Olen ollut pari vuotta poissa AV:lta. Kertoisko joku kuumimmat käänteet?
Ajattelin nyt loman lopussa rutinoitua arkeen, ja Aihe vapaa on aina mun arjessa tukenut niitä rutiineja.
Näinkin pitkän tauon jälkeen on kuitenki vaikea päästä sisälle skeneen, koska luettavaa on niin runsaasti.
Mitkä teidän mielestänne ovat olleet kahden viime vuoden (2022-2024) polttavimmat puheenaiheet?
Mitä olisi hyvä AV:sta tietää, kun nyt hyppää takaisin puikkoihin?
Kommentit (28)
Ammattivalittaja kirjoittaa silloin tällöin edelleen mutta ei käytä enää nimimerkkiä.
Mä rakastuin viime kesänä Boosteriin 😍🤩
Ennen en niin tykännyt siitä 😅
https://www.vauva.fi/keskustelu/5562001/uudet-ja-entiset-palstahullut?p…
Täällä hyvä kokoelma uusista palstahulluista joita bongata.
Vierailija kirjoitti:
Tänne on pesiytynyt äitiensä hellää kasvatusta vaille jääneet jonnet ylilaudalta. Palsta on pilalla ulisevien heikkolaatuisten, naisia pelkäävien miesten vuoksi. Käyn enää silloin tällöin katsomassa onko palsta palautunut lukukelvolliseksi. Ei ole, ja siksi poistunkin taas tästä hetimiten muualle.
Tämä. Ylilauta muuttui maksulliseksi, joten ne peräkammarijonnet joiden äiti ei antanut luottokorttia lainaan, siirtyivät tänne. Toivat mukanaan naisvihaa ja incel-aloituksia - esim. sellaisia missä naisia haukutaan ja raiskfantasioidaan, ja jos joku ketjuun sanoo että olette muuten incelit aika perseestä, häntä aletaan syytellä koulukiusaajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Käyn enää silloin tällöin katsomassa onko palsta palautunut lukukelvolliseksi. Ei ole, ja siksi poistunkin taas tästä hetimiten muualle.
Hyvä, että olit kuitenkin heti palstalla, kun ap laittoi aloituksensa.
Kiitän vastauksista tähänkin väliin.
Olen samalla yrittänyt vastata jo kahteen eri ketjuun, ja kummallakin kerralla seurasi ilmoitus: Valitsemaanne sivua ei voida näyttää.
Tämä ilmiö on siis ainakin pysynyt ennallaan.
Ap
No ei täällä mitään kuumia käänteitä ole ollut moneen vuoteen.