Sain jo seksiä tarpeeksi. Miksi haluaisin enää parisuhteeseen?
Kommentit (23)
Jos haluat vaan seksiä niin ei kannatakaan. Prostituoidut ja myöhemmässä vaiheessa ammattiapu seksiaddiktioon
Seksi on niin kuin syöminen. Sitä pitää saada.
Siinähän elelet yksin. Yksinäisyys on helppo saavuttaa mutta kanna sitä toki ylpeydellä.
Mielesi voi muuttua tämän asian suhteen tunnissa jos olet terve yksilö.
Vierailija kirjoitti:
Seksiä ei voi ikinä saada tarpeeksi.
Ihan mielenkiintoinen näkökulma. Pahaa pelkään, että en oikein enää innostu niin, että haluaisin jonkun tytön/naisen kaveriksi, koska en jaksa enää nähdä vaivaa, joka kului etsimiseen ja tutustumiseen. Jospa vain mielikuvitus riittää ja se mitä ei oikeasti ole tarjolla.
Itsellä parisuhteessa paljon muutakin mielekästä, outoa jos vain seksi ollut AP:lle tärkeää...
Kuka sua sitten pakottaa parisuhteeseen jos sua ei kerran kiinnosta?
Minä pidän siitä, että minulla on elämässäni kumppani, ystävä, oma läheinen. Joku, jonka kanssa vanhetaan yhdessä.
Tietän tunteen osittain. Nelikymppisenä miehenä musta alkoi tuntua vahvasti, että olen saanut nyt vuosikymmenet sitä perusseksiä, eli lähetyssaarnaajaa ja doggy styleä ihan riitämiin saakka. Että ei vaan oikein jaksa enää. Mutta sitten pitää kaivaa fetissikirja esille ja alkaa katsomaan mikä toimisi. Aikuisviihde auttaa löytämään ja sori että sanon nyt suoraan, mutta kun koitat masturboida eri asioille, niin pikku hiljaa alkaa hiffaamaan että mikä voisi toimia. Ne mitkä oli ensin ehkä että ei ainakaan tuo, mutta sitten vain katsoo niitä videoita ja kuvia enemmän ja enemmän, niin löytää sen punaisen langan että mistä tässä on kyse. Sen jälkeen seksielämä ei taas enää ole tylsää. Fetissiseksi on parasta ikinä ja sitä haluaa olla parisuhteessa ja tehdä niitä juttuja.
Sori jos olin nyt vähän raatorehellisen suora sanoissani.
Vierailija kirjoitti:
Siksi ei pidäkään lisääntyä. Kukaan ei halua jakaa asuntoa parittelijoiden kanssa.
Olet haluton. Sun ei kannata olla parisuhteessa.
On jokseenkin nurinkurista haluta parisuhdetta, kun yleensä se menee niin että tapaa ihmisen jonka haluaa sisällyttää elämäänsä ja parisuhde tulee kylkiäisenä.
Jos tällaista ihmistä ei ole tavannut tai sitten ei muuten vaan kiinnosta seurustella, niin luonnollisesti ei ole parisuhdettakaan. Tai ainakaan hyvää parisuhdetta.
" koska en jaksa enää nähdä vaivaa, joka kului etsimiseen ja tutustumiseen."
Mitä ihmeen vaivaa ja aikaa? Minä ainakin vain vastasin vaimon kysymykseen katseeni jälkeen, "mitä sä haluut"? Vastasin, että naimisiin sun kanssa ja nyt ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä parisuhteessa paljon muutakin mielekästä, outoa jos vain seksi ollut AP:lle tärkeää...
Niin seksi siis vain yksi juttu. Toki muutakin tärkeää on mitä voi yhdessä parisuhteessa tehdä, mutta voi olla, että sain jo siitäkin tarpeeksi. Mitäs sitten? Voi miestenkin kanssa laittaa ruokaa, siivota, shoppailla, liikkua... ja vaikka mitä muuta?
No perusta sitten seksitön avioliitto toisen kyllikseen fyysisyyttä saaneen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Niin seksi siis vain yksi juttu. Toki muutakin tärkeää on mitä voi yhdessä parisuhteessa tehdä, mutta voi olla, että sain jo siitäkin tarpeeksi. Mitäs sitten? Voi miestenkin kanssa laittaa ruokaa, siivota, shoppailla, liikkua... ja vaikka mitä muuta?
Seksi kuuluu parisuhteeseen. Jos mieskään ei halua seksiä niin ok.
Vierailija kirjoitti:
Mielesi voi muuttua tämän asian suhteen tunnissa jos olet terve yksilö.
ei terveet muuta mieltään tunnin välein
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat vaan seksiä niin ei kannatakaan. Prostituoidut ja myöhemmässä vaiheessa ammattiapu seksiaddiktioon
Tämä saattaa ehkä olla totta.
Vierailija kirjoitti:
Tietän tunteen osittain. Nelikymppisenä miehenä musta alkoi tuntua vahvasti, että olen saanut nyt vuosikymmenet sitä perusseksiä, eli lähetyssaarnaajaa ja doggy styleä ihan riitämiin saakka. Että ei vaan oikein jaksa enää. Mutta sitten pitää kaivaa fetissikirja esille ja alkaa katsomaan mikä toimisi. Aikuisviihde auttaa löytämään ja sori että sanon nyt suoraan, mutta kun koitat masturboida eri asioille, niin pikku hiljaa alkaa hiffaamaan että mikä voisi toimia. Ne mitkä oli ensin ehkä että ei ainakaan tuo, mutta sitten vain katsoo niitä videoita ja kuvia enemmän ja enemmän, niin löytää sen punaisen langan että mistä tässä on kyse. Sen jälkeen seksielämä ei taas enää ole tylsää. Fetissiseksi on parasta ikinä ja sitä haluaa olla parisuhteessa ja tehdä niitä juttuja.
Sori jos olin nyt vähän raatorehellisen suora sanoissani.
Mielikuvituksen ja tunteen puutetta, jos tarvitaan fetissejä.