Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

haaveilen raskautumisesta ja kadehdin salaa ystäviäni, jotka ovat raskautuneet

Vierailija
05.02.2007 |

... vituttaa... mies vihdoin viimein näyttänyt hailaksati vihreää vauvahaaveille, mutta ei edelleenkään ole kiinnostunut sänkypuuhista. Lupailee usein, että tänään illalla varmasti, mutta illan tullen ei sitten haluakaan... nyt olis otollisin aika kuusta ja mieskin sen tietää. Olen yrittänyt painostaa, olla painostamatta, rohkaista, jutella asiasta.... mutta mikään ei tunnu auttavan...

Lähes seksitöntä elämää ollaan eletty jo jokunen vuosi, yhdessä 5,5 vuotta. Elämä muuten kohdallaan mutta vauva-asia hiertää välejä...

Mitä pitäisi tehdä, ettei pää hajoo ja voisin olla iloinen ystävien raskauksista?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei, niin ei siihen pitäisi pakottaa, tuo seksittömyys johtuu varmaan sitten ihan siitä. kannattaako tuollaiseen parisuhteeseen edes vauvaa tehdä ? kun vauva-arki koittaa niin mies saattaa kaataa kaiken sinun niskaasi jos ei lasta oikein alunperin halunnut.

Vierailija
2/3 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies sanoo haluavansa lapsen. Sanonut myös haluavansa, että saamme lapsen ennenkuin minä täytän 25, olen nyt 24. Mies on minua n.7 vuotta vanhempi. Seksitöntä aikaa ollut jo kauan ennen vauvahaaveiden alkua... Eli ei pitäisi vauvahaaveen olla syy haluttomuuteen!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaiseen luonteeseen olla kateellinen :) Miks teillä on ollut noin pitkään lähes seksitöntä elämää? Voin olla väärässäkin, mut olisko teil kuiteskin jotain ongelmia suhteessa? Ja tuosta miehen käytöksestä vois luulla, et ehkä hän ei niin lasta haluaiskaan....