Kaukaisin paikka maailmassa, jossa olet perheesi kanssa ollut?
Kommentit (34)
Stewart Islandin lounaiskärki Uudessa-Seelannissa, tietysti.
/lanka
Bali, Dominikaaninen tv, Singapore, Thaimaan saaret, Hongkong.
Varmaan joku noista?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joku noista?
Etkö sinä osaa maantietoa sen vertaa että osaisit nimetä noista sen joka on kauimpana Suomesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joku noista?
Etkö sinä osaa maantietoa sen vertaa että osaisit nimetä noista sen joka on kauimpana Suomesta?
Olen eri, mutta kyllä se vaatisi karttapallon tutkimista, levitetty kartta vääristää. Esim Alaska näyttää kartalta olevan aika kaukana, todellisuudessa ei niinkään.
Malesia, oltiin ukon ja appivanhempien kanssa formuloita katsomassa.
Japani, mutta ei ole perhettä, kun olen vapaaehtoisesti sinkku vela. :) M28
Emme ole käyneet kehäkolmosen ulkupuolella koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joku noista?
Olen eri, mutta kyllä se vaatisi karttapallon tutkimista, levitetty kartta vääristää. Esim Alaska näyttää kartalta olevan aika kaukana, todellisuudessa ei niinkään.
Kyllä minä osaan ilman karttapalloa sanoa että Singapore on kauempana Suomesta kuin Thaimaan saaret.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joku noista?
Kyllä minä osaan ilman karttapalloa sanoa että Singapore on kauempana Suomesta kuin Thaimaan saaret.
No Bali on minun veikkaukseni mukaan noista kaukaisin, mutta aika vaikea minusta on verrata jotain Hong Kongia ja Dominikaanista tasavaltaa. Siis ilman että selvittää oikeasti etäisyydet.
Chile ja Argentiina, reissu anoppilaan.
Madagaskar ystävän, äitini ja hänen uuden puolisonsa kanssa.
Mistä mitattuna. Täältä, sieltä, perheen kotoa, Turkmenistanista?