Menettäisitkö sukupuolielimesi rahasta?
Mistä numerosta?
1. Miljoonasta?
2. Kymmenestä miljoonasta?
3. Sadasta miljoonasta?
4. Miljardista?
5. 5 eurosta?
Kommentit (29)
Miten niin menettäisin rahasta? Voisitko tarkentaa, ap?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annan vaikka ilmaiseksi kun en tee niillä mitään. On vain turhaa riesaa.
Olet puskenut jo lapsesi maailmaan?
No kuule, yhdyntä tekee kipeää, siis todella, enkä ole koskaan saanut orgasmia. Tämä nuoruudesta saakka eli kuulun niihin onnellisiin joille petipuuhat ei ole nautinto vaan kipua. Parisuhteet ovat kaatuneet kun en voi olla seksuaalisesti kovin aktiivinen kun en ole masokisti. Mitäpä minä yksinäinen nainen lapsella? Odotan vaihdevuosia jolloin pääsen menkoista eroon, sillä kivuliaat nekin. Mulle sukupuolielimet on annettu vain kiusaksi. Harmi.
Oletko kokeillut anaaliseksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annan vaikka ilmaiseksi kun en tee niillä mitään. On vain turhaa riesaa.
Olet puskenut jo lapsesi maailmaan?
No kuule, yhdyntä tekee kipeää, siis todella, enkä ole koskaan saanut orgasmia. Tämä nuoruudesta saakka eli kuulun niihin onnellisiin joille petipuuhat ei ole nautinto vaan kipua. Parisuhteet ovat kaatuneet kun en voi olla seksuaalisesti kovin aktiivinen kun en ole masokisti. Mitäpä minä yksinäinen nainen lapsella? Odotan vaihdevuosia jolloin pääsen menkoista eroon, sillä kivuliaat nekin. Mulle sukupuolielimet on annettu vain kiusaksi. Harmi.
Oletko kokeillut anaaliseksiä?
Kukaan seurustelukumppaneista ei ole sitä (onneksi) ehdottanut.
Exit only 💩
Miljardista suoraan kyllä, sillä keksisi jotain korvaavaa tilalle.
Sata Miljoonaa, voisi olla harkinnan paikka, joten ehkä.
10 Miljoonaa on liian vähän.
Oletuksena että puhutaan EUR tai USD eikä jostain Intian rupioista (INR).
5e. Haluaisin olla ilman mitään sukupuolielimiä niin että olisi vain tasainen pinta ja pieni reikä virtsalle. Ei muuta. Genital nullification taisi olla leikkauksen nimi.
Eipä sillä juuri käyttöä ole.