muuta treeniä ja lenkkiä. Valittanut liian kiireistä arkea ja menoja, mutta nyt ollaan neljä iltaa viikossa salilla ja saatetaan sateellakin lähteä lenkille ulos. Aikaa kuluu omissa menoissa enemmän kuin omien lasten kanssa.

Minä vaimona sanoisin, että tuossa ei ole kyse pettämisestä, vaan 99% varmuudella siitä, että nainen on syvästi tyytymätön parisuhteeseensa ja suunnittelee eroamista esim vuoden parin päästä. Hän aloittaa itsensä kuntoon laittamisen sitä silmälläpitäen nyt.

Eli sinun kannattaa miettiä rehellisesti, millainen puoliso olet. Teetkö 50% kotitöistä oma-aloitteisesti? Hoidatko lapsia 50% ajasta. Rehellisesti nyt. Oletko huomioinut vaimoa? Saako vaimo sinulta romant

Noin se vaimo meilläkin ne pettämiset ja erotuohut aloitti. Sopivaa miestä ei heti löytynyt ja siksi oli niitä lyhyitä pettämiä alussa. Vaimon kuntokuuri ja laihdutus kesti kuusi vuotta. Laihdutus ja kuntoilu loppui kuin seinään, kun ehdotin eroa, No salamies ei ilmeisesti halunnut parisuhteeseen vaimon kanssa niin vaimoa alkoi seksi kiinnostamaan kanssani. Vaimo korjasi käytöstään samalla ja ilman pyytämättä. Ei ole nalkuttanut enää mistään ja seksiä on aina kun haluan. 

Vierailija
65/77 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaan kilttinä naisena, että oma moraali ei antaisi kyllä missään tilanteessa pettää. Eli ihan sama vaikka mies olisi pettänyt minua ensin, en alkaisi pelaamaan mitään kostopelejä vaan lähtisin suhteesta. Jos rakastuisin palavasti toiseen mieheen parisuhteessa ollessani, niin en silti menisi sänkyyn vaan eroaisin entisestä.

Normaalijärjellä varustettu aikuinen ihminen ei alenna itseään pettäjäksi, pitää olla päässä vikaa jos siihen pystyy ja sitten vielä elämään kaksoiselämää oman kumppanin kanssa.

Ajattelin täsmälleen kuten sinä, kunnes se sitten tuli omalle kohdalle ja rakastuin toiseen. Varmasti sitten päässä vikaa, mutta aika tahraton olin ennen tuota, ja kiltti olen muuten ollut aina. Oman kokemuksen jälkeen uskon kenestä vaan.

No edelleen kysymys, miksi jäit siihen rakkaudettomaan suhteeseen roikkumaan? Eikö ollut väärin tätä uuttakin kohtaan?

Itse olin sinkku, kun ihastuin parisuhteessa olleeseen naiseen. Kun nainen vihjasi parisuhteensa olevan huonolla tolalla (väkivaltaa ja mustasukkaisuutta) ja hänen olevan kiinnostunut minusta, en syöksynyt suhteeseen. Sanoin, että hänen olisi syytä tehdä päätöksiä oman parisuhteensa suhteen ja jos jotain lopullista on valmiina, meillä saattaa olla puhuttavaa. Parin viikon jälkeen nainen oli muuttanut pois ja aloimme tapailemaan. Tästä on 24 vuotta ja ollaan vielä naimisissa. Tiedän, että en olisi rikkonut perhettä, vaikka olisinkin aloittanut suhteen heti. En kuitenkaan halunnut antaa väkivaltaiselle exälle yhtään enempää ammuksia, ymmärrettävästi. Vaikka asioita vain tapahtuu on jokaisella ihmisellä selkäranka. On oma päätös missä asennossa sitä pitää.

Vierailija
66/77 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaan kilttinä naisena, että oma moraali ei antaisi kyllä missään tilanteessa pettää. Eli ihan sama vaikka mies olisi pettänyt minua ensin, en alkaisi pelaamaan mitään kostopelejä vaan lähtisin suhteesta. Jos rakastuisin palavasti toiseen mieheen parisuhteessa ollessani, niin en silti menisi sänkyyn vaan eroaisin entisestä.

Normaalijärjellä varustettu aikuinen ihminen ei alenna itseään pettäjäksi, pitää olla päässä vikaa jos siihen pystyy ja sitten vielä elämään kaksoiselämää oman kumppanin kanssa.

Ajattelin täsmälleen kuten sinä, kunnes se sitten tuli omalle kohdalle ja rakastuin toiseen. Varmasti sitten päässä vikaa, mutta aika tahraton olin ennen tuota, ja kiltti olen muuten ollut aina. Oman kokemuksen jälkeen uskon kenestä vaan.

Aika pitkä matka pitää kulkea ihastumisesta rakastumiseen ja siihen että on valmis hyppäämään vieraan kanssa sänkyyn. Kyllä siinä ehtii eroamaan entisestä jos oikeasti haluaa.

Vierailija
67/77 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkittua asiaa on, että yleensä naiset etsii uuden ennen kuin eroaa. Harva haluaa jäädä tyhjän päälle.

Mä en ymmärrä miksi mieluummin petetään kuin puhutaan miehelle? Miksi on helpompi pettää kuin puhua omalle miehelle? Mullakin oli samoja toiveita, mutta vaimo kielsi minua puhumasta seksistä. Mun tapauksessa vaimo ei puhunut mistään. Ehkä hän kuvitteli, että lapsiarki koskee vain häntä. Samanlainen tapaus on naapurissa. Vaimo näki naapurin ongelmat ja kertoi kuinka huonosti naapurin vaimo kohtelee miestään, mutta ei nähnyt että itse teki samaa minulle. Naapurissa mies on perhekeskeinen, on hyvässä työpaikassa, eikä varmasti käyttäydy huonosti vaimoaan kohtaan. Meillä on asiat ihan samoin kuin naapurissa. Molemmissa perheissä on yksi sama perusongelma, nainen haluaa kontrolloida paljon kotiasioita ja ei anna muiden puhua. Voisin sanoa, että näissä perheissä täyttyi asiat 90 prosenttisesti ja naisten mielestä jotakin puuttui ja lähtivät hakemaan sitä 10 prosenttia muualta. Se mies, joka täyttää tuon 10prosentin vielä siinä naisen elämässä, ei tarjoa kuitenkaan kuin 60 prosenttia kokonaisuudesta. Nyt molemmat perheet henkisesti rikki vaikka sitä ei ulospäin haluta näyttää.

Vierailija
68/77 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinun kannattaa miettiä rehellisesti, millainen puoliso olet. Teetkö 50% kotitöistä oma-aloitteisesti? Hoidatko lapsia 50% ajasta. Rehellisesti nyt.

Meillä se on mies, joka ei ole halunnut seksiä vuosiin. "Nalkutukseni" koskee sitä, kun mies aina "unohtaa" tehdä mitään niistä kotitöistä, jotka olemme yhdessä sopineet hänen vastuulleen ja joudun muistuttamaan ja kehottamaan niiden tekoon. Jos hän tekisi se kuten normaali ihminen, ei tarvitsisi "nalkuttaa". Mies ilmeisesti pitää minua itsestäänselvyytenä. Ei halua edes matkustella kanssani, tai viettää lomaa yhdessä. Tosiaan saan valonpilkahduksen elämääni, kun suunnittelen ensi syksynä koittavaa eroa. Olen jo mielessäni sisustanut asuntonikin valmiiksi. Se on nykyinen sijoitusasuntoni, johon aion muuttaa. Nykyinen perheasuntokin on minun omistamani, joten mies joutuu muuttamaan siitä jonnekin sitten myös ja tekemään jatkossa kaikki kotityöt itse. Lapsen muuttoon asti haluan siis pitää perheen kasassa, mutta sen jälkeen olen vapaa.

T. Se eroon valmistautuva vaimo, joka kuntoilee

Vierailija
69/77 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkittua asiaa on, että yleensä naiset etsii uuden ennen kuin eroaa. Harva haluaa jäädä tyhjän päälle.

Mä en ymmärrä miksi mieluummin petetään kuin puhutaan miehelle? Miksi on helpompi pettää kuin puhua omalle miehelle? Mullakin oli samoja toiveita, mutta vaimo kielsi minua puhumasta seksistä. Mun tapauksessa vaimo ei puhunut mistään. Ehkä hän kuvitteli, että lapsiarki koskee vain häntä. Samanlainen tapaus on naapurissa. Vaimo näki naapurin ongelmat ja kertoi kuinka huonosti naapurin vaimo kohtelee miestään, mutta ei nähnyt että itse teki samaa minulle. Naapurissa mies on perhekeskeinen, on hyvässä työpaikassa, eikä varmasti käyttäydy huonosti vaimoaan kohtaan. Meillä on asiat ihan samoin kuin naapurissa. Molemmissa perheissä on yksi sama perusongelma, nainen haluaa kontrolloida paljon kotiasioita ja ei anna muiden puhua. Voisin sanoa, että näissä perheissä täyttyi asiat 90 prosenttisesti ja naisten mielestä jotakin puuttui ja lä

Keksit väitteen päästäsi, nimittäin nainen yleensä EI hanki toista miestä ennen eroa, vaan niin tekee mies. Mies ei koskaan eroa ilman, että on uusi nainen varmistettuna. Naiset yleensä päinvastoin julistavat, että eivät enää ikinä halua uutta parisuhdetta eron jälkeen. Ja tottakai nainen on puhunut miehelle ennen eroa monta kertaa. Mies ei kuuntele eikä ota naisen puhetta tosissaan, vaan kutsuu sitä nalkutukseksi. Ilmeisesti kuten sinunkin kirjoituksestasi huomaa, vielä eron jälkeenkin mies pitää käsiä korvillaan ja väittää itsepintaisesti, että eivät ne vaimon esiin nostamat ongelmat vakavia ja pahoja olleet, ihan turhaan muka erosi ja yllättäenkin. 

Vierailija
70/77 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Meillä se on mies, joka ei ole halunnut seksiä vuosiin. "Nalkutukseni" koskee sitä, kun mies aina "unohtaa" tehdä mitään niistä kotitöistä, jotka olemme yhdessä sopineet hänen vastuulleen ja joudun muistuttamaan ja kehottamaan niiden tekoon. Jos hän tekisi se kuten normaali ihminen, ei tarvitsisi "nalkuttaa". Mies ilmeisesti pitää minua itsestäänselvyytenä. Ei halua edes matkustella kanssani, tai viettää lomaa yhdessä."

Mä tein tätä kaikkea automaattisesti, mitä sun mies ei, mutta olisi ilmeisesti pitänyt tehdä vielä jotain enemmän, mutta päivässä ei ollut kuin 24h. Kannustin, olin vaimo tukena ja kehuin vaimoa, kuuntelin. Olin hyvä sängyssäkin, mutta vaimo itse alkoi rajoittaa sitäkin. Silti hänestä tuli tyytymätön ja alkoi haastaa riitaa. Olin komea ja hyvätuloinen, mutta en vaan ollut Mikko Lempilampi tasoa komea, enkä varakas kuin Hallis Harkimo. Hoidin kotitöiden ohella lasten harrastukset ja kouluasiat. Tämän perusteella minua on haukuttu vässykäksi, mutta enemmän yritin olla lapsille esimerkkinä tasa-arvosta ja siitä miten isäkin voi myös osallistua kotitöihin, vaikka on töissä pomo.

Petetyksi tulin silti, monta kertaa. Nyt en tiedä mitä elämänohjeita antaisin poikalapsille tai tytölleni elämää varten. Eron takia ei taida jäädä perintoäkään, kun eron takia kulut kasvaa. Perintö lapsille olisi aina plussaa heille parempaa elämää varten. Mä en mielestäni tehnyt mitään virheitä ja yritin avata keskustelua, mutta vaimo ei halunnut puhua tai avautua. Mun vanhemmat on ponnistellut pois sieltä alimmasta köyhyysluokasta ja halusin jatkaa tätä hyvää polkua eteenpäin. Nyt omaisuus häviää eron myötä ja lapset valuu alempaan luokkaan uudelleen, josta heidän pitää taas sitten itse ponnistaa ylöspäin. Vaimo tuhosi teollaan perinnön lapsille ja sen paremman elämän. Vaimon pettäminen maksoi mulle tai meille jo 70000€. Eron jälkeen ei jää kauheasti käteen. 30 vuoden työ ja panostus meni hukkaan.

Vierailija
71/77 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee uusia harrastuksia.

Vierailija
72/77 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miksi mieluummin petetään kuin puhutaan miehelle? Miksi on helpompi pettää kuin puhua omalle miehelle? Mullakin oli samoja toiveita, mutta vaimo kielsi minua puhumasta seksistä. Mun tapauksessa vaimo ei puhunut mistään. Ehkä hän kuvitteli, että lapsiarki koskee vain häntä. Samanlainen tapaus on naapurissa. Vaimo näki naapurin ongelmat ja kertoi kuinka huonosti naapurin vaimo kohtelee miestään, mutta ei nähnyt että itse teki samaa minulle. Naapurissa mies on perhekeskeinen, on hyvässä työpaikassa, eikä varmasti käyttäydy huonosti vaimoaan kohtaan. Meillä on asiat ihan samoin kuin naapurissa. Molemmissa perheissä on yksi sama perusongelma, nainen haluaa kontrolloida paljon kotiasioita ja ei anna muiden puhua. Voisin sanoa, että näissä perheissä täyttyi asiat 90 prosen

Voin olla väärässä, mutta mun "lähipiirissä" enimmäkseen naiset ovat tehneet tuon peliliikkeen. Kun he suunnittelevat eroa, he ovat jo henkisesti irtaantuneita miehestä ja siksi uuden löytäminen tapahtuu nopeammin. Mies eroaa vasta pettämisen jälkeen. Mun kokemuskentään osuu näin päin. Varmaan se on että molemmat tekee näitä asioita.

