Raivostuttavaa olla naimisissa sellaisen miehen kanssa joka raportoi vielä viisikymppisenä kaikki menemisensä ja tekemisensä vanhemmilleen
Itsesräni oli ihana muuttaa aikoinaan kotoa pois, kun ei tarvinnut olla enää kenellekään tiluvelvollinen menemisistään ja tekemisistään.
Nyt sitten puoliso on sellainen, joka raportoi kaiken vanhemmilleen. Käy joko päivittäin kylässä tai soittaa päivittäin. Kaikki ostokset ja lomareissut ja kaikki raportoidaan.
Aina kun kaupungilla ajetaan, kohta anoppi jo soittaa miehelle, että " tulitteko työ tossa äsken vastaan. Missä kävitte? Mitä teitte?".
Arghhh!!! Oon alkanu jo varomaan sanomisianikin miehen seurassa, kun ei tiedä, mitä kaikkea mies taas läpättää vanhemmilleen.
Ei saa olla yhtään vapaasti, ku ihan kaikki pitää raportoida appivanhemmille. Huoh!
Kommentit (14)
No toiset on tuollasia, se on hyvä tai huono asia, mielipiteensä kullakin. Parasta vaan hyväksyä hänet sellaisena kuin on, muuten ei avioliitossa taida kauheasti järkeä olla.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oma vika. Olisit ottanut sen jänniksen.
Olisi pitänyt olla aikoinaan fiksumpi. Nyt sain tuollaisen mammanpojan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Siis missä nyt asut jollet kotona?
Tarkoitin lapsuudenkotia. Ap
Itse en aikanaan aio olla samanlainen vanhempi vaan suon lapsilleni oman itsenäisen elämän. Toki aion olla heidän elämässään, mutta en utele kaikkea heidän asioitaan enkä oo liian tungetteleva. Kyllä se lapsilla omakin elämä saa olla. Ap
Vierailija kirjoitti:
Etkä tuota seurustellessa tajunnut?
Asuttiin eri ksupungeissa. Ap
Nojoo on oma äitikin nykyään tuollainen, että usein soittelee ja kyselee kaikenlaista. Veljeni kuoleman jälkeen varsinkin lisääntyi. Ja olen myös itsekin nykyään aika avoin elämäni suhteen äidille. Toki rajansa kaikella.
Kai se mun äiti kokee jotenkin morkkista, kun ei sitä paljoa vaikuttanut kiinnostavan ollessani nuorempi. Mulla oli aika paljon sekoilua jo lapsena, myöhemmin päihdeongelmaa ja lopulta lyhyttä vankilatuomiookin.
Taitavat miehesi vanhemmat olla sen verran iäkkäitä, että viimeisiä vuosia mennään? Jos haluaa olla yhteydessä ja viettää aikaa vieraillen, kun vielä on mahdollista.
M36
Hyh, seukkasin kolmekymppisenä miesvauvan kanssa, joka juorusi kaiken äidilleen ja halusi viettää kaikki lomat äidin, isän ja siskojen kanssa. Siinä vaiheessa, kun olisi pitänyt lähteä etelänlomalle niiden kanssa, sain tarpeeksi. Onneksi pääsin eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkä tuota seurustellessa tajunnut?
Asuttiin eri ksupungeissa. Ap
Ettekö ikinä viettäneet yhdessä kuin pari tuntia korkeintaan, joten et millään voinut tajuta miehen tekemisiä? Ette ikinä myöskään juttele toisillenne, joten vahingossakaan asiat eivät tule ilmi.
Mitäs läksit?