Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joko olet kirjoittanut Kirkan muistokirjaan?

Vierailija
05.02.2007 |

Vai onko sekin haaskalla hyppimistä ;)?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä en sure muidenkaan minulle tuntemattomien ihmisten kuolemaa, miksi surisin julkkiksenkaan?

Kyllä minua surettaa paljon sinä päivänä kun suosikkiartistini kuolee (jos en itse ennen), koska musiikkinsa ollut minulle vuosikymmeniä tärkeä asia.

Vierailija
2/2 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuntenut kyseistä ihmistä, joten en hänen poismenoaan liiemmin surekaan. En ymmärrä sitä, miksi nykyään julkkisten kuolemista julistetaan heti jonkinsortin yleinen maansuru. Minä en sure muidenkaan minulle tuntemattomien ihmisten kuolemaa, miksi surisin julkkiksenkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla