Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa!! Henkistä väkivaltaa

Vierailija
29.07.2024 |

Pitkä liitto taustalla. 

On ollut nousuja ja laskuja. 

Nyt mies viikonloppuna alkoi syyttämään että olen lähettänyt intiimikuviani ulkopuolisille. Ahdistaa. En todellakaan ole. 

Otin erään vaivan takia alakerrastani kuvan(edellisen synnytyksen jälkeen) 

Katsoin kuvan ja poistin sen itsekkin miltei heti omasta puhelimestani. Nyt mies oli kuitenkin jostain saanun tuon kuvan käsiinsä ja alkoi väittämään että lähettelen näitä kuvia eteenpäin. Että mukamas verkon kautta on lähetetty. Kun ei voi olla edes. Kuva ja poisto  

Olen ahdistunut ja peloissani. 

Pari vuotta sitten oli asentanut puhelimeeni näppäinlukija eli käytännössä sai kaiken kirjoitetun datan itselleen. 

Tämä tilanne on sairas. Koen että muhun ei haluta edes luottaa, vaan halutaan että jotain jopa löytyisi.

Mitä tehdä, teenkö rikosilmoituksen? 

Ero? 

Olen huollissani kaikkein eniten siitä missä näitä kuvia sitten voi olla,jos ne on omalla miehellä saatavilla. Onko joku ohjelma asennettu puhelimeeni joka voi kaapata jo galleriastani kuvia?? 

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies sulla.

Vierailija
2/23 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nollatoleranssi vakoilulle ja vainoharhaisille syytöksille. Oon pahoillani miehesi sairaasta luonteesta.

Eiköhän hän olisi nähnyt, mihin kuvat lähetät, jos on kerran nähnyt toimesi. Nyt hän kuvittelee, että sinä olitkin häntä ovelampi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki todisteet, esim. nauhoite missä puhutte asiasta ja tee rikosilmoitus. Ja totta kai eroat sekopäästä miehestä joka vahtaa puhelintasi ja sukuelintäsi

Vierailija
4/23 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilvipalvelusta nähnyt kuvan. 

Vierailija
5/23 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, otin kuvan eräästä vaivastani alapäästä ja poistin sen samantien. Se meni vahingossa yhden sometyrkyn instaan ja nyt sometyrkky uhkaa minua poliisilla. Mitä teen?

Vierailija
6/23 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi intiimikuva kyllä tuli minulle

Vierailija
7/23 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero. Sulla muutenkin saa olla itsestäsi intiimejä kuvia, ne ei kuulu kellekään.

Vierailija
8/23 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä varmaankin. En aiemmin ole edes kiinnittänyt huomiota kun on asennellut näitä juttuja wlaniin tai jonnekkin

Mutta onhan tämä sairasta syyttelyä. 

Jo sekin huolettaa että missä palvelussa on mitäkin kuvia, siis ihan tavallisetkin kuvat 

Vierailija
9/23 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero. Sulla muutenkin saa olla itsestäsi intiimejä kuvia, ne ei kuulu kellekään.

Saa, mutta tyhmää se on nykyaikana.

Vierailija
10/23 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdeväkivaltaa.

Parisuhteessa tapahtuvassa väkivallassa on kyse muustakin kuin lyönneistä. Se on esimerkiksi uhkailua, valvontaa ja liiallista kontrollia.

Parisuhde/lähisuhdeväkivalta on rikos.  Täältä voit lukea aiheesta enemmän . https://nettiturvakoti.fi/nain-haet-apua/

Vierailija
11/23 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hän on jo aikaisemmin jäänyt kiinni vakoilusta ja nyt puhelimeesi on taas asennettu joku ohjelma. Tuo on rikollista. Poliisi asia. 

Miksi haluaisit enää olka edes miehen kanssa. Tuollainen vakoilu on yleensä merkki siitä, että itse tekee sopimattomia juttuja puhelimella. 

Vierailija
12/23 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mies on hullu. Älä jää rikkomaan itseäsi hänen pelikentällään.

M30

Vierailija
13/23 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M30

Ainiin... Kun/Jos otat eron, niin vaihda kännykkä ja tietokone jos et osaa alustaa niitä uudelleen. Jos teet hommasta rikosasian, niin älä kerro siitä miehelle. Ehtii tutkinta sitten käydä läpi laitteesi ilman että miehesi ehtii siivota jälkiään. 

M30

Vierailija
14/23 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaas sonta poistoon.

Vierailija
15/23 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmemmänkin pitäisi jo tunnistaa tämä samaksi surkeaksi paskaprovoilijaksi joka suoltaa samalla sapluunalla tarinoita tänne joka päivä.

0/5, mene roskiin.

Vierailija
16/23 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tajua lähteä, olet kyseisen käytöksen mahdollistaja. Ihan sairasta. Olisin itse lähtenyt viimeistään sen vakoilusoftan jälkeen.

Vierailija
17/23 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

Ainiin... Kun/Jos otat eron, niin vaihda kännykkä ja tietokone jos et osaa alustaa niitä uudelleen. Jos teet hommasta rikosasian, niin älä kerro siitä miehelle. Ehtii tutkinta sitten käydä läpi laitteesi ilman että miehesi ehtii siivota jälkiään. 

M30

Jos käytät onedrive, tai vastaavia pilvipalveluita, niin vaihda salasanat kaikista tileistä, sekä tarkista ja sulje aktiiviset kirjautumiset. Microsoft, Google, sähköpostit. Tämä on tärkeää tehdä ennen kuin otat uusia, tai alustettuja laitteita käyttöön. 

Vierailija
18/23 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmemmänkin pitäisi jo tunnistaa tämä samaksi surkeaksi paskaprovoilijaksi joka suoltaa samalla sapluunalla tarinoita tänne joka päivä.

0/5, mene roskiin.

Jaahas... En nyt väitä etteikö voisi provoilijan teksti olla, mutta valitettavasti  digiväkivalta parisuhteissa on TODELLA yleistä. 

M30

Vierailija
19/23 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että miehesi kulttuurissa riittää, että sanot "minä haluan erota sinusta" kolmesti peräkkäin, että saat eron.

Onnea valitsemallasi tiellä!

Vierailija
20/23 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos M30. 

Täällä näitä sarjakirjottelijoita riittää jotka tulee joka aloitukseen olettamaan että kyse on samasta aloittajasta. 

Kiitos vinkeistäsi, täytyy alkaa vaihtamaan salasanoja jne. Digi väkivalta on oikea termi tähän. Täytyy tehdä rikosilmoitus, en halua työni puolestakaan tulla yllätetyksi että mitä vaan kuviani on väärissä käsissä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi