Kysely säästämisestä!
Hei!
Teen ammattikorkeakouluun tilastomatematiikan kurssille tutkimusta ja toivoisin, että ehtisit vastaamaan tähän. Kyse on lapsiperheiden rahankäytöstä ja säästämisestä. Kysely ei vie paljoa aikaa ja käsitellään ehdottoman luottamuksellisena.
Hieman itsestäni. Olen 24-vuotias aikuispuolen tradenomiopiskelija. Perheeseeni kuuluvat aviopuoliso, kohta 1-vuotias neitokainen ja kissa. Olen töistä hoitovapaalla, kunnes saan opinnot suoritettua.
Näillä sivuilla on tullut pyörittyä odotusajoista lähtien. Hyvä tukiryhmä, varsinkin näin esikoisen aikana, kun kaikki on uutta.
Toivotan kaikille hyvää lopputalvea! =) Nyt kun sitä luntakin vihdoin saatiin kunnolla...
https://lomake.tpu.fi/v2/lomakkeet/2854/lomake.html
Jaana
Kommentit (7)
Kiitoksia kaikille vastanneille. Kivasti niitä on tullutkin, mutta vielä kaivataan lisää.
Jaana
Vastauksia on tullut noin 100, mutta vielä tarvittaisiin lisää...
Vielä tämän päivän kiusaan teitä.. =) Toivoisin saavani mahdollisimman laajan materiaalin työhöni, joten odottelen vastauksianne.
Kiitokset kaikille jo osallistuneille!
Jaana
oletan että tarkoitit nettotuloja kysyttäessä tuloja? (näin ainakin vastasin)
Onnea opinnoille!!
Olisihan siihen kysymykseen voinut laittaa hieman tarkennusta. Täytyy muistaa se loppuraportissa. Kiitos palautteesta ja osallistumisesta!
Jaana
suljettu tämä kysely, kun minulle tulee tuolla osoitteella sisäänkirjautuminen?
Kysely oli avoinna reilut kolme päivää, ja vastauksia tuli sen verran, että se täytti mainiosti koulun vaatimukset.
Mutta kiitos mielenkiinnosta! =)
Jaana