:D HAAVEILIJAT VIIKKOON 6 :D
Kommentit (34)
Ja pakkanen sen kuin jatkuu. Mittari näyttää -23 astetta. Eilen aamulla oli -27. Mites muualla mittarit näyttää?
Kinttunen: Voi harmi, kun tuli nega!
Joanna: Mullakin on painonvartijoiden ohjeet " tuolla jossain" . Muutama vuosi sitten kävin Painonvartijoissa ja onnistuinkin pudottamaan 10 kiloa. Mutta siitä on jo aikaa ja kaikki on tullut takaisin korkojen kanssa. Raskauden aikana mulle tuli 14 kiloa. Lähtöpainossa oli jo mutama kilo liikaa, joten nyt tuota pudotettavaa olis sellanen 10-15 kiloa. Jokaisesta kilosta, jonka saisin pudotettua, olisin kyllä onnellinen. Tällä hetkellä tuntuu, et syömäni kilpirauhaslääkkeet ja kortisoni hidastavat painon pudotusta. (jaa... seli seli...) Pitäis vaan ottaa itseään niskasta kiinni ja aloittaa laskemaan noita pointseja, niin se on! Tsemppiä sulle, Joanna!!
Tässä kun oon sairiksella ollut jo pidempään, oon ehtinyt pohtia kaikennäköistä. Oon miettinyt, mikä olis hyvä aika raskautua, milloin olis LA jne. ja miten raskautuminen vaikuttais työhön... Jos pystyisin töihin palaamaan maaliskuussa ja tulisin sit raskaaks huhtikuussa, niin kauanko ehtisin olla töissä, tuliskohan taas paljon sairaspoissaoloja, kuten esikoista odottaessa. Ja hölmöintä on, että sitä kokee jotenkin huonoa omaa tuntoa sitten. Mitähän ne töissä sit aattelee... Oon kyllä vakuutellut itselleni, että nyt on aika antaa lasten tulla, töitä mä ehdin tehdä kyllä monta vuotta. Eikä mun perheen perustamishaaveet kuitenkaan työnantajalle kuulu. Mutta silti... Onko kukaan muu aatellu näin hulluja??
Esikoista odottaessa kärsin kovasta pahoinvoinnista ja väsymyksestä, joiden takia olin sitten saikullakin jonkin aikaa. Ja puolivälistä raskautta jouduinkin loppuajaksi saikulle supistelujen vuoksi. Oliskohan tokalla kierroksella samanlaista??
Nyt lopetan nää hullut höpinät ja lähden laittamaan auton lämmitykseen, jotta pääsen täydentämään jääkaappia.
Heipsan ja hyvää torstain jatkoa!
Sanjuska
Nyt mäkin olin laihtunut vahingossa 5 kg.. Et jos ne loputkin lähtis.. Siis loput 30 kg..
Kultani oli eilen ihana..
Ja lupasi tulla tänään vastaan, kun pääsen töistä.. No saa nähdä miten se kestää ensi viikolla, kun mä olen yövuoroissa ja nukun päivät..
Mutta nyt täytyy ruveta valmistautumaan töihin lähtöön..
KP
Olisko tuoreella rakkaudella osuutta painon putoamiseen? ;)
hmm... pitäisköhän rakastua uudelleen tuohon omaan mieheen...:)
Heips!
Neurologilla tuli käytyä, ihan symppis lääkäri, tutki huolellisesti ja teetti kaikkia hassuja testejä. Niistä ei käynyt ilmi mitään kummempaa. Kuvailemani oireet saattaisivat olla epileptisiä kohtauksia (suvussani ei ole yhtään epilepsiatapausta) tai paniikkihäiriöoireita... No joo, kummalta tuntuu, jos näin on. Nyt testataan lisää verikokeita ja sydänkäyriä ja jossain vaiheessa aivojen magneettikuvaus ja uni-EEG. Huh vaan.
Työpaikkalääkäri kyllä lohdutteli, että oireet voisivat viitata stressiin tai väsymykseen (mitä, minäkö muka väsynyt??). No töissä on ollut vähän hoppua ja poikakin on taas levottomampi ollut öisin, tosin isänsä hoitaa nykyään yöheräilyt, kun minä en aina edes herää...
No katsellaan ja ihmetellään. Josko se hierojakin toisi jotain apuja, jos niskat vaikka vaan oireilee.
Että sellaisia tännepäin. Vauvakuume vaan on ihan hirveä, ja nyt Topikin aloitti höpöttää, kun käänsimme istuimen naama menosuuntaan päin, että " vauva istuu toisin päin" ja näytti, että siihen vierelle mahtuisi kyllä vauvakin :) Mies siihen totesi, että älä sinäkin nyt aloita. Heh heh 2-1!!
Iloista loppuviikkoa!
Heips!
Mä oon käynyt kans aikoinaan uni-EEG:ssä ja magneettikuvissa toistuvien ja pitkäkestoisten migreenien vuoksi. Mun kummallakin vanhemmalla on migreeni ja isällä on ollut epilepsia tyylisiä kohtauksia, kuten myös mullakin. Eli aistit lopettaa toimintansa, tuntuu et taju lähtee, silmissä sumenee ja äänet alkaa kuulua kauemmalta. Uni-EEG on ihan kamala, piti valvoo päivä putkeen ennen ku sinne meni. Mä muistan, et mulla oli ollut just viikonloppu yötöitä ja maanantai aamuna oli tuo testi, joten kevyet 3 päivää mentiin parin tunnin unilla. :/ Ärsyttävintä oli se kun se hoitsu rapsutteli päänahkaa, et sai ne piuhat kiinni sillä suolasaviliuoksella. Koitappa siinä sit nukkua ku muutama kymmenen möykkyä kaivautuu päänahkaan. Uni tuli ku olin niin yliväsynyt. Sit kokeen lopuksi se hoitsu herätteli mut ja siihen tuotiin sellanen tosi kirkas lamppu, joka alko välkyttään valoa ja silmiä ei saanut räpsäyttää. Helpommin sanottu ku tehty. :) Magneettikuva taas on iisi, siinä ei tarvi muuta ku köllöttää siellä putkessa. :)
Mitä suunnitelmia teillä on viikonlopuksi?
Voivoivoi nyt taaaaaaaas. Tansem ja KP+muut, jotka täällä on pisimpään palstailleet, tietää varmasti miten mulla nämä viime kierrot on menneet. No tilanne on nyt se, et kp 39 menossa ja mitään, ei mitäääääääään tapahdu. Mähän testasin tän viikon tiistaina aconilla ja nega tuli, mut tätiä ei näy ja mitään turvotusta ja mahakipuakaan ei ole vielä ja ne on kyllä mulla suurimmat oireet aina ennen kuukautisia. Miten tämä voi olla tällaista?
Mitä ne on ne lääkkeet, joilla saa kierrot kuriin? Mun kai pitää käydä hommaan jotkut sellaiset. Ärsyttää ku menee lääkäriin niin ne aina tuputtaa mulle jotain pillereitä ja laastareita ja eivät usko kun sanon, etteivät ne sovi mulle, tulee niin paljon mielialan heilahteluja, et mun kans on ihan sietämätöntä elää. Nyt kun en käytä mitään hormonaalista ehkäisyä on paljon parempi olla. Jos nyt ei viikonlopun aikana ala kuukautiset mä raahaan itteni lääkäriin. Pitäs varmaan mennä melkein yksityiselle eikä tk:lle. Saa nähä kauanko maltan olla testaamatta. ;)
että minäkin kuulun tähän haaveilijoiden ryhmään.
Kultsin kanssa asia keskusteltu ja kesa näyttäis olla yrityksen aloittamis ajankohta :) Ensimmäisestä haaveilemme.
Ikää alkaa olla jo 30v.
Mukavaa perjantaita!
Miten lauantai sujuu? Tulkaahan ilmoitteleen kuulumiset.
Mä aattelin, et käyn tänään ostaan testin ja testaan huomenna, nyt menossa kp 40!!! :O Jepjep.
Hei
Oon ahkerasti haaveillut ja välillä ollut mukana juttelemassakin. Toista pienokaista odotan kovasti meille. Mies ei ehkä ole ihan niin innokas.. :(
Nyt on kuitenkin se tilanne, et tätiä ei ole kuulunut ja viikko on kohta jo takana. Toiveet on korkealla. Itse asiassa jouduin eilen olemaan pois töistä ku aamulla piti yrjötä muutaman kerran, mut se voi johtua mistä vain. :)
Esikoinen puhuu jo ihan koko ajan siitä, kuinka saa pikkuveljen ja et sen kans voi sitten ajella autoilla.. merkkejä siis on ilmassa monia!
Hauskaa helmikuuta kaikille ja tsemiä haaveiluun! Kyllä se tärppää joku iloinen päivä.
Mulla alko menkat ihan äsken..ei mitään oireiluita tai ennakkovaroituksia. Normaalisti mä oon ihan turvoksissa ja maha on kipiä, mut nyt ei mitään..ihme homma. Mut hyvä että alkoivat.. :) Ois ollut aika ikävä täällä yksin oottaa.
Nyt menee todella hyvin..
Ollaan todella hyvässä pisteessä kullan kanssa..
Mulla on jo ikävä kultaa vaikka lähti varmaan vasta pari tuntia sitten..
Täällä on tylsää ilman kultaa..
KP
Ukko tulee lomille 5 viikon päästä ja lomat kestää 2 viikkoa!! jeeeeeee!! :D
Olen ihan Painonvartijoiden pointseilla liikkeellä, ohjeet on kyllä muutaman vuoden takaa mutta päteehän ne edelleen. Olen myös koittanut välttää turhia hiilihydraattejakin mutta varsinainen karppaus ei kyllä mulle sovi. Todella tyytyväinen olen ollut tähän tulokseen ja putoaahan se näin aluksi kun on sellaset 25 kiloa ylimäärästä... :-)
Sen verran on tämä oma olotila alkanut rasittaa että tuli oikeasti sellanen tunne ettei lonkat ja alaselkä jaksa tätä ylimäärästä painoa enää kantaa. Ja kun haaveissa on vielä se kolmaskin muksu niin haluan ensin nää kilot kyllä pois, tokasta raskaudesta nämä jäi ja tais tulla vähän lisääkin .... = ) Kyllä se siitä kun vauhtiin pääsee, enää en voi luovuttaa kun olen jo 5 viikkoa kärvistellyt!