Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksityisetsivän kokemukset pettäjistä

Vierailija
31.07.2024 |

Pitääpä lukea tämä uusi kirja Dekkarivuodet Yksityisetsivänä seurantakeikat 1-15.

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000010593760.html

Yksityisetsivänä yli kymmenen vuotta toiminut Henry Aflecht oppi tunnistamaan pettäjien metkut vuosien varrella. Tietyt merkit toimia toistuivat parisuhteissa, joissa petettiin.

Aflechtin kokemusten mukaan miehet epäilevät puolisoitaan herkemmin, koska myös itse pettävät enemmän.

Kyllä se niin vaan on, että mies pettää useammin, Aflecht täräyttää oman mielipiteensä.

Kun on itse pettänyt, se johtaa helpommin epäilyksiin oman puolison tekemisistä, kokee Aflecht.

Näin oli ainakin näissä meidän toimeksiannoissamme. Tämä kävi ilmi, koska kysyimme aina syytä siihen, miksi luulee tulevansa petetyksi. Kun oli itse pelattu samoja pelejä, ne tunnistettiin myös toisen tekemänä.

Aflecht mainitsee esimerkkinä puhelimen pitämisen mukana myös wc:ssä ja suihkussa käydessä. Aina epäilyihin ei kuitenkaan ollut aihetta.

Joskus varsinkin naisilla oli puhtaat jauhot pussissa ja miehet epäilivät turhaan, koska omassa historiassa oli pettämistä. Sen pystyn sanomaan, että seuranta oli täysin turhaa lähinnä naisten kohdalla, kun taas miehiä epäiltäessä epäilyt osoittautuivat yleensä oikeiksi.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa pettäminen seksin suhteen on laillista, onko laillista kyylätä sitä? Olettaen ettei avioehdossa tai muussa sopimuksessa ole mainintaa seurauksista. Jälkeläisetkin voi dna-testata.  Moni ei näköjään pysty myöntämään selviä merkkejä itselleen.

Vierailija
22/22 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne yksityietsivien toimeksiannot ole pelkästään parisuhteiden pettämistapauksien paljastamista. Vaikka olisi kuinka hyvä ihmistuntemus, oikein paatunut psykopaatti narsisti lähipiirin hoveineen, voi saada yksityisetsivän toimimaan omien juoniensa mukaan. Viranomaisiahan nämä ihmiset vedättävät hyvin usein myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla