Meneekö jo liian pitkälle kun saunassa ei saa katsoa
Kysymys tulikin jo otsikossa. Olemme yli viisikymppisiä vaimoni kanssa ja minä olen aktiivisempi ja puutteessa, kun taas vaimoani ei kiinnosta kuin noin kerran kuussa. Tänä kesänä voi seksikerrat laskea yhden sormin. Hän on hyvän näköinen ja haluttava ja koen loukkaavana että katsoninenkin on kiellettyä :( ukkomies
Kommentit (7)
Hänellä taitaa olla joku toinen. Jos suhde on kuollut, ei silti ole tarvetta peitellä itseään.
Onko muita muutoksia käytöksessä?
Vilkaisepa välillä itseäsi peilistä ja ihmettele sitten miksi vaimoa ei kiinnosta!
Vierailija kirjoitti:
Vilkaisepa välillä itseäsi peilistä ja ihmettele sitten miksi vaimoa ei kiinnosta!
Höpöhöpö, keski-ikäistä naista ei voi miehen ulkonäkö kiinnostaa - parempi että katsoo itse peiliin.
Ap laittaa nyt eukon ulkoruokintaan ja ostaa nuorta vartta kerran kuussa - säästätkin. Uutta akkaa ei kannata enää vastuksille ottaa
Sama täällä. Ikää vaan vähemmän. Stoppi kaikkeen seksuaalisuuteen. Jopa jutut loppuneet. Sama seksimäärä. Kerran kuussa vonkaamalla. Omaa kivaa kyllä tekee
Vaihdevuodet= seksi loppuu, ja jos vaimolta kysytään, niin miehenkin tulisi tällöin lopettaa haluaminen. Yhtä harvinaista kuin spagetin syönti Italiassa.
Vaimo ei ole selvästikään enää kiinnostunut sinusta. Laita vaihtoon.