En jaksa enää lastensuojelua
Lapseni on sijoitettiin vauvana ja tää järjestely ottaa koville. En pidä sijaisäidistä joka tietyntahtoin on jo mustamaalannut minut lapselleni. Olen käynyt valvotuissa tapaamisissa 5 vuotta mutta koskaan ei ole tehty mitään perheenyhdistymiseksi taikka että lapsi olisi yötä luonani. On kehuttu että tapaamiset menee hyvin mutta silti. Ja lapsen Sossu vaihtanut jo kolme kertaa. Ihan vieraantunutta olen ajatellut mitä se lapselle tekee kun joutuu minua näkemään tollain eikä koskaan mitään erityistä tai spessua ja samalla leimataan minut hulluksi. Olen joskus ollut mielisairaalassa. On puhuttu että sijoitus on pitkäaikainen mutta eikä lastensuojelun tarkoitus ole että lapsi voi palata kotiin. Aina vaan sanotaan että tarpeeksi kauan hyviä tapaamisia. Eikä nekään mitenkään huonoja ole olleet. Huoh
Kommentit (8)
No eipä ole kyse sinun jaksamisestasi vaan lapsen edusta. Hyvä vain jos ei riskeerata lapsen hyvinvointia epävakaan äidin toiveiden mukaisesti.
Olenkin jo luovuttanut mutta sitä en tiedä vielä luovutanko tapaamisissakin
Yritä vielä, lapsella on kuitenkin oikeus äitiinsä.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa lapset ovat valtion omaisuutta. Vanhemmillaan lapset ovat vain lainassa, ja valtion edustajina toimivilla sosiaalityöntekijöillä on oikeus koska tahansa ottaa lapsi valtion haltuun. Syyksi riittää esimerkiksi se, että vanhemmat kasvattavat lasta väärin.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko pidät aloittajaa lapsen äitinä? On joo biologinen äiti, mutta jos lapsi on sijoitettu heti vauvana ja on nyt viisi, niin varmasti sijaisperheen äiti on ainoa oikea äiti hänelle. Kamalaa, jos noin pitkän ajan jälkeen lapsi vietäisiin pois omasta perheestään.
Ei uittu oikeesti! Onko tämän kirjoituksen perusteella muka viel varaa ulista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko pidät aloittajaa lapsen äitinä? On joo biologinen äiti, mutta jos lapsi on sijoitettu heti vauvana ja on nyt viisi, niin varmasti sijaisperheen äiti on ainoa oikea äiti hänelle. Kamalaa, jos noin pitkän ajan jälkeen lapsi vietäisiin pois omasta perheestään.
Se on ihan normaalia että lapsi viedään pois perheestään.
Aika paksua kyllä, että sossu on vaihtanut lasta jo kolme kertaa. Tarjoavatko jotain helpompaa tapausta omasi tilalle?