Mulle siis vaimo valitti vessojen kunnosta ja keittiön kunnosta ja yleisestä sotkusta. Mulla oli jo kädet täynnä muita töitä, ja yleinen sotku oli enemmän vaimon jäljiltä, kun jätti tavaroita sohville ja tuoleille yms ja siitä ei voinut häntä huomauttaa ilman isoa riitaa. Keittiön siivosin aina itse käytön jälkeen ja joskus muiden käyttäjien jälkeen, mutta kun taloudessa on monta muuta sotkijaa, joka paikkaa ei pysty "kontrolloimaan" täydellisesti. Jos imuroin, minut haukuttiin, kun jälki ei ollut tyydyttävää, vaikka oikeasti ei ollut eroa, oliko vaimo imuroinut vai minä. Lopetin jossain vaiheessa imuroinnin, koska vaimo imuroi oman mielenrauhan vuoksi aina mun jälkeen. Imurointi ei ollut sitä, että on likaa lattialla vaan siksi että pitää imuroida. Siksi en jaksanut välittää kaikista vaimon ohjeista, koska hänelle ei mitään riittänyt. Yritin kyllä, mutta vaikka mitä tein, mun taso ei ikinä riittänyt. Samasta syystä en varmaan riittänyt miehenäkään.

Lapsia yritin opastaa siivoamaan omia jälkiä, mutta vaimolle siivousjälki ei riittänyt ja hän halusi itse siivota sitten myös lastenhuoneet. Hän asetti itselle sellaiset standardit, joihin hän ei itsekään lopulta pystynyt, koska ajoi toiminnallaan muut pois.

Vierailija
73/77 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli onko oletettavaa, että tavallinen kiltti vaimo ei todennäköisesti kykene pitämään yllä kaksoiselämää eli toista miestä ja kotona olemaan normaalisti?

Täällä kiltti ex-vaimo, joka ei todellakaan pystynyt olemaan normaalisti kun tunteita kehittyi toista kohtaan. Huono omatunto korvensi joka hetki, ja nopeasti päätinkin, että kerron miehelle kun tilaisuus siihen tulee. Lasten takia piti kertomisen hetkeä venyttää, ja se venytysaika oli elämäni tuskallisimpia, ja tunsin itseni hirveäksi ihmiseksi. Mies vaistosi satavarmasti käytöksestäni, että kaikki ei ole kohdallaan, välttelin miestäni minkä pystyin, koska silmiin katsominenkin oli kamalaa. Ei se helppoa ollut totuuden kertominenkaan. 

Vierailija
74/77 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mun vaimo petti satunnaisesti, en huomannut mitään. Myöhemmin, kun jäi valheiden kautta kiinni pettämisestä, kysyin myös aikaisemmista menoista, alkoi tulla samaa puhetta samalla tavalla, kuin valehteli niistä kerroista, jota olin epäillyt. Asiat meni vaan ristiin ja siitä tiesin että valehteli ja petti. Oli muutakin outoa, se lista aikaisemmin. Aikaisemmista en vain huomannut mitään. Yksi juttu oikeastaan kyllä oli, antoi suuseksiä tosi usein. Mikä poikkesi normaalista.

Vierailija
75/77 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimen tärkeyden lisääntyminen, puhelin joka paikkaan mukaan, toistuva vilkuili, josko jotain olisi siihen tullut.

Tietenkin kauppareissujen ja kokousten pitkittyminen.

Seksin väheneminen. 

Lyhytpinnaisuus...

Vierailija
76/77 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin alkaa kulkemaan mukana vessaan, suihkuun, sitä piilotellaan, pidetään äänettömällä jne. Ja aiemmin siis se oli lojunut pöydällä ihan kaikkien nähtävillä. Kotona aletaan kiukuttelemaan ja saamaan raivareita ihan ihmeellisistä syistä. Omaan ulkonäköön aletaan panostamaan aiempaa enemmän.

Vierailija
77/77 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa, että kun käy vieraissa, niin se kotona odottelevakin tuntuu sen jälkeen hetken aikaa vieraalta..