Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään, että kun katkaisin välit äitiini niin hän tulee kotiini sekoilemaan tms. Miten varautua siihen?

Vierailija
31.07.2024 |

Jos totta puhutaan, niin olisi pitänyt katkaista jo aiemmin mutta aina vain päätin yrittää olla hienotunteinen sekä sietää hänen vaihtuvia tunnetilojaan ja negatiivisuutta. 

Olen yrittänyt riittää hänelle mutta en koskaan sitten ole riittänyt enkä jaksa enää yrittää. 

Viimeisimmät kerrat on haukkunut minua monella tapaa tai aina saanut minulle jollain tapaa huonon fiiliksen. Eräs asia oli viimeinen tikki ja päätin, että nyt riittää. 

Hän on kyllä ollut myös ihana ja auttavainen välillä mutta oikeastaan olen jäänyt vain velkaa hänelle ja sillä tavalla yrittänyt kontrolloida. Nyt päätin, että maksan ihan konkreettisesti kaiken takaisin ja loppuu ne pulinat myös siihen. Meillä on ollut sovittuna aiemmin myös maksuaikataulu jota olen noudattanut mutta siitä huolimatta saattaa soittaa ja pyytää lisää ja lisää ja suuttuu jos en voi heti laittaa. Sanoin sitten että laitan heti kaikki ja loppuu siihen tuo painostus. Sitten alkoi selittelemään että ei nyt tarvitse oikeasti niinkään tehdä. 

No se siitä, hänellä on kuitenkin sellaisia piirteitä, että saattaa draamailla kunnolla jos kokee tulevansa hylätyksi. Nyt niin varmasti käy. 

On joskus soittanut esim minusta hätänumeroon kun en vastannut yöllä puhelimeen (nukuin) enkä ollut edes syytä huoleen antanut. On myös tullut useita kertoja ennen oveen taakse koputtelemaan kovalla vimmalla ja niin kauan että se avataan. Nämä yleensä jos meillä ollut riitaa. 

Kaikkea on sattunut ja hän yleensä vajoaa masennukseen ja marttyyrina sitten itkee ja tässä kohtaa yleensä olen tuntenut huonoa omaatuntoa ja selvitellyt välejä. 

En kuitenkaan oikeasti jaksaisi enää tätä. 

Miten varautua kaikkeen mitä voi tapahtua? Asun toisella paikkakunnalla mutta ei se häntä estä tulemasta tai vaihtoehtoisesti keksii jotain muuta draamaa. 

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei tiedä, milloin toinen kuolee. Eläkää sovussa siksi 

Vierailija
42/43 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivo pullaa pakkaseen ja varaudu keittämään äidillesi kahvit. Niin äitien kanssa toimitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kuulostaa mielenterveysongelmaiselle sekakäyttäjälle, ellei peräti narkkarille, jolle äiti (ja muut läheiset, jos niitä vielä on) on vuosien mittaan saanut toimia paloautona, pankkina, ambulanssina ja mitä vielä. Välillä kun asiat on vähän tolallaan, välit äitiin pannaan poikki, kunnes taas aamuyöllä äiti saa soiton, että pelastustoimiin pitäisi ryhtyä.

Kyllä siinä äiti kuin äiti lopulta sekoaa. Ei vain jaksa.

Häh? 

Olen kyllä ollut masentunut vuosia mutta en ole narkkari, sekakäyttäjä tai muutakaan. 

Aika kaukana olet nyt tästä arvauksestasi ylipäätään mutta en jaksa selittää tähän viestiin enempää  -ap

Älä välitä tuosta tyypistä. Hän on luonnehäiriöinen trolli, joka käy jokaisessa ketjussa haukkumassa ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän