*^*^*TOUKOTOUKKIEN MAANANTAI*^*^*
Kommentit (24)
eipä tullut kirjoiteltuu koko viikonloppuna, kun ei mitään kummaa ole tapahtunutkaan.
Eilen oltiin leffassa kattoo uusin vares ja voin suositella lämpimästi sitä kaikille jotka vähänkään tykkäävät suomalaisesta elokuvasta. Leffam kyytipoikana meni miehen kanssa 5,5l popcornia,2l limu ja makuunista 6 e karkkia:) Huh,jos ei toi näy puntarissa niin ihme on.
Liitoskivut isolla ÄLLÄLLÄ alkoivat lauantaina ja voihan hide, nousemaan ei pysty ilman kauheeta tuskaa naamalla,sen verran viiltää tonne alakertaan.
Ihan hullua, kaksosodotuksessa ei ollut tällästä ollenkaan,nyt on siis jo nyt:) Mä en varmaan kävele 3 kk kuluttua mihinkään...
Pahaaoloa on täälläkin ilmassa, on jo vaivannut useamman viikon,nyt vaan tuntuu että lisääntyy ja alkaa olemaan jokapäivästä...Miksköhän kaikki tuntuu olevan nyt niin vaikeeta..Taitaa olla iän tepposia:) nyt kun sitä on huimat 24v:)
Kätilöopistolla olin aamusella vauvan oletetun ison koon vuoks. Ultrassa sitten selvisi että ihan normaalin kokoinen 900-950g vauva siellä köllii. että sellaista 3,5 kiloa veikkas syntymäpainoks..Huh mikä helpotus,kun olen stressannut siitä että jos vauvasta tulee joku 5 kiloinen ja joutuu leikkaukseen jne...Mutta onneks kaikki hyvin.
Hetken jo mietin että kysyäkkö mitä merkkiä vauva on,mut sit en kysynytkään, kun mies ei haluu mistään hinnasta tietää niin en sit viittiny pilata toisen yllätystä..Tosin mies ei ollu mukana mut en varmaan olis kuitenkaan saanu pidettyä suutani kiinni:)
Lapsiluvusta vielä...Meille riittää nämä kolme, neljättä ei melkeen edes uskalla yrittääkään kun ei tiedä jos vaikka taas paukahtaa kaksoset:) No ei,mut tämän tulokkaan myötä luulen olevani jo ihan tyytyväinen.
ruuanlaittoon!!
martina 27+0
Taas alkoi uusi viikko!
Siirryin yöllä vierashuoneeseen nukkumaan, kun mies kuorsas enkä saanut sitä tönittyy hereille. Nukuinkin vallan mainiosti aina klo 9 asti. Mies itse valitteli, että oli herännyt kolmen maissa eikä ollut enää saanut unta.
Tälle päivälle ei oo luvassa mitään mullistavaa. Kauppaan pitäs raahautua jahka saan suihkussa käydyks. Tiitiäinen oli ollut hammaslääkärissä. Kattelin just kalenterista, että mulla on suuhygienistille aika rv:lla 32, taitaa joutua täti puhdistaan mun hampaita pystyasennossa. Tekee jo nyt sen verran ilkeetä selällään olo.
Oho, mies pääsi jo töistä. Oli saanut urakat tehtyä. Täytyy varmaan juoda sen seuraks kuppi kahvia. (heh, saakin lähteä mun kaa kaupungille...)
Hauskaa alkanutta viikkoa kaikille!
AE 25+2
Ajattelin teitä käydä morjenstamassa. Olin siis toukokuisissa viime syksynä, mutta raskaus osottautui tuulimunaksi.
Nyt odotan siis uudeleen ja viime torstaina kävimme ultrassa, jossa näkyi pieni ihmisenalku ja sillä hurjasti jyskyttävä sydän! Eli nyt kaikki hyvin.
Kaiholla katselen teidän raskauviikkoja ja mietin, että mullakin pitäisi jo olla... Mutta. Eipä se elämä mene aina kuten luulee. Ja ihan älyttömän onnellinen olen tästä uudesta raskaudesta, toivon, että pikkuinen pysyy matkassa ja kaikki menee hyvin.
Onnellista odotusta teille kaikille!
Tuutupii ja Pikkutyyppi rv 7+1
Pissaa piti kiikuttaa purkissa ja huomenna soittavat jos viljelyssä jotakin, painoa oli tullut yli kilo reilussa viikossa!!! Jepjep alkaa kotona oleskelu näkyä. Joudun nyt sitten minäkin sokerirasitukseen, iänpuolesta ja kun sf on yläkäyrillä. Sekin riippuu mittaajasta: terkka sai viikko sitten 24 ja nyt lääkäri 23. Perjantaina siis labraan. Onneksi kuitenkin vauva voi hyvin, se on tärkeintä. Vaikka eipä mullekaan pahaa tekis jos saisin alkaa nauttia hyvästä ja seesteisestä olosta...
Kävinpä sitten taas työkkäriin viemässä lisäselvitystä toimikunnalle keskeytyksen syystä ja sain kuulla, että loppujen kurssirahojen saanti venähtääkin aina sinne asti kunnes sairasloma lopullisesti loppuu, eli kun äippäloma alkaa. Selvä asia ja vielä vatkaavat. No saikkurahaa pitäs kelalta saada kuitenkin.
Viikko sitten vein äippärahapaperit, mutta eipä ole vielä päätöstä. Tulis piakkoin niin vois alkaa suunnitella vaunujen ostoa.
Tämmöstä marinaa ja murinaa taas, edelleenkin annoin miehelle myrskyvaroituksen.
rv 24+3
HEI!! ei mulla mitään ihmeellistä kyl ole,tulin kurkkaamaan muiden kuulumiset,mut laitanpa nyt jotakin itsekkin;) pojan sain nukkumaan tos 20minuuttia sitten...kovasti odottelen jo päiväkahviaikaa....runebergin torttu odottaa jääkaapissa:P eihän se ookkaan vasta kuin,öö apua NELJÄS torttu:D joo oon vissiin vähän herkutellut niitä etukäteen....viikonloppuna tuli 3syötyä...äh mua!!tätä menoa oon kohta pallo!!:)
TUUTUPII ihana lukea sun kuulumisia ja ONNEA paljon raskaudesta!!Toivottavasti kaikki menee tällä kertaa hyvin!! onhan tää aika tosiaan äkkiä mennyt...viikot vain menee ja menee:) ONNEA vielä paljon sulle!!
LAPSILUVUSTA jo kirjottelinkin eilen vai lauantaina?no kumminkin mutta kyllä mä oon taas miettinyt elämän epäreiluutta:( taas mitä ikäviä juttuja kuullut kohtukuolemista ja lapsensa menettäneistä niin ei kyllä kateeks käy ja iskee aina paniikki et voiko omalla kohdalla kaikki mennä hyvin! välillä tulee pelko pojanki puolesta et mitä jos sille jotain sattuu ja pitäis jokaisesta päivästä nauttia täysillä:D mä oon kyllä tyytyväinen jo tohon poikaan ja nyt tähän raskauteen joka tähän asti mennyt hyvin...toivon vain et menee hyvin loppuun asti ja ihanaa on jos meille vielä toinen lapsi tosiaan tulee:) ja sitten tulevaisuudesta kun ei tiedä,mutta kyllä mä oon miettinyt sellasta 4lasta:D hui... mut jos tämän toisen saan nyt kunnialla niin sitten myöhemmin vielä toiset 2..ehkä....:) heh mut iän puolesta mullakin ok...ehtii viel alle 3kymppisenä saamaan tai just siinä 3kympin tienoilla,riippuu montako vuotta täs " taukoilen" raskauden suhteen ja tottakai kaikki riippuu vieläkö raskaaksi sitten tulen?!sen näkee sitten,mutta tämäkin on oikein hyvä<3
nyt sähköpostia lukemaan ja jätän tilaa muillekkin tältä taas paisuneelta jaarittelulta;) mukavaa viikonalkua kaikille!!!
toymama 24+2
..maanantai on kyllä kiva päivä. Nyt, kun olen vaan kotona, olen huomannut, että lauantai ja sunnuntai ovat jokseenkin ärsyttäviä päiviä. Silloin ei saa mitään asioita hoidettua ja aina tuntuu, että jotain jää perjantaina kesken.
Tosin olen aina inhonnut viikonloppuja. Syy lienee siinä, että olen ravintola-alalla, mikä tarkoittaa, että viikonloppu on sitä viikon kiireisintä aikaa töissä. Juhlapyhät ovat myös tylsiä. Maanantai ja tiistai ovat oikeastaan lempipäiväni, ne ovat usein myös miehellä vapaat, joten ehdimme tehdä kaikenlaista.
Tänään illalla tuttavapariskunta tulee kylään. Meillä on sellainen tapa, että parin kuukauden välein istumme iltaa hyvän ruoan merkeissä. Arvomme aina ruoanlaittajaparin. Viimeksi tein ruokaa toisen pariskunnan miehen kanssa. Kyllä meitä nauratti, kun olimme kaupassa hakemassa tarvikkeita; olimme kuin vanha pariskunta, kun kinasimme vihanneshyllyillä hinnoista. Tänään arpa osui miehille, joten katsotaan, mitä saavat aikaan!
Tuutupiille onnea uudesta raskaudesta! Käythän aina välillä kertomassa, kuinka asiat etenevät.
Keijo.annikki puhui painon noususta. Olen itse joutunut taistelemaan saman asian kanssa. Ravintolahommissa olen tottunut siihen, että liikun paljon työssäni ja voin syödä aika vapaasti. Nyt, kun olen neljättä kuukautta kotona, saan katkerasti huomata, kuinka jokainen suklaapala takertuu vyötärölle. Langanlaiha en ole koskaan ollut eikä se ole tavoitekaan mutta nyt pitää ihan oikeasti miettiä, miten syö.
Oma napa voi mukavasti. Aamulla, kun heräsin, koko masu oli salaperäisesti siirtynyt oikealle puolelle. Kyllä nauratti, kun katselin isohkoa kohoumaa, jonka veikkasin takapuoleksi. Mieskin huomasi, että hyvä tuuleni on palannut nyt, kun liikehdintää tuntuu taas.
Iloista viikon alkua kaikille!
Jansku 26+2
Häät on vietetty ja häämatka tehty ja onpa vain ihanaa olla kotona!!!
Ei sitä arvaakkaan kuinka oma sänky voikin olla rakas..
En jaksa etsiä koko viikon juttuja tuolta, mutta kertokaahan jos oon missannut jotain tärkeää? :)
Kertoilen aluksi lyhyesti kaikesta...
Häät meni oikein hyvin..ressistä huolimatta:) Aamulla sain piilarin ruttuun silmääni ja itkin sitä hetken..luulin jo kaiken olevan pilalla:) Kampauksesta ja meikistä tuli kaunis..kun sain puvun päälleni sain lievän paniikkikohtauksen kun ei henki tuumannut kulkea:( kaasot sai mut rauhoitettua ja lopulta (tietenkin vähän myöhässä) kuvaajalle. Siellä odottikin maailman komein sulhanen ja itkuhan siinä tuli. Kuvaajalla sitä jotenkin rentoutui ja oli mukava lähteä kirkkoon..ei enää jännittänyt niin paljoa. Kirkossa meni kaikki ihanasti..ei tullut huono olo ja jaksoin seistä hyvin. Ensimmäistä virttä en tosin uskaltanut laulaa kun pelkäsin hapen loppuvan:) toinen meni jo kovaa veisaten:) Tilaisuus oli todella kaunis ja pappi puhui ihanasti.. onneksi koko tilaisuus on nauhalla niin saa kuunnella sen uudelleen! (ei haluttu videokuvausta joten sakastista nauhoitettiin cd:lle kirkon omilla laitteilla...vinkki vinkki!!!)
Hääjuhla meni myöskin ihanasti. Ulkona oli kamala myrsky joten ilotulitus jäi tulittamatta..mutta ei sekään haitannut kun muuten oli niin ihanaa. Tuntui kuin oltaisiin oltu jossain " kuplassa" kaiken myrskyn ympäröimänä..Olo oli kuin prinsessalla:) lumi oli huuruttanut ikkunatkin ihan umpeen..Harmitti tietysti kun ei ehtinyt jutella vieraiden kanssa niin paljoa kun olisi halunnut:( Kaikki tuntuivat viihtyvän ja oli elämäni ihanin päivä:D Siirryttiin hotelliin jo puoli yhdeksän aikaan nauttimaan toisistamme..oli ollut pitkä päivä.
Häämatka meni myöskin hyvin. Nähtiin varmasti kaikki Pariisin nähtävyydet. Ilma oli hyvä..+5-10 astetta. Pilvistä tosin muuten mutta lauantaina paistoi aurinko. Se virhe matkalla tehtiin, että ensimmäiset päivät mentiin kuin hullut turistirysästä toiseen ja keskiviikon jälkeen alkoi kroppa pettää. Alkoi huimaus ja kamala väsymys vaikka nukuttiin kymmenen tuntia yössä. torstaista asti sydän on hakannut yli 100 pulssilla ja yölläkään ei hellittänyt. Torstaina oksensin suurimman ruuhkan aikaan suurimman tavaratalon edessä roskikseen ja sain kamalan paniikkikohtauksen täpötäydessä metrossa. Perjantai-lauantai meni luultavasti pienessä kuumeessä ja Sunnuntaina eli eilen oksentaminen jatkui ja mikään ei pysynyt sisällä. Lentokoneessakin piti oksentaa..Vielä eilen pulssi veteli yli 90 mutta nyt kotona nukutun yön jälkeen on jo paljon parempi. Ihana matka oli ja paljon jäi mukavia muistoja, mutta ei näin raskaana olevan ihmisen kunnolla paljon suurkaupungeissa näköjään juosta. Mieskin oli loppuviikosta tosi huonossa kunnossa... Ei kuitenkaan jäänyt paha mieli, ja päästiinpä Nalle Puhinkin kanssa samaan kuvaan DisneyLandissa:) Saa näyttää vauvalle isompana, että tuolla olet äitin massussa NallePuhin kainalossa:)
Eli kaikki hyvin, stressi ohi ja kroppa lepotilaan!!! Onneksi tänään ei ollut koulua ja huomennakin vasta kahdeksi.
Massuun on koko viikon koko viikon kuulunut hyvää. Vähän pelkäsin miten tuo yliväsy vaikuttaa vauvaan, mutta potkinut on ainakin kovasti. Matkalla alkoi myös tulla esimaitoa tai jotain vastaavaa toisesta rinnasta...tuntuu oudolle:)
Pitää jättää palstatilaa muillekin. Tästä lähtien olenkin sitten vain ja ainoastaan kotona ja otan rauhallisesti! Palaillaan!
Mirage 26+2 jos oon laskuissa pysynyt mukana...
Tultiin pikkumiehen kanssa kerhosta ja syötiin nyt ukkeli nukahti pinnikseen :)
Viime yö meni vähän väliä heräillessä, pojalle kun on tulossa ainakin 6! hammasta yhtäaikaa...
Kohta kömmin itsekkin sängyn pohjalle :)
Mahaan ei kuulu uutta, kasvaa kohisten ja kutiaa jonkun verran.
Toymama puhui runebergintortuista, mä en niistä niin välitä, mutta ai että laskiaispullat ja ne kermamunkit!! :)
Tuutupiille super isot onnittelut vauvan alusta!! Kaikkea hyvää teille ja tulehan tosiaan aina välillä kertomaan kuulumisianne. Ja vielä lohdutuksen sananen; viikot menee alussa hitaasti, mutta np-ultran jälkeen aika on suorastaan lentänyt siivillä! Pian teilläkin on nyytti kainalossa :)
Uusimmassa vauva-lehdessä oli ihana idea äidille jonka tuore isä vois antaa synnärillä. Sormus johon kaiverrettu Äiti. Ihana, mä haluan tuollaisen :)
Täällä esiintynyt kanssa pahoinvointia, mutta se johtunee närästyksestä, yök :(
Kaikille oikein hyvää maanantaita, mä menen nyt sänkyyn.
OP, Käpy 26+6 ja " iivari" 1v5kk ( iso mies jo )
Ensiksi siitä eilisestä Apassionatasta..se oli kyllä huippu esitys, hummat oli liikuttavan ihania ja sielä oli se polven korkunen rasputin-poni. Meillä vaan oli kauheen korkeella paikat, aluks jopa vähän huippas sielä :) harmitti vähän kun ois ollu kivempi nähdä lähempää. Suosittelen kyllä kaikille eläinten ystäville mennä vaikka ens vuonna se katsomaan jos vaan suomeen taas tulee. Illalla olikin kivan turvonnu olo kun tuli syötyä lehtipihvi ranskalaisilla, popcornia, limsaa ja karkkia..maha oli siinä pisteessä, että hyvä kun ei räjähtäny!
Vauva piti taas sellaset jumppatuokiot mahassa tänään töissä, että nahka vaan veny suuntaan jos toiseen. Nyt on sitten onneks kolmen päivän vapaat, pääsee kunnolla lepään, tollaset yhden päivän vapaat kun ei paljo auta monen työpäivän välillä.
Poika on vielä tarhassa, saan hetken yksikseni täälä hengähtää (tosin alan varmaan siivoomaan kämppää)..eilen muuten kuulu rappukäytävään kummalista ääntä meiltä kotoo, kun avasin oven niin täälä mies imuroi..mikähän sitä vaivas :)
äite rv 26+6
Ihanaa, että häänne meni hyvin ja matkakin suurimmaksi osaksi! :)
OP
Ihanaa kuulla susta TUUTUPII ja varsinkin, että kaikki on hyvin! Aika menee loppujen lopuksi niin hurjan nopeasti, ettet huomaakaan kun sulla on jo nyytti sylissä:)
ÄITE82 onneksi et satuttanut itseäsi tai vauvaa. Mä kanssa tossa aamulla mietin, että pitäisikö hankkia kenkiin jotkut nastat tai vastaavat kun oli aika liukasta ja kengät eivät tunnu pitävän mitään.
JANSKUL hyvä, että vauveli taas liikkuu enemmän ja voit odottaa ainakin sen suhteen huolettomammalla mielellä (vaikka kun yksi huolenaihe väistyy, niin sitä usein sitten kyllä keksii jonkun toisen -näin ainakin itsellä).
TIITIÄISELLE mukavaa ultraa huomiselle, toivottavasti vauva suostuu näyttämään sukupuolensa ja pääset sitten ostelemaan muitakin kuin valkoisia vaatteita.
LAPSILUVUSTA oli ollut puhetta. Meillä perhe on nyt koossa, kun täytän jo 40v. heti kesäkuussa vauvan synnyttyä ja muutenkin. Itse asiassa kolmosen piti olla jo viimeinen, mutta sitten iski ihan armoton vauvakuume, eikä miestäkään ollut vaikea suostutella. En kyllä joskus nuorenpana olisi voinut kuvitellakaan itseäni neljän lapsen äitinä, mutta niin se vaan mieli muuttuu.
Kolmeplusyks ja 27+5
Onnittelut ihanista häistä ja häämatkasta!
Paljon oli juttua ja tuskin muistankaan kaikkea...
Kysyin JO eilen kummit vaaville, nähtiin ystäväpariskunnan kanssa ja en malttanut itseäni :)
molemmat suostuivat ja sain ystäväni lähes kyyneliin..
Nyt on iskiaskivut vaan pahentunu.. En tiedä auttaako lääkärille valitus asiasta? Parina iltana en oo pystyny oikein edes liikkumaan kun alaselkä-pakarat-reidet viiltäviä kipuja täynnä =/
ja kävelles saattaa vasenta puolta kylkee/liitoksia alkaa pistelee..
Lapsiluvusta, 2 saa nyt riittää.. Ehkä 3 sit kun elämään astelee mies jonka kans tehdä ja elää perheenä. Mutta luulenpa että sektion takia en 3 enempää halua.
Tuutupiille onnea sykkeestä! Toivottavasti nyt menee kaikki hyvin.
Huomenna keskusteluaika perheneuvolaan, hieman jännittää minkälainen ihminen siel on vastas, pystynkö puhuu vai lyökö lukkoon..
Aurinkoista maanantain jatkoa!
Rv 25+6
kun oon kuullut rasituksen tulokset iltapäivällä, mutta ajattelin jo tänään jotain vastailla.
Rasitus on siis huomenaamulla klo 7.30. Ukolle jo laitoin puhelimeen hälytykset valmiiksi, että muistaa laittaa pojat kouluun ja eskariin ajoissa, kun en ehdi siihen mennessä takaisin enkä kumminkaan viitsi joka välissä soitella: joko se heräs, lähtikö jo? Lääkärissäkin pitää vielä tänään käydä tytön kanssa. Tarkistetaan korvat taas ja toivotaan, että sais yskään jotain lääkettä, kun tuntuu yöt menevän lähestulkoon yskimiseksi. Mä olin aamulla ihan takussa, kun piti herättää poikaa.
Lapsiluvusta on kyselty... Mä oon aina ajatellut, että 2, 4 tai 6 on mun luku. Ja kahden jälkeen ajattelin, että se 4 olis hyvä luku, mutta jostain syystä se 6 ei tunnu nyt yhtään hullummalta... 40 on vielä muutama vuosi, joka on mun ' takaraja' , joten se ei ole esteenä, mutta taitaa tila loppua talosta... Ja isäntää pitää varmaan suostutella vähän. :) Mutta ei luvata eikä kielletä. ;D
Mirage tais olla palannut takaisin koto-Suomeen, ONNEA häitten johdosta! Ja jotakuta muutakin sai onnitella, mutta se dementia iski jälleen, kun en paperille laittanut... Joten paras kai lopettaa.
Hyvää viikkoa kaikille!
Äippä rv 26+1
Tuutupiille hirmusen isot onnittelut ihanista ultranäkymistä! <3
Pidähän meidät ajan tasalla. Toivotaan, että kaikki menee hienosti ja voit hyvin!
Mirage84: Ihanan kuuloset häät ja varmasti mukava matkakin!! :) Nyt vaan lepäilet reilusti. Oih.. oon niiiin kade.. ;)
Nyt taikomaan välipalaa ja sitten raahautumaan kauppaan..
Otettiinkin tossa päikkärit, myös minä ja mies. Ja ukko karkas töihin. :(
T:tiitiäinen, poika2v 1kk ja Oiva rv 23+6
Oli vielä pakko palata asiaan, kun on kivasti tullut pinoa tälle päivälle.
Mirage84 tervetuloa takaisin häämatkalta ja onnittelut vielä rouvalle:) Nyt voitkin sitten hyvällä omallatunnolla hengähtää. Teidän häät kuullosti oikeen kivalta juhlalta!
Tuutupiille paljon onnea odotukseen, toivottavasti kaikki menee hyvin!
Nyt kun saman päivän pinossa on mainittu ainakin Runebergin tortut ja laskiaispullat, niin arvatkaa vaan tekeekö niitä mieli!? Muutenkin noi laivatuliaiset maistuneet tänään..
Tossa hieman ehostin kasvojani ja huomasin saaneeni poskiin pisamia(!) hassua. Johtuneeko raskaudesta? Sen verran palaan vielä kummiasioihin, että mun sisko olikin päättänyt erota kirkosta, joten ei siitä sitten tuukkaan virallista kummia. Mut ei se mitään, on noita muitakin ehdokkaita esikoiselle.
Nyt on sellanen olo, että aika junnaa paikallaan. Tällä viikolla ei oo mitään vauvaan liittyvää neuvolaa tvs., jotka rytmittäis odotusta. Ens viikolla onkin sitten perhevalmennusta ja sokerirasitusta ja sitä seuraavalla viikolla neuvolaa ja toisen kerran valmennusta. Vaiks välillä on sellanen olo, että olen jo näin pitkällä niin tänään oon kyllä ihan fiiliksellä " vasta 25 ja risat" :)
Ensiksikin TUUTUPII onnea uudesta raskaudesta! Käy vaan täällä kurkkimassa välillä, on ihana kuulla että vastoinkäymisistä huolimatta sulle tapahtui jotain noin ihanaa:)
Miragen häät kuulosti tosi mahtavilta, vaikka häämatka olikin osin mennyt huonolla ololla. Mäkin huomasin että esim laivareissut ei sovi kyllä mulle kun oon raskaana, oli niin huono olo koko reissun (oltiin 2 yötä) vaikka pojalla oli sitäkin kivempaa!
Joku (anteeks en muista kuka) mainitsi tuttavapariskunnan kanssa treffaamisesta, meillä on kanssa tapana mun siskon ja miehen kanssa pitää parin kuun välein illanistujaisia, just viimeks lauantaina oltiin niillä ja oli niiden vuoro tehdä meille sapuskat. Ja olikin tosi maittavaa! Meillä on aina siskon kanssa hirveesti juteltavaa, kun meillä on sattunut niin hyvä tuuri että saatiin samaan aikaan esikoispojat ja nyt ollaan samaan aikaan taas raskaana ja molemmille tytöt tulossa! Nytkin viimeks lauantaina muisteltiin esikoisten syntymiä, nekin oli niin erilaiset kun mun tuli sektiolla ja siskolla imukupilla!
Nyt syömään riisipuuroa!
t:minnis80 rv 23+?
Miragelle oikein paljon onnea! Eilen just kehuin hyvää oloa ja tänään aamulla kun olin ollu hetken hereillä niin alko jotenkin outo päänsärky ja vähän huippas. Soitin neuvolaan päivällä ja terkka vaan sano että verenpaineet voi heitellä ja käski syödä Panadolia. Nyt on vähän parempi olo mutta päänsärky tuntuu edelleen tossa päälaella. Tuli päivällä nukuttua parin tunnin päiväunetkin vaikka en yleensä nuku päivällä.
Nyt täytyy lähteä pojan kanssa pelaamaan.
Pikahvi rv 26+0
Kaikki ok, pari reiän alkua hampaiden väleissä.. makeaa kuulemma pitäisi välttää. :D Apua! Nyt ollaan sit miehen kanssa tasoissa.. oon kiusannu ennen, että mulla " paremmat" hampaat, kun ei edes reiän alkuja koskaan ollut. ;)
Ukot tuli alhaalla vastaan, kun kotiuduin hamppilääkäristä.. lähtivät puistossa käymään. Nyt on (TAAS :D) karjalanpaisti uunissa ja potut varmaan ihan justiinsa siinä pisteessä että muussia pitäis mennä tekee.
Karjalanpaistia on nykyään joka 2. tai viim. 3. viikko.. :) Se vaan on niiin hyvää!
Lapsiluvusta on ollut puhetta.. Hmm.. meillä olisi toiveissa " iltatähti" vielä sitten joskus, kun ei tarvii kituuttaa minimi äippärahalla. Kyllähän näinkin pärjää.. mutta.. Ja meille " iltatähti" olis ajankohtanen joskus kun oon opiskellu itteni lähihoitajaks (2,5v) ja ollut tarpeeks töissä.. eli ikää olis kumminkin alle 30v. :) Siis tietty jos luoja suo! Toisaalta tämä kaksikin voisi olla aika sopiva...
Huomenna kauan odotettu 4d-ultra!! Onneks on heti aamulla.. 8.45. Pojan kummisetä tulee tänne poikaa viihdyttämään ja päästään miehen kanssa ihan rauhassa menemään. :) Tosi epätodellinen olo sen suhteen, että saadaan ehkä tietää sukupuoli.. <3
Vaatetta tuli taas eilen ostettua (valkosia) vaikka kuinka olen koittanut sinnitellä tiistain yli. :D Pakko oli ostaa, kun kirpparilta niin halvalla löysi.
Noniin.. ja nyt muussia tekemään! :)
Ihanaa viikon alkua kaikille.
t:tiitiäinen, poika 2v1kk ja Oiva rv 23+6