Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihminen joka vähättelee toisen ylipainoa/laihduttamista

Vierailija
31.07.2024 |

Sanomalla että "eihän sulla niin paljoa ole ylipainoa" ja että "sä olet kuitenkin kaunis ylipainoinen". Miksi vähätellä, jos se ylipainoinen itse on ottanut asian puheeksi? Eri asia jos ei itse sano mitään, niin eihän silloin pidä mennäkään sanomaan mitään toisen ulkomuodosta, jos ei ole kysytty. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
2/3 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se ei olekaan vähättelyä. Ehkä tämä henkilö sanookin vain sen mitä itse ajattelee.

Entä jos kyseessä on sinulle niin herkkä asia että tulkitset sen negatiivisena, vaikka hän puhuisikin totta? Toisen mielipidettä et voi tietää, voit vain itse omassa päässäsi kääntää asioita  negatiiviseen suuntaan ja kieltäytyä hyväksymästä etttä toinen voi nähdä toisin?

Uskon että valtaosa ihmisistä on törmännyt tähän.  Jollakin on varma ja vankkumaton ajatus siitä miltä esim. näyttää eikä voi millään hyväksyä sitä että toisen silmissä asia voi näyttää aivan toiselle?  Itse  tunnen ihmisiä jotka ovat todellakin näyttäneet paremmilta ennen laihtumista, esim. vanhimman veljeni vaimo.  Hän oli kyllä melko pyöreä mutta hyvin kaunis, sitten huono itsetunto pisti laihduttamaan itsensä puoleen entisestä eikä todellakaan näytä hyvältä. 

Voit laihduttaa jos haluat, mutta älä itse väheksy sitä mitä toiset sinussa näkevät vain koska itse näet itsesi toisin negatiivisin  silmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ihmiset sanovat myös sellaisia täytelauseita, kun eivät tiedä mitä muutakaan sanoisivat.  Tai jos se olikin vain joku kehu?  Tiedä häntä, mutta tuollaisia lausahduksia ei ehkä kannata ylianalysoida.   Monesti lihavat eivät myöskään hahmota omaa ylipainoaan.  Olen sen itse todennut, että kun itse on laiha, muut näyttävät lihavilta ja kun on itse lihava, sitä lihavuutta ei havannoi niin tarkkaan, normaalipainoiset näyttävä silloin ihan anorektisilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi