Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon seksinhimo, mitä tehdä

Vierailija
29.07.2024 |

Mitä pitäis tehdä ku vaimo haluaa seksiä liian usein eikä ymmärrä etten jaksa? Vaimo kyl jaksaa tehdä sen eteen töitä et seisois mut kun koko ajan kiehnää ja haluu ja itellä halut aikalailla nollissa. Pitäiskö tyydyttää naista vai antaa sen ite hoitaa itsensä? En tykkää antaa suuseksiä enkä jaksaisi räplätäkään koko aikaa. Vaimo kyl ottaa suihin ja sit kitisee jos ei ite saa kans. Ollaan oltu pitkään yhdessä et vähän ikävää jos tän takia tulee ero. Mulle riittäisi kerran kuussa , mut vaimo kuulemma tarttis tyydyttää vähintään kerta viikossa et ois edes vähän tyytyväinen... 

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvälle provolle 5/5 😃

Vierailija
82/84 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko vaimo ottanut huomioon sinun tarpeesi miehenä? Hierooko esimerkiksi ja laittaa illallisen ennen kuin alkaa vonkaamaan? Onko sinulla omia harrastuksia ja osteleeko vaimosi sinulle usein lahjoj  pitääkseen kipinää elossa?

Tosi junttimaista vain alkaa kiehnäämään kuin jotain seksiobjektia. Jos nainen ei siivoa taloa, tankkaa autoa, laita itsetehtyä illallista ja tarjoile viskipaukkuja hieronnan kera, niin kukaan mies ei kyllä sormia napsauttamalla vain syty naisen alkukantaisille himoille. Miehen halua täytyy vaalia ja rakentaa pitkin viikkoa kuin haurasta korttitaloa.

Tämän parodian perusteella voisi päätellä, että jotkut ilmeisesti ymmärtävät naisen halun herättämisen naisen kehittämänä temppuratana, jossa miehen tulee hyppiä erilaisten renkaiden läpi, että lopulta saa palkinnoksi seksiä.

Se on kyllä väärinymmärrys. Ehkä myös tahallinen.

Miehen pitää luopua siitä asenteesta, että nainen on kotona työnjohtaja, jonka mielihaluja sopivasti tyydyttämällä irtoaa seksiä. Tuodaan vähän kukkia ja lahjoja, täytetään tiskikonetta. Muuten ollaan kuin ellun kanat. Ehei.

Ottakaa hyvät miehet sellainen asenne, että olette itse työnjohtajia. Mietitte, mitä pitäisi korjata, mistä huolehtia, ja hoidatte sen. Hoidatte sen! Sen lisäksi ei tarvitse kuin vähän taputella rouvaa takamukselle ja ottaa kainaloon, niin kyllä alkaa hyrinä kuulua.

Eikä kaikkea tarvitse tehdä itse. Kyllä mies voi kutsua paikalle remonttimiehet, jos ei itse ehdi tai osaa. Nainen on ihan yhtä tyytyväinen.

Tämä on osin totta. Jos mies pitää naista itsestäänselvyytenä ja panoreikänä, naisen haku ottaa helposti osumaa. Sama, jos mies otetaan itsestäänselvyytenä ja laskujen maksajana. Se parisuhde kun on kahden kauppa, ja myös naisen tulee tehdä töitä suhteen eteen, jos haluaa sen jatkuvan.

Eikä tarvitse senkin sika!

T. Feministi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
84/84 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni 46 v on kyltymätön naimisen suhteen on jatkuvasti kullinpuutteessa niinpä tein niinettä järjestin hänelle tuttuja miehiä naimaan vaimoani joten nyt on hieman rauhoittunut kun on saanut aina välillä kunnolla kullia . Miehiä on minun lisäkseni neljä ja aina välillä kokoonnumme kaikki ja vuoronperää vaimoni saa meiltä

Kullia ja sen jälkeen on oikein tyytyväinen . Kyllä kannatti hommata vaimolle vierasta kullia sillä hän on aina kun on saanut kunnolla kullia iloisella päällä useita päiviä ja tekee minulle kaikkia palveluksia .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi