Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Joko olet kirjoittanut Kirkan muistokirjaan?
Kommentit (2)
En tuntenut kyseistä ihmistä, joten en hänen poismenoaan liiemmin surekaan. En ymmärrä sitä, miksi nykyään julkkisten kuolemista julistetaan heti jonkinsortin yleinen maansuru. Minä en sure muidenkaan minulle tuntemattomien ihmisten kuolemaa, miksi surisin julkkiksenkaan?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Vierailija:
Kyllä minua surettaa paljon sinä päivänä kun suosikkiartistini kuolee (jos en itse ennen), koska musiikkinsa ollut minulle vuosikymmeniä tärkeä asia.