Miksi keski-ikäisten pitää jakaa pussailukuvia uudessa parisuhteessa?
Kertokaa mikä tämän pointti on? Luuletteko olevannne onnellisempia kuin muut? Huono itsetunto jota pitää pönkittää noin idioottimaisella tavalla?
Kommentit (32)
Mulla ei ole uutta suhdetta, mutta saman miehen kanssa ollaan oltu 25 vuotta yhdessä ja aviossa. Tavattiin toisemme yli kolmekymppisinä ja kummallakaan ei ollut entuudestaan lapsia tai rikkoutunutta avioliittoa takana. Toki kummallakin oli ehtinyt olla useita seurustelusuhteita ennen meidän tapaamistamme. Nyt on kaksi yhteistä jo aikuistunutta lasta sekä paljon yhteistä aikaa ihan keskenämme.
Mutta uskokaa tai älkää, meillä menee tosi hyvin ja ollaan onnellisia yhdessä. Mies jaksaa rakastaa ja näyttää rakkauttaan minulle sanoin ja teoin. Suorastaan hävettää, että meillä on nykyään uusi teinivaihe liitossamme ja mies pörrää kimpussani jatkuvasti.
En ole meistä paljoa yhteistä materiaalia esim. facessa julkaissut, mutta se vähä mitä olen julkaissut on ollut sellaista, että haluan näyttä, että mieheni on minulle rakas ja arvostan häntä yli kaiken, ei kuitenkaan mitään kuhertelu tai pussailu päivityksiä. Anteeksi jos se ärsyttää teitä. Mutta eikö se niin ole, että suu puhuu sydämen kyllyydestä.
Mikä on se ikäraja milloin ihmisten pitää poistua suomesta teidän keskenkasvuinen teinien mielestä kun selvästikin sinne ei saisi laittaa mitään kun te ahdistutte
Vierailija kirjoitti:
Mitä lie esiteinimäistä nokittelua eksälle.
Miksi ex kyttää entisen puolison somea? Pikkasen lapsellista.
Onko aloittajalle jäänyt jotain hampaankoloon erosta? Et kestä nähdä exää onnellisena?
Hanki sinäkin uusi hoito niin ei tarvitse kärsiä.
Toiset jakavat murheensa Vauva-palstalla, toiset onnensa Instagramissa.
Miksi pussailu on sun mielestä idioottimaista?
Sinuakaan ei olisi jos äitisi ja isäsi eivät olisi pussailleet, toivottavasti pussailevat edelleenkin sinun mielipiteistäsi huolimatta. :)
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole uutta suhdetta, mutta saman miehen kanssa ollaan oltu 25 vuotta yhdessä ja aviossa. Tavattiin toisemme yli kolmekymppisinä ja kummallakaan ei ollut entuudestaan lapsia tai rikkoutunutta avioliittoa takana. Toki kummallakin oli ehtinyt olla useita seurustelusuhteita ennen meidän tapaamistamme. Nyt on kaksi yhteistä jo aikuistunutta lasta sekä paljon yhteistä aikaa ihan keskenämme.
Mutta uskokaa tai älkää, meillä menee tosi hyvin ja ollaan onnellisia yhdessä. Mies jaksaa rakastaa ja näyttää rakkauttaan minulle sanoin ja teoin. Suorastaan hävettää, että meillä on nykyään uusi teinivaihe liitossamme ja mies pörrää kimpussani jatkuvasti.
En ole meistä paljoa yhteistä materiaalia esim. facessa julkaissut, mutta se vähä mitä olen julkaissut on ollut sellaista, että haluan näyttä, että mieheni on minulle rakas ja arvostan häntä yli kaiken, ei kuitenkaan mitään kuhertelu tai pussailu päivityksiä. Antee
Ainoastaan aloittajaa ärsyttää. Hän on elänyt pitkään puutteessa kun oma eukko ei puhu eikä pussaa.
Vierailija kirjoitti:
Sinuakaan ei olisi jos äitisi ja isäsi eivät olisi pussailleet, toivottavasti pussailevat edelleenkin sinun mielipiteistäsi huolimatta. :)
Älä kovin hämmenny, mutta ketään ei ole pussailemalla saatu alulle. En tohdi nyt enempää kertoa yhdellä kertaa, sulattele tätä tietoa hetken aikaa. Kysy sitten lisää kun olet valmis kuulemaan lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä kovin hämmenny, mutta ketään ei ole pussailemalla saatu alulle. En tohdi nyt enempää kertoa yhdellä kertaa, sulattele tätä tietoa hetken aikaa. Kysy sitten lisää kun olet valmis kuulemaan lisää.
:D kai sun vanhemmat silti vielä pussailee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa ensin kuitenkin hellästi pussataan, ettei suoraan riisuta housuja pois. Toivottavasti myös vanhempasi tykkäsivät hellyydestä.
Varmaan siksi että ap:n kaltaisille kurtturuusuille tulisi paha mieli?
Toisten onni voi olla katkeraa ja kitkerää katsottavaa.
Antaa rakkauden näkyä, hellyyttä ja romantiikkaa on tässä maailmassa liian vähän. Minusta suloista, oli sitten 18- tai 80-vuotiaita tai jotain siltä väliltä.
Kadullakin kun näkee käsi kädessä kulkevia ja suukottelevia pareja, se on ihanaa.
Toki heitä kadehdinkin, koska oma miesystävä ei tykkää osoittaa hellyyttä tai koskettaa...