Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä alaa kannattaisi opiskella?

Vierailija
30.07.2024 |

Valmistuin viime vuonna lukiosta, toinen välivuosi alkamassa enkä edelleen tiedä mitä haluisin opiskella? Oon suht introvertti et mikään hirveän sosiaalinen ala ei kiinnosta. Myös työllistymisestä ois kiva vähän tietää ettei vuosia tulis opiskeltuu jotai alaa mis on lähes mahotonta löytää töitä.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäätkö siis itsenäisestä työstä? Oletko nyt tehnyt jotakin töitä? Kerro jotakin lisää itsestäsi, aloja on paljon. Ammattikouluun vai ammattikorkeaan?

Tykkään kyl mahollisimman itsenäisest työst. Tähän asti oon ollu töis vaan eri kaupois mikä on suht itsenäistä mut ei semmost mitä haluisin tehä viel joskus 30v+. Koulus kiinnosti eniten filsa, psykologia ja kielet mut en sit tiiä minkälaist työllistyminen on niil aloil (suht keskiverto opiskelija niin en tiiä oisko ees mitään mahiksii päästä opiskelee psykaa). Ja tällee lisäyksenä oon tähän asti käyny koulut ruotsiks. Voisin kyl opiskella suomeks mut vois varmaa olla vähän hankalaa tietyil aloil jos pitäs opetella kaikki perusjutut kokonaa uudestaa. Ja täs kohtaa amk/yliopisto kiinnostas enemmän kun amis.

ap

Hirveetä lukee tol

Mitä meinaat?:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla