Auttakaa!! Henkistä väkivaltaa
Pitkä liitto taustalla.
On ollut nousuja ja laskuja.
Nyt mies viikonloppuna alkoi syyttämään että olen lähettänyt intiimikuviani ulkopuolisille. Ahdistaa. En todellakaan ole.
Otin erään vaivan takia alakerrastani kuvan(edellisen synnytyksen jälkeen)
Katsoin kuvan ja poistin sen itsekkin miltei heti omasta puhelimestani. Nyt mies oli kuitenkin jostain saanun tuon kuvan käsiinsä ja alkoi väittämään että lähettelen näitä kuvia eteenpäin. Että mukamas verkon kautta on lähetetty. Kun ei voi olla edes. Kuva ja poisto
Olen ahdistunut ja peloissani.
Pari vuotta sitten oli asentanut puhelimeeni näppäinlukija eli käytännössä sai kaiken kirjoitetun datan itselleen.
Tämä tilanne on sairas. Koen että muhun ei haluta edes luottaa, vaan halutaan että jotain jopa löytyisi.
Mitä tehdä, teenkö rikosilmoituksen?
Ero?
Olen huollissani kaikkein eniten siitä missä näitä kuvia sitten voi olla,jos ne on omalla miehellä saatavilla. Onko joku ohjelma asennettu puhelimeeni joka voi kaapata jo galleriastani kuvia??
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Nuo mustasukkaiset jännämiehet on sitten ihania. miten nainen aina löytääkin tuollaisia miehiä ja alkavat seurustelemaan niitten kanssa. Sitten naiset tulee palstoille hakemaan apua kilteiltä miehiltä kun tuo sinun mies sekoaa ja pian varmaan antaa tukkapöllyä.
Nää kontrolloijat on kyllä 99% kilttimiehiä.
Jännämiehet ei jaksa kiinnostua moisesta, ne vaan ettii uuden.
Sun kaltaiset vois pitää päänsä kiinni asioista, joista ei mitään tiedä. Et nolaisi itseäsi niin pahasti.
Nuo mustasukkaiset jännämiehet on sitten ihania. miten nainen aina löytääkin tuollaisia miehiä ja alkavat seurustelemaan niitten kanssa. Sitten naiset tulee palstoille hakemaan apua kilteiltä miehiltä kun tuo sinun mies sekoaa ja pian varmaan antaa tukkapöllyä.