Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko seksikäs nainen uhka muille naisille?

Vierailija
29.07.2024 |

Jos nainen on viehättävä ja kerää miesten huomion? 

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietysti! Mutta myös mahdollisuus jollekin osaavalle miehelle!

Vierailija
2/50 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkäämpi nainen  on uhka lihavammalle naiselle. Kauniimpi nainen on uhka rumemmalle naiselle. Nuorempi nainen on uhka wanhemmalle naiselle.  ( ).

Vierailija
4/50 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole. 

Vierailija
5/50 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, (female intrasexual competition) naisten keskinäinen taistelu: https://en.wikipedia.org/wiki/Female_intrasexual_competition

Vierailija
6/50 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, (female intrasexual competition) naisten keskinäinen taistelu: https://en.wikipedia.org/wiki/Female_intrasexual_competition

Taitaa liittyä muiden maiden kulttuureihin. 

Vierailija
7/50 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei käyttäydy uhkaavasti, niin miksi olisi?

Vierailija
8/50 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikäs nainen on uhka 👵🏻femakoille ja velavanhapiioille!

Vierailija
9/50 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi on liian tavallinen ja tasa-arvoinen tuohon. 

Vierailija
10/50 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
11/50 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Intraseksuaalinen kilpailu/taistelu ei ole kulttuurisidonnininen eikä tapasidonnainen, se on naiseuden kovaa ydintä. Se aiheuttaa naisilla mm. kaiken ehostamisen, meikkaamisen, ja kehonmuokkauksen.

Vierailija
12/50 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva, että kaikki naiset olisivat seksikkäitä. Tällä tavalla myöskään kenenkään naisen seksikkyys ei olisi kuviteltu uhka toiselle.

Vierailija
13/50 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Intraseksuaalinen kilpailu/taistelu ei ole kulttuurisidonnininen eikä tapasidonnainen, se on naiseuden kovaa ydintä. Se aiheuttaa naisilla mm. kaiken ehostamisen, meikkaamisen, ja kehonmuokkauksen.

Oletko itse nainen? Minä olen. Siksi voin sanoa: höpö höpö.

Vierailija
14/50 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi tarkentaa sitä, että millä tavalla uhka? Ei se ainakaan itseltäni ole mitenkään pois, että lähes kaikki ystäväni saavat enemmän huomiota, kuin minä itse. Olen kuitenkin onnellisesti naimisissa, enkä tarvitse muilta miehiltä huomiota.

Naisetkaan ei ole mikään tasapäinen massa, jotka kaikki haluavat täsmälleen samoja asioita. Jotkut haluavat huomiota, jotkut tarvitsevat sitä, toisia ei kiinnosta ja toiset ahdistuvat. Tai mitä muuta tahansa.

N40

Vierailija
15/50 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin FB:n sinkkupalstalla ikäryhmässä 35-55 v sinkut. Sinne postasi kuvan lihava nainen salilta ja hän sai paljon positiivista ja kannustavaa huomiota. Oli voimaantunut, ahkera, itsevarma ja kehopositiivinen ja muutoinkin upea. 

Seuraavana päivänä samanlaisen salipostauksen lähetti, sporttinen, timmi ja isotissinen nainen. Oli huomiohuo***ra, tyrkky pyhjäpää ja typerä blondi. Yksikään vihaposti ei tullut miehiltä. 

samoin Instassa seksikkäät ja kauniit naiset saa toisilta naisilta vihapostia kun samaan aikaan miehet kuolaa. Näin on aina ollut ja tulee olemaan 

Vierailija
16/50 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi? Suurin osa naisista toivoo että saa olla ihan rauhassa itsekseen, ilman tuijottelua tai kommentointia ulkonäöstä, eikä niiden huomionhakuisten yksilöiden tiirailu suinkaan ole minulta pois, pikemminkin päinvastoin kun eivät sitten huomaa minua ollenkaan.

Joillekin miehille on ilmeisesti vaikeaa käsittää että naisille elämän tärkein asia ei ole miehiltä saatu huomio. Paitsi ehkä niille instatyypeille joita seuraatte, mutta he eivät edusta koko naissukupuolta.

Vierailija
17/50 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi, että on mikään uhka. Mutta se on selvä, että kauniit ja seksikkäät ihmiset, naiset tai miehet yhtälailla, omaavat etua lähes kaikessa kanssakäymisessä muiden ihmisten kanssa. Niin työelämässä kuin parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija
18/50 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisi? Suurin osa naisista toivoo että saa olla ihan rauhassa itsekseen, ilman tuijottelua tai kommentointia ulkonäöstä

Suurin osa hedelmällisessä iässä olevista naisista ehostaa, meikkaa, yms. etc. tullakseen huomioiduksi miesten taholta, saadakseen huomiota miehiltä, ollakseen kauniimpi/seksikkäämpi kuin viereinen nainen.

Meillä on ikänaisia ja wanhusnaisia erittäin suuri määrä, heitä ei voi tässä keskustelussa tietenkään ottaa huomioon.

Vierailija
19/50 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisi? Suurin osa naisista toivoo että saa olla ihan rauhassa itsekseen, ilman tuijottelua tai kommentointia ulkonäöstä

Suurin osa hedelmällisessä iässä olevista naisista ehostaa, meikkaa, yms. etc. tullakseen huomioiduksi miesten taholta, saadakseen huomiota miehiltä, ollakseen kauniimpi/seksikkäämpi kuin viereinen nainen.

Meillä on ikänaisia ja wanhusnaisia erittäin suuri määrä, heitä ei voi tässä keskustelussa tietenkään ottaa huomioon.

Selvä, olen siinä tapauksessa poikkeava yksilö sillä meikkaan hukkuakseni massaan ja ollakseni siisti ja nätti omasta mielestäni. Ahdistun tuntemattomien huomiosta.

Vanhemmat naiset eivät ole mielestäsi naisia ollenkaan vai?

Vierailija
20/50 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein uhkaavin taitaa olla perinteisellä tavalla epäviehättäväpiirteinen nainen, jolla kuitenkin on hyvä itseluottamus ja joka kantaa itsensä viehättävästi. Se saa jotkut ihan vihaisiksi, että tuo on päästään sekaisin kun pukeutuu noin ja on rohkea ja nauravainen, vaikka on lihava ja ruma! Aivan kuten oli tästä Tähdet tähdet -osallistujastakin kirjoitettu, että ei olisi asiaa olla noin hyvä itsetunto tuolla ulkonäöllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän